Pepsi ia-ti vara in cap!

2
Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
Pepsi campioana mincinosilor

Pepsi, campioana mininosilor

 

Pepsi a devenit o băutură pe care refuz s-o mai consum toată viața.

Pepsi, campioana mininosilor. În tinerețe, când ne aflam în spatele cortinei de fier , în România, priveam cu jind la reclamele cu Pepsi -cola de pe stadioanele unde jucau echipele românești. Mai scăpa si pe la noi cate o băutura Pepsi -cola produsă la Fabrica de conserve de la Ovidiu, lângă Constanța.

Am cumpărat astăzi, 26 septembrie o sticla de 2,5 l de Pepsi având o eticheta care o includea în campania Pepsi ia-ti vara in cap! , dintr-un  magazin vecin, unde fac de obicei cumpărăturile. Până astăzi acele sticle nu se aflau în magazin.

Am cumpărat una în speranța că voi putea participa la tragerile la sorți prezentate pe etichetă,iar dacă sorți se îndurau de mine să câștig ceva. Întors repede acasă vreau să mă înscriu pe site, aşa cum scria pe hârtie. Stupoare: Concursul s-a încheiat pe

Campania promoțională începe pe data de 15 iulie 2013, ora 09.00.00 („Data Începerii Campaniei”) și se încheie la data de 12 septembrie 2013, ora 17.00.00 („Data Încetării Campaniei”)  (perioada dintre Data Începerii Campaniei şi Data Încetării Campaniei reprezintă „Perioada Campaniei”). Extras din : REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PEPSI „Câștigă și ia-ți vara în cap!, punctul 6.1

Am sunat la numărul de telefon oferit de organizatorii campaniei pentru a cere lămuriri. Domnul de la celălalt capăt al firului a mi-a spus că trebuia să mă uit mai bine pe sticlă atunci când am cumpărat-o pentru că pe sticlă scrie ce perioada este atribuita acestei campanii. Eu nu am găsit, iar domnul mi-a zis ca sa caut bine și voi găsi.

Şi am găsit undeva jos cum vedeți în imagine, banda cu text deasupra postată de mine pentru a fi mai ușor citita.

Pepsi, campioana mininosilorPepsi, campioana mininosilor

În primul rand o ofensa, o discriminare la care sunt supuși cei din orașe ca Oltenița, unde sticlele au apărut abia după terminarea campaniei. A doua discriminare este cea făcută persoanelor cu deficiente de vedere, cei care nu pot citi puriceii scriși pe sticlă de mincinoșii de la Pepsi, decât în condiții speciale.

Aceste doua situații ma fac sa nu mai cred în aceasta marca, sa nu mai cumpăr produsele lor și să sfătuiesc prietenii să facă același lucru. În sticle pot fi introduse și otrăvuri dacă ei vor sa o facă.  Spun aceasta în lumina faptului ca dacă ei tratează așa ca acum pe toți cumpărătorii, sunt în stare și de acțiuni teroriste, în cazul în care le iese banul.

  • Ce m-a nemulțumit pe mine? Faptul că acestă băutură a fost adusă după încheierea perioadei campaniei.
  • Felul în care sunt prezentate datele pe etichetă, așa încât cu greu sa poți obține informația corectă. Eu astăzi nu doream să cumpăr acea sticlă dar am cumpărat-o special pentru campanie de pe etichetă. Nu am avut acces la informația întreagă în magazin, datele fiind mascate de un scris puricos, foarte mărunt.

Va sfătuiesc: FUGIȚI DE PEPSI

Comments

comments

Share.

About Author

Un om ce nu mai suporta nedreptățile.

2 comentarii

  1. Hmm..daca aceasta campanie nu se termina in data de 12 nu mai aveai nicio problema cu scrisul mic, nu-i asa? 🙂

    Nici eu nu beau in general produse de genul acesta dar nici nu imi place sa citesc prostii si frustrari.

  2. Nu vad de ce ma consideri frustrat. Mi se pare normal ca orice informație legată de un produs să fie vizibilă.

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.