Sisteme de navigație GPS și tahografe digitale

0
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblr
Sisteme de navigație GPS și tahografe digitale

Sisteme de navigație GPS și tahografe digitale

Sisteme de navigație GPS și tahografe digitale

Sisteme de navigație GPS și tahografe digitale. Sincronizarea este totul. Mai ales atunci cand este timpul sa avansam.
Tahografele digitale au reprezentat o schimbare majora pentru companiile de transport, clientii si soferii fiind incantati.

Companiile au optat pentru dispozitivele instalate in cabina. In plus fata de tahografele digitale care masoara orele de condus si de odihna, se vor pune in aplicare modele de alte aplicatii ingenioase, precum cele pentru raportarea evenimentelor critice care alerteaza managerii de flote la evenimentele critice, inclusiv franarea intarziata si accelerarea brusca. Si intr-o miscare care va elimina chiar si mai mult din utilizarea hartiei, companiile au implementat o aplicatie ce face inspectia electronica a vehiculelor, care ajuta soferii sa efectueze cu usurinta inspectiile pre-excursie de zi cu zi.

Majoritatea companiilor de transport au implementat, de asemenea, sistemele de navigatie GPS in cabina. Aplicatiile integrate ofera o vizibilitate completa dispecerilor in ceea ce priveste timpul conducerii si cate ore au la dispozitie soferii, ceea ce este extrem de important pentru companii. In ceea ce priveste adoptarea altor aplicatii, fiecare companie in parte ia in considerare caracteristicile care sunt importante pentru ea si ce fel de caracteristici pot fi adaugate in viitor.

Este o chestiune privind ceea ce are sens si ceea ce este esential pentru a fi utilizat. O parte esentiala a noului sistem este sistemul de navigatie montat in cabina. Chiar daca compania a servit aceiasi clienti timp de multi ani si soferii stiu cum sa ajunga la si de la aceste locatii, sistemele GPS sunt inca extrem de folositoare.
Spre deosebire de sistemele GPS, camerele video auto au fost primite initial cu scepticism de catre soferii de camion. Au fost destul de greu acceptate de catre soferi, atunci cand s-a adaugat pentru prima data acest tip de sistem la camioane.

Soferii au fost in principal preocupati de faptul ca managerii de flote le-ar fi urmarit fiecare miscare, ca si cum s-ar fi uitat la televizor. Dar acestia au realizat ca inregistrarea camerei video, ar fi fost salvata doar atunci cand au facut ceva pentru a declansa sistemul. Unele companii au adaugat o tastatura care permite soferilor sa se conecteze la sistem, atunci cand vehiculul este parcat si frana este angajata.

Comments

comments

Share.

About Author

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.