Vitrinele bine alese sporesc profiturile cofetăriilor și patiseriilor

0
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblr
Vitrinele bine alese sporesc profiturile cofetăriilor și patiseriilor

Vitrinele bine alese sporesc profiturile cofetăriilor și patiseriilor

Vitrinele de patiserie și cofetărie sunt de regulă orizontale și permit vizualizarea atât din față cât și din părțile laterale a produselor aflate la vânzare.

În afară de acele vitrine orizontale așezate pe podea, mai nou există și interesante modele de vitrine frigorifice verticale, unele chiar rotative și/sau chiar deplasabile pe roți.

Vitrinele bine alese sporesc profiturile cofetăriilor și patiseriilor

Actualmente, în vitrinele frigorifice verticale nu se mai așează doar dulciuri, băuturi, gustări și salată, ciocolată, bomboane, alte deserturi stilate din laboratoarele proprii, ci și delicatese noi apărute pe piața românească.

Principala caracteristică a unei vitrine frigorifice este capacitatea sa. Suprafața de afișare a produselor trebuie corect aleasă, așa încât ea să poată să fie umplută la capacitate maximă în timpul unei prezentări.

Pentru produsele de patiserie sunt mai potrivite vitrinele orizontale cu temperaturi de răcire cuprinse între plus 4 și plus 18 grade Celsius, completate de turnuri de sticlă pentru produsele coapte, în timp ce pentru un restaurant sau o cafenea de mare lux, niște vitrinele rotative sunt ideale mai ales prin spectaculozitatea lor.

Oricum ar fi, în cazul unui restaurant dintr-un hotel sau pensiune, o vitrină cu produse de patiserie și/sau cofetărie crește în mod sensibil vânzările, mai ales dacă printre clienți există și adulți însoțiți de copii.

Dulciurile de cofetărie sunt prezentate în mod clasic în vitrine cu geamuri pe toate cele 4 fețe, așa încât să se vizualizeze produsele din toate părțile. După cum se știe, cumpărătorul de produse de cofetărie alege mai întâi cu ochii, design-ul influențând cam 50% din decizia de cumpărare a unui produs.

Pentru a crea o atmosferă deosebită în locație, vitrina trebuie să se armonizeze cu stilul general al amenajării interioare, dar poate să fie și punctul cel mai atrăgător din încăperea unde este amplasată, elementul care atrage imediat atenția cumpărătorului asupra produselor expuse în interiorul ei.

Ciocolata și bomboanele își mențin calitățile și aspectul atractiv așezate în vitrine setate la temperaturi cuprinse între plus 10 și plus 15 grade Celsius și unde există un nivel de umiditate de circa 50%, dulciurile fără cremă și produsele de patiserie pot fi puse în vitrine de expunere ce au în interior temperaturi pozitive,

Cele mai multe modele de vitrine de patiserie sunt echipate cu lumină în partea superioară, dar în unele cazuri fiecare raft poate beneficia de propria sursă de lumină cu leduri (de culoare albă sau colorată), deoarece lămpile de acest gen nu încălzesc deloc produsele și nici nu consumă prea multă energie.

Ciocolata sau bomboanele necesită cazuri speciale de afișare frigorifică care să susțină numai o temperatură optimă, inclusiv un nivel de umiditate adecvat.

În cazul în care o vitrină frigorifică orizontală sau verticală este manevrată în conformitate cu cerințele tehnice recomandate de către producător și beneficiază de o mentenanță corectă, poate funcționa fără probleme grave chiar și mai mult de cinci ani.

Comments

comments

Share.

About Author

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.