De ce sa folosesti carnea de pui in regim?

0
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblr

Persoanele care tin o dieta pot consuma cu incredere piept de pui la gratar, deoarece consumul mic de calorii si lipsa sosului si a uleiului fac ca puiul sa fie un aliment echilibrat si cu un numar redus de calorii. Utilizarea puiului in dieta aduce numeroase beneficii.

Piept de pui la gratar – avantajele puiului

Un regim implica, in general, efort si multa vointa care sa sustina acest efort, insa, inainte de a incepe, fiecare persoana ar trebui sa stie ce alimente ar putea sa aleaga. In momentul in care se stabileste un regim de slabire, este necesar ca persoana interesata sa se implice si sa afle mai multe despre riscurile si problemele care sunt asociate cu dietele foarte restrictive si, de asemenea, care sunt alimentele benefice, pentru ca alegerea sa fie sanatoasa.

Nu este recomandata pierderea rapida in greutate, pentru ca, in momentul in care persoana revine la vechile obiceiuri alimentare, kilogramele vor fi puse la loc imediat si este foarte posibil sa fie chiar mai multe decat inainte. De aceea, se recomanda alegerea unui regim echilibrat, care sa aiba aportul caloric necesar pentru o zi intreaga, in asa fel incat dieta sa nu se transforme in sursa de stres sau chiar in tortura.

Carnea de pui contine vitamine si minerale si, de aceea, o dieta care include si piept de pui la gratar este cea mai buna solutie. Substantele nutritive si vitaminele care exista in pui sunt benefice pentru organism si au proprietati diverse.

In carnea de pui pot fi gasite vitaminele din complexul B, care au un efect major in buna functionare a organismului, prevenind totodata cancerul. Aceste vitamine contribuie la obtinerea unui metabolism bun, la functionarea eficienta a sistemului imunitar si la dezvoltarea celulara.

De asemenea, in carnea de pui se gaseste si vitamina B3, denumita niacina, care ajuta metabolismul. Continutul de vitamina B6 sustine sistemul imunitar si ajuta la mentinerea unui nivel optim de zahar in sange, vitamina B7 sau biotina ajuta la dezvoltarea celulelor. In carnea de pui exista si vitamina B12, care sustine globulele rosii. La toate acestea se adauga si continutul de zinc si fier, prezent in carnea de pui.

Puiul contine, de asemenea, o cantitate mare de seleniu, care asigura buna functionare a glandei tiroide. Specialistii subliniaza si faptul ca puiul este una dintre cele mai importante surse de fosfor, dupa peste. Fosforul este un mineral foarte important pentru sanatatea oaselor, a dintilor si sustine buna functionare a organelor interne si a sistemului nervos central.

Conform nutritionistilor, puiul are proteine de buna calitate, care contin toti cei opt aminoacizi importanti. In diete, proteinele joaca un rol foarte important, deoarece fac parte din componenta muschilor si ajuta la mentinerea imunitatii.

Carnea de pui ofera avantajul de a avea o cantitate mica de grasime. Atunci cand este eliminata pielea, puiul are doar 5% grasime, motiv pentru care carnea de pui este perfecta pentru diete. Aceasta grasime nu este saturata si are un rol important pentru protectia contra afectiunilor cardiace. Carnea de pasare este recomandata de nutritionisti si medici si este o alternativa eficienta la carnea de vita si de porc.

Comments

comments

Share.

About Author

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.