Cele mai bune saloane de infrumusetare Bucuresti

0
Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

In domeniul frumusetii, concurenta este acerba. In fiecare zi apar sau se inchid saloane de infrumusetare. Asta deoarece, daca nu esti la nivelul asteptarilor clienilor, care sunt din ce in ce mai pretentiosi, nu ai ce sa cauti pe piata. In ziua de azi, o astfel de afacere inseamna un ansamblu de elemente ce trebuie aranjate astfel incat sa mearga concomitent. In afara de calitatea exceptionala a serviciilor si produselor, este important sa ai si o imagine buna a salonului. “Reclama este sufletul comertului” si daca “lumea” nu te cunoaste, nu ai nicio sansa sa razbesti. Nu mai este suficient sa mergi doar pe recomandari ale clientilor, ci trebuie sa te ocupi de publicitate, mai ales in mediul online. 

De ce? Pentru ca deja lumea are doua vieti. Una reala si una virtuala. Da, unii oameni chiar isi petrec mai mult timp in lumea virtuala decat in cea reala. Canalele de social media si site-urile sunt accesate zilnic de sute, mii sau milioane de utilizatori, avizi de informatie si noutate. Cei care ofera servicii trebuie sa vina astfel mereu cu ceva inedit si bun, astfel incat sa isi asigure o continuitate. Asemenea unor artisti, care trebuie sa se reinventeze pentru a fii mereu in top, si saloanele de infrumusetare trebuie sa fie mereu la inaltime. De aceea, platforma si revista online topsaloane.ro ofera atata detionatorilor de astfel de afaceri, dar si clientilor un top saloane de infrumusetare Bucuresti, dar si pentru alte saloane din tara. Astfel, aici pot fi vizualizate cele mai bune astfel de locatii ce ofera servicii impecabile. Clientii, doar accesand aceasta platforma, pot sa gaseasca un salon care sa li se potriveasca manusa pentru ceea ce isi doresc. De asemenea, pe topsaloane.ro pot fi citite zilnic inclusiv informatii interesante din domenii cat mai diverse.

Cum sa faci insa sa ramai in top pentru cat mai mult timp si sa atragi cat mai multi clienti in salonul tau? Fixeaza-ti un target pentru clientul ideal. Aceasta este una dintre cele mai frecvente greseli de marketing in salon: antreprenorii de salon care arunca timp, bani si resurse pentru a atrage un tip gresit de client nou. Clientul ideal nu este oricine trece pe langa usa salonului tau, pregatit sa iti plateasca bani. Absolut nu!

Clientul ideal este acea persoana care se potriveste perfect cu salonul sau clinica ta din punct de vedere al locatiei si al experientei clientului. De ce? Pentru ca „clientul ideal”: adora tratamentele pe care le oferi; cumpara sau iti foloseste regulat serviciile; este usor de multumit; te recomanda mai departe prin toate mijloacele posibile. Prin urmare, acesti „clienti ideali” sunt foarte rentabili. De ce ai dori clienti cu vouchere, neplaceri, care iti mananca timpul, cand poti avea clienti care iubesc ceea ce oferi? In plus, acesti clienti iti vor aduce noi clienti care, iti garantez, daca vor fi tratati cu aceasi grija ca si cei deja fideli, vor deveni si ei clientii ideali.

Inca o data: valorifica formidabila putere a retelelor de socializare. Fie ca o adori sau nu, aparitia social media a insemnat mai mult angajament din partea tuturor. Apoi, platformele web precum topsaloane.ro, accesate de foarte multi oameni reprezinta o oportunitate de a aparea in fata cititorilor frecventi si nu numai.

Poti atrage noi clienti de salon cu o oferta convingatoare. Nu trebuie sa oferi nimic gratuit. Poti face reduceri sau sa oferi mici servicii clientilor fideli care mai aduc pe altcineva la salon. Nu te pricepi? Sunt numeroase companii care iti ofera strategii de marketing ingenioase pe care sa le aplici cu succes afacerii tale. Nu neglija deloc acest aspect.

Daca nu ai timp tu sa te ocupi de promovarea salonului, poti ruga pe altcineva sa o faca. Daca ai o afacere mare, poti angaja pe cineva special pentru asta. In plus, topsaloane.ro este platforma ideala pentru promovare.

Stiai ca pentru primle 10 zile de la inscriere pe topsaloane.ro ai: 10 zile listare; 1 profil; 6 fotografii + logo; adresa completa + integrare Google Maps; program de lucru; buton de call “Suna pentru Programare”; buton “Trimite email”; indicatii rute catre Salon pe Google Maps; detalii si descriere personalizata; zona in care se afla salonul/centrul; lista serviciilor; categorii; recomandari nelimitate; link website oficial; link pagina oficiala Facebook; link pagina oficiala Twitter; link pagina oficiala LinkedIn; link film Youtube; ordinea de listare in functie de nr. de review-uri primite? Inchipuie-ti cate avantaje vei avea daca vei plati un abonament modic lunar. Te lasam sa descoperi site-ul pentru a vedea ca aceasta este cea mai buna solutie de promovare.

Comments

comments

Share.

About Author

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.