Angajatii de la serviciul de pază Lidl Arad sunt violenti cu clientii

1
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblr
Angajatii de la serviciul de pază Lidl Arad sunt violenti cu clientii

Angajatii de la serviciul de pază Lidl Arad sunt violenti cu clientii

Dragi prieteni, astăzi am primit la redacție următoarea reclamație referitoare la abuzurile agenților de pază de la magazinul Lidl din Arad, strada Banu Mărăcine, nr 6, fără ca şeful de magazin să îi fi adresat doamnei în cauză scuze pentru comportamentul nesimţit al angajatului firmei de pază. Aflati si voi cine sunt cei de la Lisl în general. Am trimis o cerere pentru explicaţii catre Lidl pe care o voi publica cand o voi primi!

Angajatii de la serviciul de pază Lidl Arad sunt violenti cu clientii

   In data de 23 .12 2017 ,ora 10,00 am intrat in magazinul Lidl din Arad,strada Banu Maracine nr.6 pt a cumpara o paine cu cereale. Sunt o clienta fidela a magazinului LIDL,locuiesc in vecinatate si imi fac zilnic cumparaturile de acolo.

                    Painea dorita se afla insa in cuptor unde dupa afisajul electronic mai aveam de asteptat 10 min pana era gata.Am decis ca acest interval de timp sa il folosesc util, mergand intre timp,dupa alt produs dorit,la un magazin lipit de Lidl.Am ales drept iesire ,in mod intentionat,sa nu fie probleme casa de langa usa magazinului,unde altfel si era un gardian,in fata mea.In momentul in care am ajuns pe culoarul cu casa,calea mi-a fost blocata de agentul de paza,care mi-a cerut,pe un ton arogant si vorbind tare si la,,per tu’’(desi ii pot fi mama)sa ii arat geanta.I-am aratat fara probleme geanta,dar asta pt ca doream sa ies repede si sa revin,pe cand e coapta painea,nu ca ar fi avut dreptate!! L-am intrebat motivul,la care mi-a raspuns din nou,pe acelasi ton ridicat si la per tu:,,Pentru ca nu ai cumparat nimic si ce puteam crede”.M-am simtit umilita de ton,modul de abordare,de blocarea pe culoar,de vorbitul tare si ostentativ in fata multimii de clienti ce erau de fata.Era normal sa ma astepte pana ies de la casa de marcat si sa ma abordeze politicos si discret,intr-o zona anume stabilita pt astfel de situatii,nu facandu-ma in fata clientilor de ras,vorbind tare si arogant,cu lipsa de profesionalism si de bun simt.Si evident,trebuia sa isi ceara apoi SCUZE!!Pentru greseala si umilitoarea situatie in care am fost pusa in magazinul dvs.

                Inteleg necesitatea agentilor de paza chiar a controalelor cand sunt necesare si exista motive intemeiate,nu fantezii si bravisme,insa nu pot sa accept comportamentul abuziv al agentului de paza ,tonul,atitudinea,sfidarea si dispretul cu care am fost tratata in public,care m-au facut sa ma simt umilita,sa fiu facuta prtesupusa hoata,m-a pus in fata tuturor clientilor in postura proasta,si nici macar nu si-a cerut scuze desi gresise.Imi pare f rau ca fiind inainte de sarbatori eram grabita,pt ca altfel refuzam sa ii arat geanta si solicitam sa fie chemata Politia,singura abilitata legal sa ma verifice in geanta .  În articolul 48 din Legea 333/2003, care indică atribuţiile personalului de pază, nu se stipulează că agenţii de pază au voie să îi controleze în bagaje sau să îi percheziţioneze pe clienţii suspecţi de furt, ci se precizează că numai poliţiştii pot avea asemenea atribuţii.

                       Am plecat,iar agentul de paza,brusc dezinteresat de a mai ,,supraveghea’’ magazinul a iesit si el din magazin in strada.Am incercat si acolo sa ii spun ca atitudinea nu a fost corespunzatoare,nu controlul m a deranjat atat cat atitudinea,modul de abordare,blocarea clientului,tonul,modul de exprimare, insa m-am izbit de aceeasi atitutine recalcitranta.Evident ZERO SCUZE.Convins ca are voie orice, si sa te caute in geanta,,preventiv’’.Suparata,I-am spus ca revin in magazin pentru a face o reclamatie scrisa.Seful de magazin mi-a spus sa o las daca doresc la casa de marcat reclamatia(NICI O SCUZA  nici din partea sefului de magazin la relatarea situatiei,din pacate,rusine in acest caz LIDL!!!,inca o dovada ca incurajati astfel de comportamente si tratamente acordate clientilor in magazin).I-am raspuns ca prefer sa o scriu de acasa,daca tot nu imi da nr de inregistrare.M-am intors sa plec, ma indepartasem deja  cativa pasi,cand gardianul, protapit langa seful de magazin a strigat in gura mare dupa mine ca am uitat sa ii cer numele pentru reclamatie sa ma intorc la el ca mi-l da,insistand mistocareste de cateva ori ca poate il vreau totusi,desi ii spusesem ca nu e treaba mea sa il identific.Striga,intre clienti ,de langa seful de magazin . Am apucat sa mai vad cum seful de magazin se chinuia sa il  traga de haina ca sa taca.Am plecat,va rog sa ma credeti cu un gust f amar ,mai ales ca o doamna din magazin,care asistase la balci m-a indemnat si ea sa nu las asa lucrurile pentru ca se va intampla si altora.

            O priveliste deplorabila ,in ajun de Sarbatori In LIDL ARAD-Calea Banul Maracine.Cu lume in jur,un agent de paza care crede ca are voie orice,si un  sef de magazin care incearca sa faca un agent de paza sa taca,….tragandu-l de haina.

         Am plecat la magazinul alaturat si am revenit in Lidl,dupa painea cu cereale.Cuptorul suna ca e gata,lumea  astepta alaturi de mine langa el,si nimeni nu venea sa scoata painea.La un moment dat,un domn de langa mine a cerut unui angajat sa se ocupe cineva de cuptorul care suna de multa vreme dar i s-a raspuns sec ,,ca nu e treaba lui’’.Domnul respectiv a mai oprit un angajat si acela ,in sfarsit,a oprit soneria.Dar painea era tot in cuptor si tot nu o scotea nimeni,asa ca noi am mai asteptat inca o vreme pana a aparut in sfarsit cineva si pentru asta

              Toate cele prezentate in sesizarea mea pot fi verificate daca veti urmari camera de inregistrari a magazinului din data de 23.12.2017,in intervalul orar 10-10,20.

              Va multumesc pentru atentie,sper din tot sufletul ca cineva va lua masuri in educarea,instructajul agentului de paza ce era de servici si ca se va rezolva rezolva si problema cu asteptatul in fata cuptorului pana vine cineva,eventual cel de pe sala,,care nu e cu astea”” sa il anunte pe cel ,,ce este’’.Din simpla colegialitate daca nu din respect pentru client.

Arad,24.12.2017

Veniti cu noi sa părotestam anti LIDL

Comments

comments

Share.

About Author

Un comentariu

  1. Pingback: Raspuns rapid al lantului Lidl la o sesizare a unei cliente - Ziarul lui Ipu

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.