De ce sa faceti un training in vanzari

0
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblr

“Vanzarea nu este ceva ce ii faci cuiva, este ceva ce faci pentru cineva.” este afirmatia lui Zag Ziglar, un priceput om de afaceri si autor al unor bestseller-uri dedicate vanzarilor.

Imbunatatirile si performanta in vanzari este, intotdeauna, o prioritate de top. Este un lucru ce se implementeaza in companii, in fiecare an, indiferent de forma si marimea acesteia. De multe ori vedem oameni din vanzari sau echipe intregi ce, daca nu si-au atins taget-ul anul trecut, cu siguranta o vor face in anul urmator. Dar cum ajunge o persoana sau o intreaga echipa sa aiba performante mai bune in vanzari? Cum se ajunge la atingerea tuturor scopurilor? Raspunsul este simplu: prin training vanzari.

Studiile de specialitate arata ca sunt multiple programe educationale pentru companii. Acesta este si cazul echipei dela Urbantraining, ce are formatori specializati in instruirea echipelor de vanzari, incluzand training-ul pentru produse sau servicii sau abilitati in vanzari.

Dar ce inseamna abilitati in vanzari?

In timpul procesului de vanzare, sunt multe abilitati specifice pe care acesti salesmani trebuie sa le foloseasca pentru a transforma un potential client intr-un client in adevaratul sens al cuvantului. Acest lucru include prospectarea, planificarea telefoanelor, cladirea relatiei, nevoia analizei si a prioritizarii, managerierea refuzului, justificarea, atingerea unui numitor comun si negocierea.

Indiferent daca este vorba despre o vanzare fata in fata sau prin telefon, principille sunt cam aceleasi. Trebuie sa ne ghidam dupa 4 puncte, cat se poate de simple, si anume: o introducere, apoi ascultarea clientului pentru a descoperi nevoile sale, negocierea si incheierea. Trebuie sa stii ca informatia joaca un rol important in procesul de vanzare. Asa cum spunea Edward Demming “fara date, esti doar o alta persoana cu o opinie”.

Asasar, o intrebare logica ar fi: training-ul pentru vanzari este o investitie ce trebuie facuta?
Raspunsul este: da. In primul rand, un asemenea training este o investite pentru ca se va primi un feedback pozitiv din partea clientilor si, implicit, vanzarile vor creste. Conform studiilor, persoanele care urmeaza asemenea cursuri de perfectionare in domeniul vanzarilor, au sanse mult mai mari de a avea rezultate bune si de a depasi chiar target-ul. Pierderile, de asemenea, au scazut simtitor.

Un vanzator bun va avea abilitatea de a face diferenta intre oferta sa si cea a competitiei. Este trist ca un om din vanzari sa se scuze cu lucruri de genul: “Am venit cu o solutie foarte buna pentru acest client, dar competitia a venit cu o oferta mai buna.”

Un vanzator bun isi va adapta solutiile pe nevoile clientului. Adesea, diferenta este facuta de aceasta adaptabilitate la ceea ce ne cere clientul. Vanzarile pot creste chiar si cu 30% daca va pliati pe nevoia celui care va cumpara un produs sau un serviciu.

Acestea sunt doar cateva din elementele care ne arata ca a investi intr-un training in vanzari pentru dumneavoastra sau pentru angajatii dumneavoastra este un lucru ce va va arata rezultatele pe termen lung. De aceea, Urbantraining are cele mai bune solutii pentru dumneavoastra. Pe site veti gasi toate datele de contact, in vederea programarii pentru cursul dorit.

Comments

comments

Share.

About Author

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.