Se prelungeste perioada de inscriere pentru campania de testare – The Order of Geeks –

0
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblr

Campania de testare The Order of Geek, initiata de catre timisorenii de la nJoy, s-a bucurat de un real succes in prima luna de inscriere. Peste 50 de participanti si-au exprimat dorinta de a deveni “geeks” si de a testa produsele din portofoliul nJoy.

Pentru cei care nu au apucat inca sa se inscrie in cea mai tare campanie de testare si review din Romania, nJoy are o veste buna: perioada de inscriere se prelungeste pana in 20.07.2015!

Va amintim datele campaniei:

 

The Order of Geeks este prima campanie nationala de testare si feedback din domeniul IT&C, nJoy fiind singurul brand romanesc ce pune la dispozitia consumatorilor peste 50 de produse proprii pentru testare si review.

Utilizatorii au la dispozitie trei grupe in care se pot inscrie. Fiecare grupa vine cu propriile provocari si premii. In functie de experienta in testare sau de curiozitatea consumatorilor pentru anumite repere nJoy, concurentii isi pot alege grupa in care se incadreaza cel mai bine.

“Campania initiata de noi este o premiera pentru Romania.  Suntem primul brand romanesc care a avut initiativa de a oferii intreaga gama de produse pentru testare. Avem incredere in calitatea produselor noastre si ne dorim ca utilizatorii sa aiba ocazia sa testeze diferite categorii de produse nJoy. “ a declarat Adorian Demeter – manager general nJoy.

Dupa testarea produselor concurentii trebuie sa scrie un review pe un forum partener sau pe forumul unde acestia activeaza.

Campania se incheie in data de 31.07.2015.Badge_we_nJoy_testing

Regulamentul complet al campaniei este disponibil pe site-ul producatorului: http://www.njoy.ro/ro/the-order-of-geeks/ .

nJoy este un brand romanesc detinut de catre DAI-TECH S.R.L. si asupra caruia compania a inceput sa isi concentreze eforturile incepand cu iunie 2010. Compania este formata dintr-un grup de oameni tineri, cu o varsta medie de 27 de ani, ce au in comun pasiunea pentru tehnologie si dorinta de a reusi, de a arata lumii cine sunt si ce pot realiza impreuna. Ei s-au strans in jurul companiei pentru a realiza lucrurile intr-un mod diferit si pentru a aduce un plus de valoare fiecarui produs pe care il realizeaza. In acest scurt timp de la lansare au reusit sa se impuna pe pietele din Romania, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Macedonia si urmaresc in continuare o extindere teritoriala pe pietele vecine. De la infiintare si pana in prezent, compania a realizat peste 20 de categorii de produse (incepand de la periferice si pana la componente hardware PC), insumand peste 100 de modele si a vandut peste 1 milion de unitati.

Comments

comments

Share.

About Author

Leave A Reply