Te doare spatele? Inoata!

0
Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedintumblr

Am multe cunostinte care lucreaza cel putin 8 ore pe zi la birou. Desigur, multi ar spune ca este job-ul ideal, pentru ca nu stai in picioare sau in frig. Insa, si statul pe scaun, prea mult timp, ne aduce numeroase probeleme de sanatate. Una din aceste probleme este durerea de spate. Cand apar durerile de spate, inseamna ca pozitia ta nu este una optima. Statul la birou, timp indelungat, este cauza principala, de exemplu, pentru amnezia gluteala. Ce inseamna asta? Muschii fesieri, din lipsa miscarii, practic se atrofiaza in timp si uita sa mai functioneze. De aici apar durerile lombare sau ale genunchilor. Miscarea este una din cele mai eficiente modalitati de a rezolva aceasta problema. Desigur, nu toti suntem facuti pentru a merge si a ne antrena la sala sau pentru a alerga km intregi.

Insa, exista o activitate fizica pe care o putem practica si care ne poate ajuta in mod deosebit. Este vorba despre inot. Nu este nicio problema daca nu stii sa inoti. Poti urma cursuri de inot la bazinul Olimpia, din Bucuresti. Tot ce trebuie sa faci este sa intri pe site-ul Initiereinot.com si sa stabilesti prima lectie alaturi de un antrenor bine pregatit. Asadar, de ce este bun inotul pentru durerile de spate?

Trebuie sa stii ca o musculatura puternica este esentiala pentru sustinerea coloanei vertebrale. Insa, nu toata lumea poate sa practice exercitii pentru intarirea musculaturii spatelui prin folosirea unor greutati, de exemplu. In plus, sunt anumite activitati sportive ce pun o deosebita presiune asupra incheieturilor, cum ar fi alergatul, si, inca odata, nu toti pot sa practice acest lucru. Inotul este pentru multi singura si cea mai sigura optiune pentru a controla si a diminua durerile de spate si a evita probleme de tipul amneziei gluteale.

Inotul iti va oferi o cale de a face exercitii fara a pune un extra stres pe coloana si pe incheieturile picioarelor. Apa va “prelua” mare parte din greutatea corporala si tot acest stres nu va mai fi transmis spre zonele sensibile ale corpului tau. Prin inot, nu numai ca vei lucra muschii vizati, ci si alte categorii de muschi, chiar si pe cei pe care nu aveai intentia sa ii lucrezi. Coloana ta va avea, dupa ce vei practica pentru o perioada inotul, pe ce sa se “sprijine”, capatand astfel o stabilitate mai mare. De asemenea, in functie de stilurile pe care le vei practica, vei mai imbunatatii conditia muschilor pieptului, umerilor, bratelor si picioarelor. Inotul este asemenea unei “masinarii” care se va concentra pe toate grupele importante de muschi in acelasi timp, insa fara ca tu sa simti presiune. De asemenea, prin inot, iti vei imbunatati si circulatia sangvina, modul in care respiri si iti vei intari inima spre o mai buna functionare. Pe langa inot, in bazin poti sa incerci si exercitii benefice prcum mersul in apa sau exercitii de aerobic, tot in apa.

Asadar, daca ai probleme cu spatele, nu ezita sa inveti sa inoti. Nu numai ca aceste probleme se vor rezolva, dar tu vei deprinde si un sport frumos si care iti poate salva chiar si viata. Nu uita sa te inscrii cat mai repede la cursurile oferite de Initiereinot.com.

Comments

comments

Share.

About Author

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.