Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Transferoviar Calatori, sau minunea de trei zile, raspuns

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
Transferoviar Calatori Asociatia RO-Trans, fotograf, Iasmin Radu Sandu.

Transferoviar Calatori sursa Asociatia RO-Trans, fotograf, Iasmin Radu Sandu.

 Transferoviar Calatori, sau minunea de trei zile”, articol apărut în 1 martie 2013, a generat un comentariu pe care prefer să îl public ca pe un articol nou, drept la replică.

 Autor : Transferoviar Calatori
Comentariu:
Apreciem interesul dumneavoastră pentru informarea publicului despre condițiile de calatorie cu trenul întâlnite cu ocazia efectuării investigației jurnalistice.

Secția Oltenița este un caz edificator despre cum managementul statului a condus aproape la dispariția la propriu a unei secții de CF, iar în prezent ea este operata cu trenuri în care dumneavoastră nu vă găsiți loc, datorita faptului ca locuitorii din localitățile ce sunt deservite de CF de-a lungul celor 60 km, la cât măsoară distanța intre București și Oltenița, aleg sa călătorească din nou cu trenul. În alta ordine de idei, va comunicam ca am depus eforturi extraordinare pentru a depăși problemele care duseseră secția într-o stare deplorabila. Ca jurnalist puteți sa aflați ușor cam cum se desfășura o călătorie cu trenul către Oltenița, când era gestionata și operata de către companiile de stat.
Este evident ca nu pot fi depășite chiar toate problemele anterioare, întotdeauna. Este important care este opinia generala. Si constatările dumneavoastră nu au caracter de permanenta. Faceți o afirmație cel puțin ciudata, având în vedere ca sunteți jurnalist. Dacă nu știați, va informam ca pe parcursul celor 60 de kilometri, trenul traversează câteva localități în care viețuiesc locuitori de etnie roma. Noi suntem mândri ca am reușit sa eliminam caracterul fraudulos al călătoriei, aspect ce devenise o realitate incontestabila înainte de preluarea secției în administrare privata. Suntem singurul operator care apelează la servicii de paza în tren, tocmai pentru a spori siguranța tuturor călătorilor. Probabil de aceea tot mai mulți locuitori ai zonei se îndreaptă către călătoria cu trenul în drumurile lor zilnice. Ne-a interesat întotdeauna și ne interesează în continuare sa asiguram condiții optime de călătorie. O facem din respect pentru călători și din respect pentru profesia noastră. În ceea ce privește calitatea călătorilor din trenurile de Oltenița, trebuie sa țineți cont ca aceștia provin dintr-o zona rurala fără multe resurse.
Trebuie sa țineți cont ca cei mai mulți călători aleg trenul ca mijloc de călătorie trenul, deoarece au și posibilitatea de a transporta și bagaje voluminoase. Sunt mulți locuitori care merg la piață cu produse sau care își fac cumpărăturile în București. Tocmai pentru ca va declarați un om cu principii de stânga, trebuie sa fiți de acord ca oamenii trebuie ajutați și în sensul mai sus menționat.
Cu toate ca ne luam în permanenta masuri de verificare a legalității călătoriei, ne întâlnim periodic cu situația încercării de către unii călători de a frauda călătoria, prin diverse metode. Nu sunt mulți, dar totuși aceștia exista. De aceea am stabilit reguli în ceea ce privește eliberarea legitimațiilor de călătorie de către personalul nostru. Dar numai impunând condiții stricte am reușit sa rezolvam problemele grave de legalitate.
În ceea ce privește starea de curățenie a trenului, și implicit a toaletelor, va asiguram ca la fiecare capăt de secție acestea sunt salubrizare. Datorita temperaturii scăzute de afara, probabil ca nu a existat timp suficient pentru ca  podeaua sa se usuce. Tot din cauza temperaturilor scăzute, rezervoarele toaletelor nu se alimentează pe timp de iarna. Odată cu venirea primăverii, rezervoarele sunt alimentate cu apa. Pe perioada staționarii, după salubrizare, toaletele sunt încuiate pentru a nu fi folosite în staționare. La controalele pe care le efectuam în tren, pana acum nu am întâlnit situația pe care o descrieți ca s-a întâmplat pe data de 1 martie la trenul 15290. Personalul de paza nu are în atribuții controlul legitimațiilor de călătorie. Prin urmare nu avea cum sa pactizeze cu călătorii frauduloși. Acest lucru este posibil numai dacă personalul de tren nu și-a îndeplinit atribuțiile. De la începerea activității și pana în prezent, am renunțat la serviciile personalului de tren care a fost depistat cu călători frauduloși și celor care nu și-au desfășurat activitatea conform sarcinilor din fisa postului. În ultima perioada, cu ocazia controalelor efectuate, nu am constatat ca se mai întâmpla acest lucru. Dar rămâne în atenția noastră aspectele sesizate de către dumneavoastră.
La unele trenuri mai utilizate, probabil ca unii călători rețin locuri și pentru alții (prieteni, colegi de munca, membri de familie) în diverse situații. Probabil și dumneavoastră ați face la fel. Este important ca acel loc reținut sa nu rămână neocupat și după plecarea trenului. Din pozele postate de către dumneavoastră reiese totuși ca erau și locuri libere pe care va puteați așeza. Nu putem împinge regulile la absurd.
Pare ca postarea dumneavoastră nu tine neapărat sa fie obiectiva. Dacă sunteți un observator al fenomenului, ar fi trebuit sa apară pana acum și ceva postări despre felul cum a evoluat sau nu acest transport de-a lungul unui an de când aceasta secție este gestionata și operata de către firme private.
Va asiguram ca suntem conștienți ca dacă serviciile noastre nu rămân la un nivel bun, călătorii vor căuta alternative de transport.

Transferoviar Calatori

Undeva în răspuns se spune: „Dacă nu știați, va informam ca pe parcursul celor 60 de kilometri, trenul traversează câteva localități în care viețuiesc locuitori de etnie roma”. Mă mir că există o astfel de atitudine rasistă la domni de la Transferoviar Calatori. Din ceea ce au spus aici rezultă romii sunt de vină cu tot ce se întâmpla rău pe trenurile Domniilor lor. Curată segregare rasială! Țiganii sunt vinovați pentru calitatea proastă a serviciilor dvstră. Şi dacă nu mai erau rromi, pe cine mai dădeați vina?

 Cât privește diferența dintre felul în care se „desfășura o călătorie cu trenul către Oltenița, când era gestionata și operata de către companiile de stat”, vreau să vă spun că prin anii 70/80 se circula cât se poate de confortabil pe acestă linie. Pe parcurs s-a redus calitatea. Așa și la Transferoviar Calatori a fost bine un an și acum a început declinul.

 Din ceea ce spuneți referitor la toalete iarna nu ar trebui folosite de pasageri.

Referitor la bagaje iată ce spune regulamentul „Regulamentul pentru călătoria cu trenurile aparținând S.C. Transferoviar Calatori SRL” la :

Cap.III, 9. Pentru a nu afecta condițiile de confort, pasagerii sunt rugați să depoziteze bagajele în spatiile special amenajate. Fiecare călător dispune pentru bagajele sale de mână doar de spațiul situat deasupra locului pe care îl ocupă sau de un spațiu echivalent în boxa pentru bagaje a vagoanelor. Masa totală a bagajelor de mână admisă pentru fiecare loc ocupat este de 30 kg. Este interzisă depozitarea bagajelor pe culoar.

De fapt unde sunt boxele pentru bagaje a vagoanelor.

O să încerc să obțin imagini și cu modul în care personalul de pază ia bani de la călători, sau fumează cu ei pe hol, iar când trece controlorul nici nu cere bilet sau altceva. Oricum am călătorit acum peste o lună cu trenul de la Oltenița la București și personalul dvstra ca și cel de pază discutau între ei că „Vine controlu’ la ăla  de la București”. Deci nu aveți cum să surprindeți astfel de situații. Eu știu că un membru al unei echipe de pază  ca aceasta de la Transferoviar Calatori, nu are ce să discute cu pasagerii, altceva decât ceea ce este necesar.

Trebuie sa țineți cont ca cei mai mulți călători aleg trenul ca mijloc de călătorie trenul, deoarece au și posibilitatea de a transporta și bagaje voluminoase. Sunt mulți locuitori care merg la piață cu produse sau care își fac cumpărăturile în București. Tocmai pentru ca va declarați un om cu principii de stânga, trebuie sa fiți de acord ca oamenii trebuie ajutați și în sensul mai sus menționat.

Acestă remarcă, la fel ca și cea cu rromi dar îmi dă de gândit dacă este vorba de o firmă serioasă sau nu. Acesta este un tren de persoane sau de piețari. Mâine—poimâine o să cereți ca ceilalți călători fără bagaje să suporte și costul călătoriei celor cu saci și bagaje multe!  🙂

 Locurile libere la care faceți referire erau păzite de un cerber neînfricat, care nu a vrut să fie fotografiat.

Pare ca postarea dumneavoastră nu tine neapărat sa fie obiectiva.

Da nu este obiectivă, este reacția unui călător frustrat că nu poate beneficia de servicii normale în urma unui preț plătit. Mult mai îngrijorătoare este atitudinea dvstră  rasistă, în privința romilor.

Comments

comments

loading...

4 răspunsuri la Transferoviar Calatori, sau minunea de trei zile, raspuns

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
martie 2013
L Ma Mi J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro