Ziarul lui Ipu

Cum evoluează piața digitală din România și ce avantaje au magazinele online care folosesc anumite instrumente de promovare

București, 30 martie 2023. Creșterea semnificativă a utilizării internetului în ultimii ani și dezvoltarea fără precedent a tehnologiilor digitale în diferite sectoare - cum ar fi comerț electronic, servicii financiare, publicitate online etc. - au avut ca efect direct o maturizare a pieței digitale din România. Studii de specialitate citate de Optimized, una dintre cele mai cunoscute agenții din plan local specializată în campanii PPC (Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, YouTube Ads, Bing Ads etc) pentru e-commerce, arată că 8 din 10 români descoperă un produs online în special în motoare de căutare, iar aproximativ 80% dintre români au făcut citeste

Brotac te duce pe tărâmul broaștelor

Brotac te duce pe tărâmul broaștelor Pe data de 22 03 2023 am plecat bejenie pentru a îmi fi recoltate analize. Doream să aflu cum mai stau cu glanda tiroidă. Astăzi si ieri ar fi trebuit să beneficiez de serviciile clinicii (oare) Brotac. Este vorba de trei analize pentru diagnosticarea stării sănătății mele prin prisma gradului de afectare a glandei tiroide. Trimiterea către laboratorul de analize de la medicul specialist din cadrul centrului am primit-o in urma cu cca o săptămână si am fost programat pentru data de 22 03 2023. M-am prezentat la data menționată, mi s-au recoltat analizele, dar fetele de la recepție nu citeste

Cauți pariuri meciul zilei? Ponturi din partea specialiștilor, pentru biletele tale, online găsești

Cauți pariuri meciul zilei? Ponturi din partea specialiștilor, pentru biletele tale, online găseștiDacă te numeri printre amatorii jocurilor de noroc de la noi din țară și îți dorești ca șansele tale de câștig să se mărească, te afli în locul potrivit! Poți obține gratuit ponturi din partea specialiștilor pentru biletele tale, fie că este vorba despre un sport mai mult sau mai puțin popular. De la ponturi pentru fotbal, până la cele pentru baschet, handbal sau tenis, specialiștii îți vor oferi zilnic informațiile de care ai nevoie. Site-ul Ponturi și Pariuri îți oferă acces la multiple detalii despre fiecare partidă în parte, iar la final vei beneficia de un pronostic pentru meciul citeste

MEDICAMENTUL EMPAGLIFLOZIN ESTE COMPENSAT 100% PENTRU TRATAMENTUL PACIENȚILOR CU INSUFICIENȚĂ CARDIACĂ CRONICĂ CU FRACȚIE DE EJECȚIE REDUSĂ

Ministerul Sănătății și Casa Națională de Asigurări de Sănătate au publicat modificarea anexei nr. 2 a ordinului nr. 564/499/2021 privind aprobarea protocolului terapeutic al DCI Insuficiență Cardiacă Cronică Cu Fracție De Ejecție Redusă   București, 22 Martie 2023 – Ministerul Sănătății și Casa Națională de Asigurări de Sănătate au emis, joi, 16 Martie, documentul care detaliază protocolul terapeutic corespunzător poziţiei nr. 26 cod A10BK01-03: DCI Insuficiență Cardiacă Cronică Cu Fracție De Ejecție Redusă. Conform documentului, inhibitorul co-transportorului 2 de sodiu-glucoză (SGLT2) Empagliflozin, cu denumirea comercială Jardiance, este compensat 100% pentru tratamentul pacienților adulți și simptomatici cu insuficiență cardiacă cronică cu fracție de ejecție redusă din citeste

ȘCOALA ALTFEL

ȘCOALA ALTFEL CRONICA UNOR ACTIVITĂŢI DINTR-O ZI ALTFEL                                                                         DINTR-O SĂPTĂMÂNA A                                                                      „ŞCOALĂ ALTFEL”  REALIZATE  LA COLEGIUL „ION KALINDERU”, BUŞTENI-JUD. PRAHOVA În săptămâna „SCOALA ALTFEL”, o clasă cu profil de filologie, a ales să desfăşoare activităţi citeste

UN PROIECT CA UN MAGNET ŞI CU PARTENERI MAGNETICI „THE HARMONY OF NATURE„

UN PROIECT CA UN MAGNET ŞI CU PARTENERI MAGNETICI  „THE HARMONY OF NATURE„ UN PROIECT CA UN MAGNET ŞI CU PARTENERI MAGNETICI „THE HARMONY OF NATURE Fondator și coord.-prof. Iuliana Ciubuc-Colegiul „Ion Kalinderu”, Bușteni (scurtă prezentare) Proiectul Internațional eTwinning <The Harmony of Nature se află la cea de-a 14-a ediție. Am fondat acest proiect în anul 2008 cu ideea de a promova educația pentru mediu, pentru o dezvoltare durabilă, pentru educația elevilor și de a le stârni pasiunea pentru științe, apoi am adăugat și artele în proiect, pentru a realiza un proiect cât mai cuprinzător, pentru promovarea tinere talente literare şi artistice. Datorită faptului că elevii și profesorii din întreagă lume iubesc natura, deoarece natura nu are granițe, proiectul s-a bucurat de citeste

Aflati despre Rarox, o firma de pompe funebre sector 6 cu servicii complete

Aflati despre Rarox, o firma de pompe funebre sector 6 cu servicii complete Moartea unei persoane este, fara indoiala, unul dintre cele mai dificile momente prin care trece o familie. Pierderea unei persoane dragi poate fi o experienta emotionanta si dureroasa, iar organizarea inmormantarii poate fi o sarcina foarte dificila pentru cei care sunt ramasi sa se ocupe de ea. In astfel de momente, apelarea la o firma de pompe funebre poate fi o solutie foarte utila si necesara. Aceste companii au experienta si cunostinte in organizarea inmormantarilor si pot ajuta familia sa depaseasca momentul dificil intr-un mod care sa fie conform cu dorintele si preferintele persoanei decedate si ale familiei. Rarox este o citeste

AccurioPress C7100 si C7090 de la Konica Minolta sunt cele mai recente sisteme de tipar digital cu certificare Fogra

AccurioPress C7100 si C7090 de la Konica Minolta sunt cele mai recente sisteme de tipar digital cu certificare Fogra  Două sisteme de tipar digital profesional de la Konica Minolta au primit certificarea FograCert Validation Printing System (VPS). AccurioPress C7100/C7090 intră în categoria seriilor premiate - AccurioPress C14000 și AccurioPress C4080 – prin adăugarea prestigioasei acreditări în portofoliul companiei. Fogra, institut german de cercetare pentru tehnologiile mediilor de printare, oferă certificări sistemelor de tipar digital profesional care respectă standardele ISO, în baza unor criterii de selecție. În urma testelor la care a fost supusă, seria AccurioPress C7100/7090 de la Konica Minolta “îndeplinește toate criteriile acestui program în configurațiile testate”. Echipamentele sunt certificate atunci când sunt utilizate împreună cu controlerele opționale EFI citeste

Consumatorii si bancile se impaca in doar 25 de zile, de doua ori mai repede decat in 2020 | Peste 90.000 Euro stersi din datoria unui consumator

Consumatorii si bancile se impaca in doar 25 de zile, de doua ori mai repede decat in 2020 | Peste 90.000 Euro stersi din datoria unui consumator Negocierile dintre consumatori și bănci s-au rezolvat în doar 25 de zile în anul 2022, fiind cea mai bună medie de la înființarea Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). Acest lucru demonstrează disponibilitatea părților de a găsi rapid o soluție, prin compromis reciproc, dar și perfecționarea mecanismelor de conciliere prin scurtarea timpului de răspuns din partea băncilor și consumatorilor. Deși timpul maxim de soluționare a unei negocieri în cadrul CSALB este de 90 de zile și poate depăși acest termen în cazul negocierilor mai complicate (potrivit OG nr.38/2015), în ultimii patru ani asistăm la scurtarea duratei medii citeste

Cum sa-ti construiesti o cariera de succes in IT cu programul educational CTRL+N, sustinut de Microsoft

Cum sa-ti construiesti o cariera de succes in IT cu programul educational CTRL+N, sustinut de Microsoft Creșterea performanței unei companii ca urmare a investițiilor în tehnologii avansate trebuie susținută și de dezvoltarea continuă a competențelor digitale ale angajaților. Pentru a accelera tranziția către cloud și transformare digitală, companiile au nevoie să investească în oameni care pot sprijini implementarea noilor tehnologii, fie prin facilitarea accesului la programe de skilling și reskilling, fie prin susținerea unui proces continuu de învățare. Microsoft contribuie activ la îmbunătățirea competențelor digitale în rândul populației, fie că vorbim de elevi, studenți, profesori sau angajați din sectoarele public și privat, prin inițiative și proiecte care vizează construirea abilităților necesare accelerării digitalizării. Control N (CTRL+N) – Un citeste

Transferoviar Calatori, sau minunea de trei zile, raspuns

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
Transferoviar Calatori Asociatia RO-Trans, fotograf, Iasmin Radu Sandu.

Transferoviar Calatori sursa Asociatia RO-Trans, fotograf, Iasmin Radu Sandu.

 Transferoviar Calatori, sau minunea de trei zile”, articol apărut în 1 martie 2013, a generat un comentariu pe care prefer să îl public ca pe un articol nou, drept la replică.

 Autor : Transferoviar Calatori
Comentariu:
Apreciem interesul dumneavoastră pentru informarea publicului despre condițiile de calatorie cu trenul întâlnite cu ocazia efectuării investigației jurnalistice.

Secția Oltenița este un caz edificator despre cum managementul statului a condus aproape la dispariția la propriu a unei secții de CF, iar în prezent ea este operata cu trenuri în care dumneavoastră nu vă găsiți loc, datorita faptului ca locuitorii din localitățile ce sunt deservite de CF de-a lungul celor 60 km, la cât măsoară distanța intre București și Oltenița, aleg sa călătorească din nou cu trenul. În alta ordine de idei, va comunicam ca am depus eforturi extraordinare pentru a depăși problemele care duseseră secția într-o stare deplorabila. Ca jurnalist puteți sa aflați ușor cam cum se desfășura o călătorie cu trenul către Oltenița, când era gestionata și operata de către companiile de stat.
Este evident ca nu pot fi depășite chiar toate problemele anterioare, întotdeauna. Este important care este opinia generala. Si constatările dumneavoastră nu au caracter de permanenta. Faceți o afirmație cel puțin ciudata, având în vedere ca sunteți jurnalist. Dacă nu știați, va informam ca pe parcursul celor 60 de kilometri, trenul traversează câteva localități în care viețuiesc locuitori de etnie roma. Noi suntem mândri ca am reușit sa eliminam caracterul fraudulos al călătoriei, aspect ce devenise o realitate incontestabila înainte de preluarea secției în administrare privata. Suntem singurul operator care apelează la servicii de paza în tren, tocmai pentru a spori siguranța tuturor călătorilor. Probabil de aceea tot mai mulți locuitori ai zonei se îndreaptă către călătoria cu trenul în drumurile lor zilnice. Ne-a interesat întotdeauna și ne interesează în continuare sa asiguram condiții optime de călătorie. O facem din respect pentru călători și din respect pentru profesia noastră. În ceea ce privește calitatea călătorilor din trenurile de Oltenița, trebuie sa țineți cont ca aceștia provin dintr-o zona rurala fără multe resurse.
Trebuie sa țineți cont ca cei mai mulți călători aleg trenul ca mijloc de călătorie trenul, deoarece au și posibilitatea de a transporta și bagaje voluminoase. Sunt mulți locuitori care merg la piață cu produse sau care își fac cumpărăturile în București. Tocmai pentru ca va declarați un om cu principii de stânga, trebuie sa fiți de acord ca oamenii trebuie ajutați și în sensul mai sus menționat.
Cu toate ca ne luam în permanenta masuri de verificare a legalității călătoriei, ne întâlnim periodic cu situația încercării de către unii călători de a frauda călătoria, prin diverse metode. Nu sunt mulți, dar totuși aceștia exista. De aceea am stabilit reguli în ceea ce privește eliberarea legitimațiilor de călătorie de către personalul nostru. Dar numai impunând condiții stricte am reușit sa rezolvam problemele grave de legalitate.
În ceea ce privește starea de curățenie a trenului, și implicit a toaletelor, va asiguram ca la fiecare capăt de secție acestea sunt salubrizare. Datorita temperaturii scăzute de afara, probabil ca nu a existat timp suficient pentru ca  podeaua sa se usuce. Tot din cauza temperaturilor scăzute, rezervoarele toaletelor nu se alimentează pe timp de iarna. Odată cu venirea primăverii, rezervoarele sunt alimentate cu apa. Pe perioada staționarii, după salubrizare, toaletele sunt încuiate pentru a nu fi folosite în staționare. La controalele pe care le efectuam în tren, pana acum nu am întâlnit situația pe care o descrieți ca s-a întâmplat pe data de 1 martie la trenul 15290. Personalul de paza nu are în atribuții controlul legitimațiilor de călătorie. Prin urmare nu avea cum sa pactizeze cu călătorii frauduloși. Acest lucru este posibil numai dacă personalul de tren nu și-a îndeplinit atribuțiile. De la începerea activității și pana în prezent, am renunțat la serviciile personalului de tren care a fost depistat cu călători frauduloși și celor care nu și-au desfășurat activitatea conform sarcinilor din fisa postului. În ultima perioada, cu ocazia controalelor efectuate, nu am constatat ca se mai întâmpla acest lucru. Dar rămâne în atenția noastră aspectele sesizate de către dumneavoastră.
La unele trenuri mai utilizate, probabil ca unii călători rețin locuri și pentru alții (prieteni, colegi de munca, membri de familie) în diverse situații. Probabil și dumneavoastră ați face la fel. Este important ca acel loc reținut sa nu rămână neocupat și după plecarea trenului. Din pozele postate de către dumneavoastră reiese totuși ca erau și locuri libere pe care va puteați așeza. Nu putem împinge regulile la absurd.
Pare ca postarea dumneavoastră nu tine neapărat sa fie obiectiva. Dacă sunteți un observator al fenomenului, ar fi trebuit sa apară pana acum și ceva postări despre felul cum a evoluat sau nu acest transport de-a lungul unui an de când aceasta secție este gestionata și operata de către firme private.
Va asiguram ca suntem conștienți ca dacă serviciile noastre nu rămân la un nivel bun, călătorii vor căuta alternative de transport.

Transferoviar Calatori

Undeva în răspuns se spune: „Dacă nu știați, va informam ca pe parcursul celor 60 de kilometri, trenul traversează câteva localități în care viețuiesc locuitori de etnie roma”. Mă mir că există o astfel de atitudine rasistă la domni de la Transferoviar Calatori. Din ceea ce au spus aici rezultă romii sunt de vină cu tot ce se întâmpla rău pe trenurile Domniilor lor. Curată segregare rasială! Țiganii sunt vinovați pentru calitatea proastă a serviciilor dvstră. Şi dacă nu mai erau rromi, pe cine mai dădeați vina?

 Cât privește diferența dintre felul în care se „desfășura o călătorie cu trenul către Oltenița, când era gestionata și operata de către companiile de stat”, vreau să vă spun că prin anii 70/80 se circula cât se poate de confortabil pe acestă linie. Pe parcurs s-a redus calitatea. Așa și la Transferoviar Calatori a fost bine un an și acum a început declinul.

 Din ceea ce spuneți referitor la toalete iarna nu ar trebui folosite de pasageri.

Referitor la bagaje iată ce spune regulamentul „Regulamentul pentru călătoria cu trenurile aparținând S.C. Transferoviar Calatori SRL” la :

Cap.III, 9. Pentru a nu afecta condițiile de confort, pasagerii sunt rugați să depoziteze bagajele în spatiile special amenajate. Fiecare călător dispune pentru bagajele sale de mână doar de spațiul situat deasupra locului pe care îl ocupă sau de un spațiu echivalent în boxa pentru bagaje a vagoanelor. Masa totală a bagajelor de mână admisă pentru fiecare loc ocupat este de 30 kg. Este interzisă depozitarea bagajelor pe culoar.

De fapt unde sunt boxele pentru bagaje a vagoanelor.

O să încerc să obțin imagini și cu modul în care personalul de pază ia bani de la călători, sau fumează cu ei pe hol, iar când trece controlorul nici nu cere bilet sau altceva. Oricum am călătorit acum peste o lună cu trenul de la Oltenița la București și personalul dvstra ca și cel de pază discutau între ei că „Vine controlu’ la ăla  de la București”. Deci nu aveți cum să surprindeți astfel de situații. Eu știu că un membru al unei echipe de pază  ca aceasta de la Transferoviar Calatori, nu are ce să discute cu pasagerii, altceva decât ceea ce este necesar.

Trebuie sa țineți cont ca cei mai mulți călători aleg trenul ca mijloc de călătorie trenul, deoarece au și posibilitatea de a transporta și bagaje voluminoase. Sunt mulți locuitori care merg la piață cu produse sau care își fac cumpărăturile în București. Tocmai pentru ca va declarați un om cu principii de stânga, trebuie sa fiți de acord ca oamenii trebuie ajutați și în sensul mai sus menționat.

Acestă remarcă, la fel ca și cea cu rromi dar îmi dă de gândit dacă este vorba de o firmă serioasă sau nu. Acesta este un tren de persoane sau de piețari. Mâine—poimâine o să cereți ca ceilalți călători fără bagaje să suporte și costul călătoriei celor cu saci și bagaje multe!  🙂

 Locurile libere la care faceți referire erau păzite de un cerber neînfricat, care nu a vrut să fie fotografiat.

Pare ca postarea dumneavoastră nu tine neapărat sa fie obiectiva.

Da nu este obiectivă, este reacția unui călător frustrat că nu poate beneficia de servicii normale în urma unui preț plătit. Mult mai îngrijorătoare este atitudinea dvstră  rasistă, în privința romilor.

Comments

comments

loading...

4 răspunsuri la Transferoviar Calatori, sau minunea de trei zile, raspuns

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
martie 2013
L Ma Mi J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Smart Youtube Widget
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Cazare România
Cazare România
https://foram-puturi.ro
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro
Cine este online
Nu sunt utilizatori care să fie online