Lidl profund dăunător sănătății!!!!





Este a nu știu câta oara de când îmi exprim nemulțumirile faţă de serviciile dvstră. Merg la magazinul Lidl din Oltenița numai atunci când sunt presat de timp și trebuie sa cumpăr ceva, acesta fiind situat în apropierea mea. În rest îl evit datorita, așa cum a spus astăzi șefa de magazin, politicii de firmă.
Lidl profund dăunător sănătății!!!!
Pe scurt, am luat dintr-un raft un pachet cu cașcaval. Acolo scria Cașcaval RUCAR, preț redus, 3,99. Ajuns la casa angajata dvstra mi-a cerut 9,99 lei. Mi-a spus că marfa, adică, Rucăr nu era sosita dar ei trebuie sa pună prețul pentru că aşa este politica magazinului. Cașcavalul găsit în cutie era alt sortiment. Fiind o persoană cu deficienţe de vedere nu am văzut puriceii care sunt trecuţi pe rafturi, la preţ. În același timp când eram la casa am văzut o scenă când un domn care cumpărase mai multe produse fusese taxat cu 2 pungi de portocale, iar la el în căruț nu era decât una. Domnul respectiv a rămas în faţa casei de marcat până s-a eliberat casiera si apoi a început discuția. Aceasta adoptând o atitudine vexată, i-a reproşat de ce nu a spus imediat. Apoi a cerut să i se arate toate produsele si bagajele de domnul respectiv. În cele din urmă a catadicsit să faca ce trebuia, adică să îi înapoieze banii. Alte aspecte constatate de mine:
1.Preţurile pe kilogramul de produs sunt de multe ori imposibil de citit din cauza dimensiunii, şi sunt vizibile doar cele pe 100 gr sau pe cantitatea existentă în ambalaj.
2. Mărfurile din rafturi nu au prețurile afișate corect: o pereche de ghete cu pielea întoarsă de 70 lei, avea preţul de pe raft de 18,99 şi scria ghete. Când am adus la cunoștință casierei acest lucru mi-a spus că să le pun la loc daca nu vreau sa le cumpăr. Alta casiera decât cea dea astăzi
Lipsa personalului din magazin, sau atitudine sfidătoare când îi găsești pentru a-i întreba diferite lucruri, te fac să nu mai vii în magazin.
Din păcate am văzut că în alte locații LIDL, din Bucureşti, sau oriunde în altă parte ești tratat cu respect. Voi reîncepe activitatea mea de informare a clienților asupra politicii firmei dvstră. Vad ca dvstra nu vreți să trataţi clienţii cu respect.
Menţionez ca pentru a trimite acest mesaj sunt obligat să bifez câmpul de jos, chiar dacă nu sunt de acord cu aceste cerințe.
Acest lucru mă determina sa fac pe viitor doar în presă publice aceste situaţii.
Lidl Contact – Lidl Romania.pdf1
Comments
Un răspuns la Lidl profund dăunător sănătății!!!!
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Pingback: Lidl profund dăunător sănătății! 2 | Blog Popa Țeapă