Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Primavara Bloggerilor. Comunicat de presa

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Articol scris în concursul “Primavara Blogerilor”

Au mai ramas 5 zile de campanie Primavara Bloggerilor! Participantii inscrisi pana pe 20 Aprilie in concurs pot castiga premii in valoare totala de peste 12000 lei!Primavara Bloggerilor 2014, organizata de BlogAwards, o primavara – concurs cu premii totale in valoare de peste 12000 lei, mai are doar cinci zile de campanie. Printre sponsorii campaniei sunt si Bayo.ro, BePrecious, Compania DDD, Floraria cu Povesti, Kolok.ro, Nutrivita, Spy Shop, Tian, Laptop Direct, Clinica Stomatologica Dental Praxis si Agentia de Turism D.T.S. In parteneriat media cu Blogatu.rocompetitia Primavara Bloggerilor 2014 ofera bloggerilor premii mai mult decat atractive.

 

Competitia Primavara Bloggerilor 2014 se desfasoara in mai multe etape, conform urmatorului calendar:

·         Etapa de inscriere a bloggerilor participanti:

01 Aprilie – 20 Aprilie

·         Etapa de participare a bloggerilor in campaniile individuale

02 Aprilie – 15 Mai

·         Jurizarea campaniilor de catre fiecare sponsor in parte

15 Mai – 22 Mai – Anuntarea castigatorilor: 24 Mai

Campaniile individuale din cadrul concursului Primavara Bloggerilor 2014 si premiile acordate in cadrul fiecarei campanii:

 

  •   Campania Bayo.ro – Participa si poti castiga unul dintre cele trei premii in bani (450 lei) sau vouchere in valoare de 750 lei (optiunea apartine castigatorilor) sau cele cinci premii in produse. Primele 7 bloguri ca trafic adus pe site in perioada 2 Aprilie – 15 Mai vor primi un voucher de reducere de 40%.

 

  •   Campania BePrecious – Participa si poti castiga unul dintre vouchere pentru cumparaturi din magazinul BePrecious in valoare totala de 1000 lei!

 

  •   Campania DDD – Participa si poti castiga o excursie de 5 zile la Mamaia la Hotel Majestic 3* Mamaia 2 persoane O camera Dubla cu mic dejun inlus in perioada 16-21 iunie 2014 (luni-sambata ora 12:00).

 

 

 

  •   Campania Kolok.ro – Participa si poti castiga o tableta si doua vouchere de cate 200 lei pentru cumparaturi de pe Kolok.ro!

 

  •   Campania Nutrivita – Participa si poti castiga trei premii constand in cinci vouchere pentru cumparaturi in valoare totala de 750 lei de pe Nutrivita.ro!

 

 

  •   Campania Tian.ro – Participa si poti castiga vouchere de 300, 200, respectiv 100 lei pentru cumparaturi din magazinul Tian.ro.

 

  •   Campania Laptop Direct – Participa si poti castiga unul dintre cele trei premii constand in vouchere valorice in valoare de 1000 lei si produse utile pentru orice pasionat de tehnologie.

 

  •   Campania Dental Praxis – Participa si poti castiga o excursie de 5 zile la Mamaia la Hotel Majestic 3* Mamaia 2 persoane O camera Dubla cu mic dejun inlus in perioada 16-21 iunie 2014 (luni-sambata ora 12:00).

 

  •  Campania D.T.S. – Participa si poti castiga o excursie de 5 zile la Mamaia la Hotel Majestic 3* Mamaia 2 persoane O camera Dubla cu mic dejun inlus in perioada 16-21 iunie 2014 (luni-sambata ora 12:00).

 

Perioada si modul de desfasurare

o   Concursul se desfasoara in perioada 2 Aprilie – 15 Mai si cuprinde 11 campanii individuale (e posibil sa apara noi sponsori pana pe 15 Aprilie).

o   Fiecare participant se poate inscrie cu cel putin unul sau cel mult trei articole in fiecare campanie individuala.

o   Fiecare campanie individuala are propriul sau regulament si propriul sponsor.

o   Fiecare campanie din cadrul concursului Primavara Bloggerilor este jurizata individual, de catre fiecare sponsor in parte, care acorda note de la 1 la 10 (cu zecimale, pentru o mai buna departajare) fiecarui articol participant. Notele se vor acorda imediat dupa incheierea perioadei de inscriere a articolelor in campaniile individuale, adica in perioada 16 – 22 Mai.

 

Regulament:

Bloggerii inscrisi in Concursul Primavara Bloggerilor pot alege la ce campanii participa (un blogger poate participa la o singura campanie, la cinci sau la toate campaniile), insa cei care se inscriu la minim 75% dintre campanii (minim 9 campanii dintre cele 11) au parte de multe beneficii.
Toti participantii care se inscriu la minim 75% din campanii vor primi cate o diploma de participare.
Bloggerii participanti la cel putin 75% din campanii au sansa de a castiga premii in bani in valoare totala de 1200 lei.

 

v  Foarte important:

      Daca un blogger participa la o singura campanie, poate castiga oricare din premiile aferente acelei campanii.

 

      Toate linkurile din articolele inscrise in concurs trebuie sa fie de tip “dofollow”. Articolele care cuprind linkuri de tip “nofollow” nu sunt luate in calcul pentru jurizare.

 

Clasament:
Clasamentul concursului Primavara Bloggerilor se realizeaza in functie de notele primite de la fiecare sponsor in parte. Fiecare sponsor va acorda note de la 1 la 10 fiecarui articol participant. Notele vor avea zecimale, astfel ca lupta va fi foarte stransa.

Primii 5 bloggeri din clasamentul Primavara Bloggerilor (in urma adunarii celor mai bune note (in cazprimite de la advertiseri din cadrul fiecarei campanii individuale) vor primi premii in bani (Premiul 1 – 500 lei, premiile 2-5: 100 lei). Bloggerii clasati pe pozitiile 6-15 ale clasamentului concursului Primavara Bloggerilor primesc cate un produs electronic cadou. Un blogger se poate inscrie cu minim un articol si cel mult trei articole la o singura campanie. Premiile fiecarei campanii individuale vor fi acordate de catre sponsori, in termen de 45 de zile de la finalizarea jurizarii. Daca noi sponsori se vor alatura Concursului Primavara Blogurilor, unele campanii vor fi lansate mai tarziu, insa inainte de 15 Aprilie. Perioada de lansare a campaniilor este cuprinsa intre 2-15 Aprilie.

Un blogger se poate inscrie cu minim unul si cu maxim trei articole. Sponsorul jurizeaza fiecare articol in parte si acorda o nota de la 1 la 10 (cu zecimale) fiecarui articol. Articolul cel mai bine notat (daca bloggerul scrie mai mult de un articol pentru o campanie) din cadrul fiecarei campanii individuale intra in calcul pentru clasamentul Concursului Primavara Bloggerilor.

vPremii:

 

      Pentru a castiga un premiu in cadrul unei campanii individuale, un participant trebuie sa scrie minim un articol si maxim 3 articole in cadrul acelei campanii. Sponsorul fiecarei campanii in parte va juriza fiecare articol participant.

 

      Se vor acorda atat premii in cadrul fiecarei campanii individuale, cat si premii in bani si produse electronice bloggerilor clasati pe primele pozitii ale clasamentului Primavara Bloggerilor.

      Premiile in bani acordate bloggerilor clasati pe primele 5 pozitii ale Clasamentului Concursului Primavara Bloggerilor sunt oferite de catre organizator: Participantul clasati pe locul 1 in Clasamentul final al Concursului Primavara Blogurilor va primi un premiu in bani in valoare de 500 lei.

 

      Participantii clasati pe locurile 2-5 in Clasamentul final al Concursului Primavara Blogurilor vor primi un premiu in bani in valoare de cate 100 lei. Bloggerii clasati pe pozitiile 6-15 ale clasamentului concursului Primavara Bloggerilor primesc cate un produs electronic cadou.

 

      Participa si castiga!

Despre BlogAwards

Despre BlogAwards
BlogAwards.ro este primul site din Romania care organizeaza, incepand din Martie 2011, campanii si concursuri pentru bloggeri.


Despre competitia Primavara Bloggerilor:
Competitia Primavara Bloggerilor 2014 se desfasoara in mai multe etape, conform urmatorului calendar:
Etapa de inscriere a bloggerilor participanti: 01 Aprilie – 15 Aprilie (este posibil ca perioada de inscriere a bloggerilor sa fie prelungita).
Etapa de participare a bloggerilor in campaniile individuale din cadrul concursului Primavara Bloggerilor 2014: 02 Aprilie – 15 Mai.

Jurizarea campaniilor de catre fiecare sponsor in parte: 15 Mai – 22 Mai
Anuntarea castigatorilor: 24 Mai

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
mai 2014
L Ma Mi J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro