Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Toamna Bloggerilor , Blog Awards, premii multe

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Toamna Bloggerilor , Comunicat de presă

Participa la campania Toamna Bloggerilor pana pe 15 Octombrie si castiga premii in valoare de peste 15000 lei!

Toamna-Bloggerilor

Toamna Bloggerilor

Pana pe 15 Octombrie te poti inscrie in Campania Toamna Bloggerilor cu blogul sau blogurile tale care respecta cerintele fiecarui concurs in parte (verifica cerintele fiecarui concurs, pentru a afla la care dintre acestea poti participa cu blogul tau).

Foarte important – Ce trebuie sa faci pentru a participa la campania Toamna Bloggerilor: Pentru a te inscrie in competitie trebuie doar sa ai un blog care sa respecte cerintele fiecarui concurs, sa scrii articole si sa le inscrii in formularul corespunzator fiecarui concurs in parte.

Foarte important: Bloggerii care se inscriu pana pe 21 Septembrie la cel putin 5 dintre campaniile Toamna Bloggerilor pot castiga o tableta Serioux Vision X de 7 inci in urmatorul mod: reprezentantii sponsorilor jurizeaza articolele inscrise pana pe 21 Septembrie, la ora 23:59 inclusiv iar bloggerul care a participat la minim 5 campanii pana la acea data si obtine cea mai mare medie a notelor castiga tableta! Se vor lua in calcul cele mai bune 5 note acordate la articolele scrise pentru media generala.

Campaniile Toamna Bloggerilor 2014

Campania Bocris

– Tableta Asus FonePad 7 cu 3G pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Smartphone Prestigio MultiPhone Dual Sim pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Camera Foto Digitala Canon IXUS 132 16 MP Zoom optic 8x pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania CadouriAltfel

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele premii:
– Voucher de cumparatruri de pe www.cadourialtfel.ro in valoare de 300 RON pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– voucher de cumparaturi de pe www.cadourialtfel.ro in valoare de 200 RON pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– voucher de cumparaturi de pe www.cadourialtfel.ro in valoare de 100 RON pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie
• Toti bloggerii participanti la campanie, care scriu minim un articol despre Cadouri Altfel au 5% discount la cumparaturi (o comanda), mai putin produsele aflata la promotie
• Toti bloggerii participanti la campanie, care scriu minim doua articole despre Cadouri Altfel au 10% discount la cumparaturi (o comanda), mai putin produsele aflata la promotie
Nota: Castigatorii primelor trei locuri vor putea beneficia de voucherul aferent si de discount in doua comenzi diferite. Voucherele si discounturile nu se cumuleaza.
• Pentru bloggerul care va castiga locul I, exista posibilitatea de a deveni “Ambasador de brand” pentru CadouriAltfel, calitate care va presupune colaborarea cu magazinul nostru online in campanii dedicate.

Campania Imperator

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– Voucher de 500 lei pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Voucher de 300 lei pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Voucher de 200 lei pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania Oringo

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 2 premii:
– Telefon mobil Samsung Galaxy Fresh S7390 pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Tableta Prestigio MultiPad Ultra 7.0″ pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie

Campania CautCeas

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– Ceas Casio Edifice in valoare de 677 lei pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Ceas Casio Edifice in valoare de 659 lei pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Ceas Casio Sport in valoare de 308 lei pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania Ceasuri-Pro.ro

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– Ceas la alegere, in valoare de cel mult de 400 lei pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Ceas la alegere, in valoare de cel mult 300 lei pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Ceas la alegere, in valoare de cel mult 200 lei pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania Floraria Mobila

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– Suma de 400 lei pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Suma de 200 lei pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Voucher de 30% reducere pentru o comanda din magazinul Floraria Mobila pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania Logo1

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– Suma de 400 lei pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Suma de 200 lei pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Suma de 100 lei pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania Mylash.ro

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– Voucher de 400 lei pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Voucher de 300 lei pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Voucher de 200 lei pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania nJoy

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– Tableta Devi B700 pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Tastatura GMK310 pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Tastatura CMK120 pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania Photofancy

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– Voucher de 500 lei pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Voucher de 250 lei pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Voucher de 100 lei pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania PutereaPlantelor.ro

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– Voucher de 300 lei pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– Voucher de 200 lei pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– Voucher de 100 lei pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Campania OnlineParfum.ro

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
1. Voucher de 200 lei pentru cel mai apreciat articol de catre juriu
2. Voucher de 200 lei pentru cel mai promovat articol pe retelele sociale (articolul care are cele mai multe semnale sociale – promovari pe retelele sociale Facebook, Twitter, Google Plus – conform Zelist Monitor)
3. Voucher de 100 lei pentru bloggerul care genereaza cele mai multe comentarii pe site-ul magazinului Onlineparfum.ro, sau pe pagina de Facebook a site-ului Onlineparfum.ro – https://www.facebook.com/OnlineParfum.ro?sk=reviews

Campania EchipamenteSki.ro

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 2 premii:
– Husa ski Fischer pentru cel mai apreciat articol de catre juriu
– Geanta clapari Fischer pentru articolul cu cele mai multe comentarii generate pe site-ul EchipamenteSki.ro si pe retelele sociale

Campania Kaki.ro

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele premii:
Voucher de 400 lei prima pozitie
Voucher de 300 lei a doua pozitie
Voucher de 200 lei a treia pozitie
Locurile 4-14: tricouri de acest tip: http://www.kaki.ro/produse/tricou-promotional-kaki-ro.php

Campania SmartProtection

Bloggerii plasati pe primele 3 locuri primesc urmatoarele premii:
Locul 1: 250 lei si doua produse de pe SmartProtection la alegere
Locul 2: 150 lei si doua produse de pe SmartProtection la alegere
Locul 3: 100 lei si doua produse de pe SmartProtection la alegere

Campania BidBond

Participa si poti castiga unul dintre urmatoarele 3 premii:
– 250 lei pentru bloggerul clasat pe prima pozitie,
– 150 lei pentru bloggerul clasat pe a doua pozitie
– 100 lei pentru bloggerul clasat pe a treia pozitie

Perioada de desfasurare

Concursul se desfasoara in perioada 7 Septembrie – 15 Octombrie.

Fiecare participant se poate inscrie cu cel putin unul sau cel mult patru articole in fiecare campanie individuala. Fiecare campanie individuala are propriul sau regulament si propriul sponsor. Fiecare campanie este jurizata individual, de catre fiecare sponsor in parte, care acorda note de la 1 la 10 (cu zecimale, pentru o mai buna departajare) fiecarui articol participant. Notele se vor acorda imediat dupa incheierea perioadei de inscriere a articolelor in campaniile individuale, adica in perioada 16 Octombrie – 24 Octombrie. Castigatorii vor fi anuntati pe 25 Octombrie.

Regulament

Bloggerii inscrisi in Concursul Toamna Bloggerilor pot alege la ce campanii participa (un blogger poate participa la o singura campanie, la cinci, zece sau la toate campaniile), insa cei care se inscriu la minim 75% dintre campanii au parte de multe beneficii. Toti participantii care se inscriu la minim 75% din campanii au sansa de a castiga una dintre cele doua tablete oferite bloggerilor ocupanti ai primelor doua locuri in Clasamentul concursului Toamna Bloggerilor, unul dintre cei doi mousi wireless Logitech Zone Touch oferite bloggerilor ocupanti ai locurilor 3 si 4 ai clasamentului sau unul dintre cele 6 stick-uri de memorie acordate bloggerilor ocupanti ai locurilor 5 – 10 in Clasamentul Toamna Bloggerilor!

Foarte important: Bloggerii care se inscriu pana pe 21 Septembrie la cel putin 5 dintre campaniile Toamna Bloggerilor pot castiga o tableta Serioux Vision X de 7 inci in urmatorul mod: reprezentantii sponsorilor jurizeaza articolele inscrise pana pe 21 Septembrie, la ora 23:59 inclusiv iar bloggerul care a participat la minim 5 campanii pana la acea data si obtine cea mai mare medie a notelor castiga tableta!

Foarte important: Daca un blogger participa la o singura campanie, poate castiga oricare din premiile aferente acelei campanii.
Toate linkurile din articolele inscrise in concurs trebuie sa fie de tip “dofollow”. Articolele care cuprind linkuri de tip “nofollow” nu sunt luate in calcul pentru jurizare.

Clasamentul concursului Toamna Bloggerilor se realizeaza in functie de notele primite de la fiecare sponsor in parte. Fiecare sponsor va acorda note de la 1 la 10 fiecarui articol participant. Notele vor avea zecimale, astfel ca lupta va fi foarte stransa. Primii 2 bloggeri din clasamentul Toamna Bloggerilor (in urma adunarii notelor primite de la advertiseri din cadrul fiecarei campanii individuale) vor primi cate o tableta. bloggerii clasati pe pozitiile 3-4 primesc cate un mouse wireless Logitech Zone Touch iar ocupantii locurilor 5 – 10 primesc cate un stick de memorie.

Un blogger se poate inscrie cu minim un articol si cel mult trei articole la o singura campanie. Premiile fiecarei campanii individuale vor fi acordate de catre sponsori, in termen de 45 de zile de la finalizarea jurizarii. Daca noi sponsori se vor alatura Concursului Toamna Blogurilor, unele campanii vor fi lansate mai tarziu, insa inainte de 1 Octombrie. Perioada de lansare a campaniilor este cuprinsa intre 7 Septembrie – 1 Octombrie.
Un blogger se poate inscrie cu minim unul si cu maxim patru articole. Sponsorul jurizeaza fiecare articol in parte si acorda o nota de la 1 la 10 (cu zecimale) fiecarui articol. Articolul cel mai bine notat (daca bloggerul scrie mai mult de un articol pentru o campanie) din cadrul fiecarei campanii individuale intra in calcul pentru clasamentul Concursului Toamna Bloggerilor.

Premii

Pentru a castiga un premiu in cadrul unei campanii individuale, un participant trebuie sa scrie minim un articol si maxim 3 articole in cadrul acelei campanii. Sponsorul fiecarei campanii in parte va juriza fiecare articol participant.
Se vor acorda atat premii in cadrul fiecarei campanii individuale, cat si premii in tablete si premii in gadget-uri bloggerilor clasati pe primele 10 pozitii ale clasamentului Toamna Bloggerilor.

Toamna Bloggerilor până pe 15 Octombrie! Poți câștiga premii în valoare de peste 15000 lei!

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
septembrie 2014
L Ma Mi J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro