ENEL Dobrogea îşi bate joc de noi
ENEL Dobrogea îşi bate joc de noi, ENEL îşi bate joc de noi!
În ultimele 7 zile am avut o experienţă stresantă cu cei de la ENEL Dobrogea. Iată textul pe care l-am trimis către OPC, ANRE şi la o adresă a ENEL afisată pe site-ul lor pentru că formularul de contact nu îl pot deschide nici în 30′
Stimați Domni
Vreau să fac următoarea sesizare referitoare la serviciile de întreţinere şi intervenţie ENEL Dobrogea.
Cu sesizările 66431 şi 67065 am cerut intervenţia echipei specializate ENEL Dobrogea pentru remedierea unor defecţiuni în legătura cu alimentarea cu energie electrică a apartamentului meu şi al tatălui meu, de la adresa sus menţionată.
De fiecare dată mi s-a spus că echipa de intervenţie se deplasează în termen de 12 ore la deranjamentele anunţate.
• În primul caz a durat 6 ore iar remedierea s-a făcut în două etape:
1. Mi s-a spus că fost un contact slab şi echipa a plecat in 5 minute.
2. După 10 minute am sunat din nou la 0242929 pentru a-i anunţa că defecţiunea nu s-a remediat. Echipa a revenit şi a spus că am avut noroc pentru că nu au plecat din Olteniţa . Altfel veneau a doua zi. Au mai găsit alt contact slab.
ENEL Dobrogea
• Astăzi 08.12.2014 am sesizat o nouă defecţiune identică cu cea de dinainte: întreruperea curentului şi fluctuații de tensiune.
1. Echipa s-a prezentat în termen de 2 ore şi a constatat că un cablu din tabloul principal de distribuţie era dezizolat şi făcea masă cu un cornier din Tabloul principal de distribuţie.
2. Au remediat imediat problema: Au tăiat cablul afectat şi l-au înnădit fără a-l izola. La remarca mea privind izolarea au spus: „Păi cine intră acolo?” De asemenea au spus că acel cablu a fost afectat de consumul mare de energie! Eu ştiu că izolarea în afară de protecţia persoanelor împotriva electrocutării are rol de protecţie şi împotriva oxidării. Echipa a plecat în trombă de la deranjament.
Ca urmare a funcționarii defectuoase mi s-au ars alimentatoarele pentru modemul internet si telefon fix, înlocuite ulterior de Telecom, gratuit.
Menţionez că am sunat la ENEL Dobrogea Constanta 0241805999, ENEL Dobrogea, sediul din Călăraşi, 0242305702, unde am primit răspunsul stereotip: “Sunaţi la deranjamente!” Deranjamentele 0242929, nu aveau ce să spună altceva decât: “Deranjamentul a fost înregistrat şi echipa se va deplasa în termen de 12 ore”. De la Constanta doamna care a răspuns a spus: „ atâția oameni sunt, facem treaba cu ei cum putem”. Pe domnul Ene seful de la Oltenița nu l-am putut contacta, în ciuda repetatelor apeluri.
Vreau să reclam lipsa de profesionalism a echipelor de intervenție și lipsa de transparență a celor de la ENEL Dobrogea, dar de fapt ENEL Romania. Termenul maxim de intervenție preconizat este exagerat de mare 12 ore. Îmi amintesc că până nu demult o astfel de intervenție se făcea în termen de maxim 1 oră.
Privind echipele de intervenție care au lucrat am văzut că în interiorul TPD există cabluri libere, iar cei ce vin să intervină caută mult timp unde este siguranţa sau cablul unde se află defecțiunea!
Pe această cale vreau să cer Enel ca să îşi îmbunătățească activitatea prin scurtarea timpului de intervenţie şi printr-o mai bună pregătire a personalului. Cred că este nevoie de personal suplimentar pentru că reţelele de distribuţie din blocuri sunt vechi şi se produc multe defecțiuni
O altă rugăminte o am către ANRE care ar trebui să revadă avizul pentru termenul de intervenție la deranjamente. Dacă ia foc o instalație electrică ce se întâmplă? Abonatul nu are acces la TPD. Spun aceasta pentru ca am fost martor când unui vecin al meu îi ardea tabloul în casă iar siguranța din TPD nu declanșase!
Echipa de intervenție de astăzi mi-a cerut sa stau în casă pe perioada reparației. Dacă făceam așa nu vedeam ce lucrări slabe calitativ au făcut
Cu Stimă
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.