ENEL teroare în România. Completare la sesizare
ENEL teroare în România
ENEL Dobrogea îşi bate joc de noi a fost o primă descriere a felului în care ENEL gerează nemulțumiri. Iată și partea a doua :
ENEL teroare în România
Ca urmare a evenimentelor desfășurate în ultimul timp în Olteniţa vreau să adaug la reclamaţia mea referitoare la serviciile ENEL înregistrată cu nr 240 206/09/12, următoarele:
1. Astăzi 10.12.2014 am cerut să fac o preluare de contract pentru apartamentul moștenit de la tatăl meu. A trebuit să mă deplasez la sediul din Oltenița al ENEL de doua ori, la o distanță de peste 3 Km de domiciliul meu. Pentru mine a fost un efort considerabil ținând seama că la 61 de ani mă deplasez foarte greu. Aceste deplasări au fost necesare pentru că nu există un telefon de contact unde să ceri informații despre ce acte sunt necesare, sau orice altă lămurire. Call-Center-ul este un serviciu inutil pentru că nu poți obține o legătură cu un operator decât foarte greu (de ordinul a zeci de minute) şi acesta te trimite întotdeauna altundeva.
2. Tot astăzi am încercat să vorbesc cu dl. Ene, intitulat seful ENEL la Olteniţa. L-am sunat, m-am prezentat şi aflând în acest fel că eu am făcut o reclamație către dvstră (V. mai sus) mi-a spus că să nu îl mai „deranjez cu telefoanele” , după care a închis imediat telefonul.
1. Astăzi 10.12.2014 am cerut să fac o preluare de contract pentru apartamentul moștenit de la tatăl meu. A trebuit să mă deplasez la sediul din Oltenița al ENEL de doua ori, la o distanță de peste 3 Km de domiciliul meu. Pentru mine a fost un efort considerabil ținând seama că la 61 de ani mă deplasez foarte greu. Aceste deplasări au fost necesare pentru că nu există un telefon de contact unde să ceri informații despre ce acte sunt necesare, sau orice altă lămurire. Call-Center-ul este un serviciu inutil pentru că nu poți obține o legătură cu un operator decât foarte greu (de ordinul a zeci de minute) şi acesta te trimite întotdeauna altundeva.
2. Tot astăzi am încercat să vorbesc cu dl. Ene, intitulat seful ENEL la Olteniţa. L-am sunat, m-am prezentat şi aflând în acest fel că eu am făcut o reclamație către dvstră (V. mai sus) mi-a spus că să nu îl mai „deranjez cu telefoanele” , după care a închis imediat telefonul.
Nu mai avem nevoie de teroristi al Quaeda. ENEL teroare în România.
3. Doream să discut de calitatea slabă a serviciilor oferite clienților ENEL în Olteniţa, cu grave deficiențe de calitate. Nu mai departe de ieri, 09.12.2014 am constatat 10 întreruptei scurte ale alimentării cu energie în zona unde locuiesc. Acestea au produs pagube clienților ENEL cum ar fi faptul că s-au ars sesizoare de gaz metan, alimentatoare de telefoane fixe, etc. Consider că avem de-a face cu o atitudine discreționară şi sfidătoare a celor de la ENEL. ANRE ar trebui să fie mai selectiv şi imparțial atunci când acordă facilitați unor astfel de multinaționale.
4. Sfatul tuturor celor ce vând produse electrice și electronice este de a cumpăra stabilizatoare de tensiune pentru protecția aparaturi. Îmi aduc aminte de aceste stabilizatoare din vremea când eram copil şi mă uitam la un televizor Rubin.
5. Cât privește site-ul ENEL este un site fantomă. Fantomă pentru că trebuie să ai răbdare ore întregi ca să deschizi o pagină destinată reclamațiilor, sau în ceea ce priveşte informaţii de care aveam nevoie eu pentru preluarea unui contract. Vorbind până la urmă cu cineva de la Call-Center am fost stupefiat de ideea dumneaei: “să mă deplasez la Călărași pentru informaţii şi alte contacte”. Trăim în România!
6. Trăim în România unde ENEL ia ce vrea şi cât vrea, unde ENEL tratează pe consumatori ca pe niște sclavi, buni doar să plătească, unde calitatea serviciilor prestate de ei scade pe zi ce trece, serviciile devenind execrabile.
7. ENEL a dezvolta o politică în care principalul fraier este consumatorul casnic!
3. Doream să discut de calitatea slabă a serviciilor oferite clienților ENEL în Olteniţa, cu grave deficiențe de calitate. Nu mai departe de ieri, 09.12.2014 am constatat 10 întreruptei scurte ale alimentării cu energie în zona unde locuiesc. Acestea au produs pagube clienților ENEL cum ar fi faptul că s-au ars sesizoare de gaz metan, alimentatoare de telefoane fixe, etc. Consider că avem de-a face cu o atitudine discreționară şi sfidătoare a celor de la ENEL. ANRE ar trebui să fie mai selectiv şi imparțial atunci când acordă facilitați unor astfel de multinaționale.
4. Sfatul tuturor celor ce vând produse electrice și electronice este de a cumpăra stabilizatoare de tensiune pentru protecția aparaturi. Îmi aduc aminte de aceste stabilizatoare din vremea când eram copil şi mă uitam la un televizor Rubin.
5. Cât privește site-ul ENEL este un site fantomă. Fantomă pentru că trebuie să ai răbdare ore întregi ca să deschizi o pagină destinată reclamațiilor, sau în ceea ce priveşte informaţii de care aveam nevoie eu pentru preluarea unui contract. Vorbind până la urmă cu cineva de la Call-Center am fost stupefiat de ideea dumneaei: “să mă deplasez la Călărași pentru informaţii şi alte contacte”. Trăim în România!
6. Trăim în România unde ENEL ia ce vrea şi cât vrea, unde ENEL tratează pe consumatori ca pe niște sclavi, buni doar să plătească, unde calitatea serviciilor prestate de ei scade pe zi ce trece, serviciile devenind execrabile.
7. ENEL a dezvolta o politică în care principalul fraier este consumatorul casnic!
ENEL teroare în România.
Poate cele de mai jos sa explice de ce ENEL teroare în România
Răzvan Nicolescu: Vreau să conving Enel să găsim o soluție corectă pentru ambele părţi
Compania italiană Enel părăsește România.
Ministrul delegat pentru Energie vrea să convingă compania Enel să găsească împreună cu statul român “o soluţie corectă“: “Vreau să-i conving să găsim o soluţie corectă atât din punct de vedere al statului român, cât şi din punct de vedere al organizaţiei dumnealor. Până acum am avut un dialog corect şi un dialog constructiv“. sursa Radiofranceinternationale
Comments
loading...
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.