Telekom cu ale sale noutati
Telekom sunt exterminatorii Românie prin programe specializate. Dacă SS și Hitler nu au reușit, ei reușesc. Pe 22 dec 2014 am sunat la 1234, Telekom începând cu ora 11 a.m. până la aprox. ora 17 p.m. Doream să anunț o defecțiune la televiziunea Dolce. În jurul orei 17 operatoarea care a răspuns a promis că încearcă să trimită echipa de intervenții. Bonul de deranjament era 49252929. Revenind după ora 18 mi s-a spus că trebuie să aștept până luni pentru că în weekend echipa nu lucrează. Ei bine, nici până astăzi 29 12 2014 nu am avut onoarea de a primi vizita tehnicianului. Revenind cu un nou telefon la 1234, în jurul orei 18, după mai bine de 45 minute de așteptare, cu “toate liniile sunt momentan ocupate. apelul tău este important pentru noi si va fi preluat in câteva momente” în urechi, am reușit să aud glasul gingaș al operatoarei. După ce i-am povestit cele întâmplate mi-a spus că „echipa nu s-a putut deplasa datorită vremii nefavorabile.
Telekom sunt exterminatorii Românie prin programe specializate. Dacă SS și Hitler nu au reușit, ei reușesc.
Tehnicianul sta într-o localitate la 5 km distanță de mine, drum pe care eu l-am parcurs astăzi de 3 ori: odată cu bicicleta si de doua ori cu microbuz de transport persoane.
Acestea fiind datele rog imperios pe cei de la TELEKOM să își revizuiască politica în ceea ce privește calitatea serviciilor dar şi a modului cum sunt tratați cetățenii, clienții săi.
De când a preluat Telekom acest sistem de telefonie, internet si TV constat o mai mare distanțare a calității serviciilor față de nevoile clienților. Introducerea sistemelor HD la televiziunea prin satelit creează sentimentul de discriminare în rândul celor care fiind clienți fideli, de ani de zile, nu dispun de mijloace financiare pentru a cumpăra un decodor HD sau trecerea la un abonament. Poziționarea programelor în mod alternativ în grila de programe nu este decât un semn de desconsiderare a majorității clienților.
Urmare a mai multor telefoane, astăzi un domn de la 1234 mi-a spus ca sunt în baza de date cu reclamația și tehnicianul va interveni pe 02 ian 2015. Din 27 dec 2014 până în presupus data de intervenție 02 01 2015 întregul interval se umple de rahat. Rahat pentru Telecom.
Părerea mea este: Nu lăsați Telekom sa își bata joc de noi!
Piata telecomunicatiilor isi va continua evolutia pozitiva si in anul viitor, cand ofertele operatorilor vor fi mai bogate si mai diversificate.
In 2015 ne putem aștepta la oferte de servicii din ce in ce mai generoase din partea operatorilor mobili, care sa includă mai mult Internet mobil și mai multe minute naționale, a precizat Marius Cătălin Marinescu, președintele Autorității Naționale pentru Administrație si Reglementare în Comunicații (ANCOM), pentru Ziare.com.“Vom asista cel mai probabil la o diversificare a unor oferte convergente fix-mobil, alimentate de terminale inteligente și tablete. Mai mult, vom putea vorbi de o substituție fix-mobil in telefonie, acompaniata de substituția fix-mobil în Internet”, a explicat acesta pentru Ziare.com.
De exemplu, atunci când un utilizator de Internet mobil ajunge acasă, telefonul sau va folosi si pentru voce, SMS-uri si pentru date rețeaua Wi-Fi instalata în casa, în loc de cea de pe dispozitivele mobile.
“Nu in ultimul rand, speram ca anul viitor sa vedem o creștere a gradului de acces al persoanelor cu dizabilitati la servicii de telefonie si acces la Internet, în contextul proiectului de decizie ANCOM aflat în prezent in procesul de consultare publica, proiect ce prevede faptul ca utilizatorii finali cu dizabilități de vedere, auditive si/sau de vorbire vor putea beneficia de oferte de telefonie si Internet care vor conține resurse de consum optimizate în funcție de necesitățile lor specifice”, a adăugat Marius Cătălin Marinescu.
Piata telecom in 2014
In acest an s-a remarcat faptul ca rata de creștere a Internetului mobil a continuat sa fie superioara celei fixe, o reconfirmare a tendinței utilizatorilor din România de a sta pe Net oricand și oriunde.
Autoritatea Națională pentru Administrație si Reglementare în Comunicații (ANCOM) arata ca avem in medie peste un milion de conexiuni in plus la Internet mobil de banda larga la fiecare 6 luni, cu un salt important de la 8,2 milioane de conexiuni la jumătatea anului 2013, pana la 10,5 milioane de conexiuni active la jumătatea anului 2014.
In ceea ce privește Internetul fix de banda larga, se înregistrează, in medie, o creștere de peste 100.000 de conexiuni la fiecare 6 luni, evoluția fiind de la 3,7 milioane de conexiuni la 30 iunie 2013 pana la 3,9 milioane la aceeași data a anului 2014.
In privința serviciilor de telefonie, datele culese de ANCOM arata ca numărul de total de utilizatori activi de telefonie mobila a ajuns la jumătatea lui 2014 la cifra de 22,3 milioane (dintre care 9,4 milioane de utilizatori pe baza de abonament și 12,9 pe baza de cartele pre plătite), cu 1,4% mai putini decat la mijlocul anului 2013, în timp ce numărul de abonați la telefonie fixa a scăzut cu 1,9%, pana la 4,6 milioane.
Totuși, traficul de voce în rețelele mobile a înregistrat o creștere anuala de 5,3%, pana la 33,2 miliarde de minute în prima jumătate a anului 2014, fiind observate creșteri pe toate segmentele de apeluri, cele mai importante fiind în cazul traficului către rețele internaționale și cu transmisie prin satelit (+62%) si, respectiv, al traficului către alte rețele de telefonie mobila (+28%).
Telekom sunt exterminatorii Românie prin programe specializate. Dacă SS și Hitler nu au reușit, ei reușesc.
Traficul în rețele fixe isi continua tendința descendenta, ajungând la aproximativ 2,4 miliarde minute, în scadere anuala cu 8%.
Pe segmentul serviciilor de retransmisie a programelor TV, în prima jumătate a anului 2014 numărul total de abonați la servicii de retransmisie a programelor audiovizuale furnizate contra-cost a înregistrat o creștere de 5,4%, atingând valoarea de 6,6 milioane, fata de 6,3 milioane la jumătatea anului 2013. Rata de penetrare la nivel de gospodarii a ajuns astfel la 89%, conform datelor raportate de furnizori către ANCOM.
Cei mai multi abonați continua sa utilizeze serviciile oferite prin intermediul cablului, 4,21 milioane (+6% fata de perioada similara a anului 2013), pe locul secund clasându-se rețelele satelit de tip DTH care aveau 2,37 milioane de abonați (+4% fata de anul 2013).
“Plecand de la aceste date, se poate concluziona ca evoluțiile din piața telecom în prima parte a anului 2014 sunt pozitive, în acord cu trendul înregistrat în anul anterior, fiind de notat creșteri atât pe segmentul de internet fix, Internet mobil – la nivel de conexiuni mobile, cat și pe segmentul de telefonie mobila – in mod particular în cazul traficului de voce în rețelele mobile, dar și pe segmentul serviciilor de retransmisie a programelor TV – in special la nivelul retransmisiei programelor în format digital”, au încheiat cei de la ANCOM. Sursa ziare com
Opinia mea de client al acestor servicii este ca să fugim cât mai repede de ei. Dacă o intervenție de televiziune durează 7 zile, cât va dura intervenția pentru salvarea unei vieți omenești.
Telekom sunt exterminatorii Românie prin programe specializate. Dacă SS și Hitler nu au reușit, ei reușesc.
Daca Telekom vrea un management de calitate asupra intervenţiilor ar trebui sa faca acelasi management de calitate asupra calitatii rezolvarii defectiunilor.
Astăzi 0ra 13: 40 nu s-a prezentat nimeni sa repare defecţiunea. Atunci ce sa mai cred despre minciunile domnului Marius Cătălin Marinescu sau a altor persoane care se laudă şi promit nimic. Eu consumatorul final al serviciilor Telecom vă recomand călduros sa cautați pe altcineva mai serios! Telekom nu reprezintă stilul german, corect si punctual.
Telekom sunt exterminatorii Românie prin programe specializate. Dacă SS și Hitler nu au reușit, ei reușesc.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.