Niste oameni care fac treaba cu inima





Lyoness a demonstrate in nenumarate randuri faptul ca marketing-ul poate avea beneficii atat pentru comparator, dar si pentru vanzator. In majoritatea cazurilor, atunci cand cumparam vanzatorul iese in avantaj financiar, iar numarul de produse scad, spre deosebire de comparator care scade financiar, dar creste numarul de produse. Gandeste-te! Daca ar exista o metoda in care tu, comparator, sa cresti si financiar, dar si in numar de produse? Simplu. Lyoness este solutia. Daca folosesti cardul Lyoness de fiecare data cand cumperi de la colaboratorii lor, vei primi puncte discount pe card, mai precis, banuti pe care-i poti folosi mai departe. Suna destul de bine, asa-i? Lyoness este o companie care zilnic se dezvolta, spre exemplu, Lyoness are 3 proiecte destul de interesante in dezvoltare. Lyoness Child and Family Fundation, Lyoness Greenfinity si Lyoness TV.
Va invit totusi sa accesati Lyoness Romania si sa aflati mai multe despre serviciile pe care Lyoness le ofera. Poti accesa si pagina de fani a Lyoness Romania si sa intri in contact cu mai multe stiri si informatii din segmentul lor. Ceea ce este foarte interesant la cardul Lyoness, este compatibilitatea sa cu multitudinea de companii, cum ar fi Nike, Adiddas, s.a.m.d. De asemenea, poti folosi Lyoness in diferite marketuri sau hypermarketuri. Daca inviti mai multi prieteni sa foloseasca serviciile Lyoness, vei primi puncte bonus. Deci, Lyoness te va recompensa deoarece inviti prieteni sa economiseasca. Suna bine, nu? Marketing-ul modern din ziua de azi este axat mai multe pe comparator si se incearca ca beneficiile sa fie puse mai mult pe seama cumparatorului. In cazul in care folosesti deja serviciile lor, te invit sa ne spui si noua parerea in sectiunea de comentarii. Chiar suntem tare curiosi. Cat de mult ai economisit folosind serviciile Lyoness? Pentru a aplica pentru card te rog sa intri pe site.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.