Europa Travel Specialist poveşti de groază
Europa Travel Specialist poveşti de groază
Dacă am avut buna inspirația să cumpăr bilete pentru un sejur la Balchik prin booking com, încă din luna ianuarie, am avut în schimb proasta inspirație de a alege ca transportator Europa Travel Specialist, o companie ce nu își respecta angajamentele, îşi bate joc de clienţi.
Am cumpărat din16.06.2015 două bilete de la această companie, Europa Travel Specialist, pentru o călătorie ce a urmat s-o fac pe 07.09 2015. Este vorba de rezervarea SDA1ZE. În data de 04.09 2012 am telefonat la sediul din Bucureşti al companiei, de unde cumpărasem bilete, tel 0723153702 să mă interesez de situația călătoriei mele. O doamna cam gâjâită, a răspuns si m-a asigurat că totul este în regulă. La cumpărarea biletului am lăsat adresa de mail si numărul de telefon(se vede în imaginea cu voucherul) pentru a fi contactat în cazul că se produc schimbări pe parcurs. Biletul era pentru călătorie cu societatea de transport SC Aerobus Services SRL (oare acest aerobus?), după cum este specificat pe voucherul de călătorie.
În ziua stabilită m-am prezentat în stație la ora 5:30’,cum este specificat pe voucher. Am văzut autocar cu inscripția aerobus, dar nici un șofer la el. După ceva timp, în jurul orei şase apar două autobuze cu o inscripție pe parbriz, scrisa pe o hârtie A4, Cursa ocazionala, din care unul cu nr AG 03 SPV. Lumea începe sa întrebe șoferul dacă este pe listă, lucru pe care îl fac și eu în cele din urmă. Șoferul, un bruneţel slăbuţ cu faţă de şmecher, spune că nu sunt pe listă. Ma duc la celălalt autobuz unde după citirea listei de către şofer, văd că nu mă regăsesc nici aici. Revin la cel dintâi și până la urmă mă găsește într-o nota de subsol, scrisă cu pixul. Îmi explică că nu am fost pe lista dar în ultimul moment a primit telefon de la firmă cu numele meu, al soţiei mele care mă însoțea şi al unei alte persoane.Am făcut aceste mișcări urmând ceilalți călători care căutau locurile lor, ca şi mine, în acele autobuze.Ne-am simțit tratați fără pic de respect, cei de la Europa Travel Specialist bătându-și joc de banii noștri dar şi de demnitatea noastră.
Europa Travel Specialist poveşti de groază
În autobuzul în care am urcat, locurile erau mici şi trebuia să stai cu picioarele în lateral. Din mocheta care se îmbina la mijloc, unde se împiedicau mulţi ce circulau prin acel loc, se ridica un praf consistent la fiecare pas.
Pe drum alt stres. De fiecare dată când oprea maşina şoferii umblau atât la firele din tabloul de bord pe care le legau şi dezlegau şi la un tablou de sigurante din exterior. Imaginile de la sfârșitul articolului vor fi concludente. Aerul condiționat nu a funcționat, iar la opriri nu auzeam nimic din ceea ce se comunica de catre șoferi. Nu exista o stație radio, iar “volumul audio” al șoferilor era foarte scăzut. O călătorie de cosmar!
Până la ieșirea din ţară am sunat la Europa Travel Specialist unde aceeași voce răguşită mi-a replicat în mod obraznic că dacă nu îmi convine să schimb mijlocul de transport pentru ca nu m-am informat corespunzător când am cumpărat biletul. La întoarcere dorind să ştiu dacă mai vin după noi sau nu am sunat la Europa Travel Specialist. Telefon fără răspuns. Am rugat pe cineva din ţară să se informeze şi cu mare greutate a aflat că autocarul vine la ora 19 în Balchik faţă de ora 16 cât era trecut pe voucherul de întoarcere. Totuşi condiţiile de transport au fost în adevăr la nivel de transport turistic internațional.
Update
Ca o curiozitate nici la ducere nici la întoarcere nu a verificat nimeni biletele, singura verificare fiind că noi ne-am spus numele. Tot ciudat mi s-a părut ca la Vama Veche polițistul s-a urcat în autocar, s-a uitat şi a coborât cu toate ca poate erau persoane suspecte.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.