Ziarul lui Ipu

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Noul monitor Philips dedicat productivității: modelul 49B2U6903CH dispune de funcții precum Thunderbolt 4, Busylight, Webcam Autoframing și multe altele

București, 25 iunie 2024 -  Philips prezintă un nou monitor dedicat productivității, ideal într-un mediu de lucru profesional. Philips 49B2U6903CH prezintă o serie de caracteristici care facilitează colaborarea la locul de muncă, precum un ecran mare de 48,8 inchi cu o rezoluție 5120 x 1440 px, o cameră web cu abilitate de autoîncadrare. Dezvoltat pentru mediul profesional Una dintre caracteristicile principale ale Philips 49B2U6903CH este portul Thunderbolt 4 care suportă semnal video de înaltă rezoluție și oferă transport multi-stream pentru conectarea în lanț (daisy chain), îmbunătățind considerabil conectivitatea monitorului. Alte funcții precum camera web ajustabilă cu abilitate de autoîncadrare, microfonul cu anulare a zgomotului citeste

Europa Travel Specialist poveşti de groază

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
Voucher calatorie

Voucher calatorie

Europa Travel Specialist poveşti de groază

Europa Travel Specialist poveşti de groază

Europa Travel Specialist poveşti de groază

Dacă am avut  buna inspirația să cumpăr bilete pentru un sejur la Balchik prin booking com, încă din luna ianuarie, am avut în schimb proasta inspirație de a alege ca transportator Europa Travel Specialist, o companie ce nu își respecta angajamentele, îşi bate joc de clienţi.
Am cumpărat din16.06.2015 două bilete de la această companie, Europa Travel Specialist, pentru o călătorie ce a urmat s-o fac pe 07.09 2015. Este vorba de rezervarea SDA1ZE. În data de 04.09 2012 am  telefonat la sediul din Bucureşti al companiei, de unde cumpărasem bilete,  tel 0723153702 să mă interesez de situația călătoriei mele. O doamna cam gâjâită, a răspuns si m-a asigurat că totul este în regulă. La cumpărarea biletului am lăsat adresa de mail si numărul de telefon(se vede în imaginea cu voucherul) pentru a fi contactat în cazul că se produc schimbări pe parcurs. Biletul era pentru călătorie cu societatea de transport  SC Aerobus Services SRL (oare acest aerobus?), după cum este specificat pe voucherul de călătorie.

În ziua stabilită m-am prezentat în stație la ora 5:30’,cum este specificat pe voucher. Am văzut autocar cu inscripția aerobus, dar nici un șofer la el. După ceva timp, în jurul orei şase apar două autobuze cu o inscripție pe parbriz, scrisa pe o hârtie A4, Cursa ocazionala, din care unul cu nr AG 03 SPV. Lumea începe sa întrebe șoferul dacă este pe listă, lucru pe care îl fac și eu în cele din urmă. Șoferul, un bruneţel slăbuţ cu faţă de şmecher,  spune că nu sunt pe listă. Ma duc la celălalt autobuz unde după citirea listei de către şofer, văd că nu mă regăsesc nici aici. Revin la cel dintâi și până la urmă mă găsește într-o nota de subsol, scrisă cu pixul. Îmi explică că nu am fost pe lista dar în ultimul moment a primit telefon de la firmă cu numele meu, al soţiei mele care mă însoțea şi al unei alte persoane.Am făcut aceste mișcări urmând ceilalți călători care căutau locurile lor, ca şi mine, în acele autobuze.Ne-am simțit tratați  fără pic de respect, cei de la Europa Travel Specialist bătându-și joc de banii noștri dar şi de demnitatea noastră.

Europa Travel Specialist poveşti de groază

În autobuzul în care am urcat, locurile erau mici şi trebuia să stai cu picioarele în lateral. Din mocheta care se îmbina la mijloc, unde se împiedicau mulţi ce circulau prin acel loc,  se ridica un praf consistent la fiecare pas.

Pe drum alt stres. De fiecare dată când oprea maşina şoferii  umblau atât  la firele din tabloul de bord pe care le legau şi dezlegau şi la un tablou de sigurante din exterior. Imaginile de la sfârșitul articolului  vor fi concludente. Aerul condiționat nu a funcționat, iar la opriri nu auzeam nimic din ceea ce se comunica de catre șoferi. Nu exista o stație radio, iar “volumul audio” al șoferilor era foarte scăzut. O călătorie de cosmar!

Până la ieșirea din ţară am sunat la Europa Travel Specialist unde aceeași voce răguşită mi-a replicat în mod obraznic că dacă nu îmi convine să schimb mijlocul de transport pentru ca nu m-am informat corespunzător când am cumpărat biletul. La întoarcere dorind să ştiu dacă mai vin după noi sau nu am sunat la Europa Travel Specialist. Telefon fără răspuns. Am rugat pe cineva din ţară să se informeze şi cu mare greutate a aflat că autocarul vine la ora 19 în Balchik faţă de ora 16 cât era trecut pe voucherul de întoarcere. Totuşi condiţiile de transport au fost în adevăr la nivel de transport turistic internațional.

Update

Ca o curiozitate nici la ducere nici la întoarcere nu a verificat nimeni biletele, singura verificare fiind că noi ne-am spus numele. Tot ciudat mi s-a părut ca la Vama Veche polițistul s-a urcat în autocar, s-a uitat şi a coborât cu toate ca poate erau persoane suspecte.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
septembrie 2015
L Ma Mi J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro