Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Sa fi manager, ai nevoie de echipa!

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
Sa fi manager, ai nevoie de echipa!

Sa fi manager, ai nevoie de echipa!

Sa fi manager, ai nevoie de echipa!
Tema angajatori: din cursurile de Marketing si antreprenoriat prof.
Mi-a disparut anagajatul, nu am angajati!
La un moment dat, Luca a disparut. Era noaptea de revelion si cheful avea loc chiar in clubul lui. Toti ne intrebam unde naiba e. Clubul se afla la etaj, iar la parter, in aceeasi cladire mai are si un Irish Pub. Pana la urma misterul s-a elucidat.
Dupa miezul noptii, Luca a iesit pana afara sa ia putin aer si s-a intalnit cu un cunoscut care i-a spus ca barmanul de la Irish Pub da clientii afara pentru ca vrea sa inchida. Baiatul se grabea sa ajunga la un chef….. Pe bune. Chiar asa s-a intamplat.
Ba esti nebun? Patronul tau e in aceeasi cladire cu tine si tu iei decizia fara sa-l intrebi ca vrei sa inchizi barul?
Dupa ce a aflat, Luca l-a concediat pe loc si a trebuit sa serveasca el la bar pana a venit alt angajat sa-i ia locul. Si tu ai fi facut la fel?
Multi antreprenori – patroni imi povestesc ce probleme au cu angajatii. Furturi, incompetenta, indiferenta, demisii. Dar dintre toate povestile, asta m-a distrat cel mai mult.
Lasand distractia la o parte putin, m-am gandit sa fac putina cercetare referitor la cum trebuie sa iti alegi angajatii, cum trebuie sa comunici si sa te porti cu ei pentru a avea cat mai putine probleme.

Sa fi manager, ai nevoie de echipa!

Un angajat slab, necinstit sau indisciplinat poate sa iti traga mult in jos afacerea asa ca e important sa cunosti anumite strategii pentru a evita asemenea chestiuni neplacute.
Steve Jobs spunea ca a sti sa alegi oamenii cei mai buni e cea mai importanta calitate a unui antreprenor.
Stiu ca in general romanii sunt slab pregatiti si nu au o etica a muncii foarte inalta dar tu ca angajator nu poti sa influentezi chestia asta. Nu te ajuta cu nimic daca iti spui ca nu se pot gasi angajati buni. Mai bine faci tot ce depinde de tine pentru a angaja oameni cat mai buni, a-i integra cat mai bine in echipa ta si a-i pastra motivati- platiti astfel incat sa nu paraseasca firma cand iti e tie mai greu fara ei.

Cum iti alegi angajatii

Multi antreprenori romani care au afaceri mici, neavand departamente de resurse umane, se ocupa direct de angajari si nefiind antrenati in tainele intervievarii, iau decizia de a angaja o persoana ghidati mai mult de intuitie sau de motive subiective. De exemplu angajeaza pe post de vanzatoare o tipa care arata beton. Apoi afla ca e o persoana respingatoare si incompetenta.
Alege persoana care are calitatile potrivite pentru slujba disponibila
Gaseste metode de a afla daca persoana angajata se potriveste cu cerintele slujbei, daca are aptitudinile necesare. Daca nu are aptitudinile necesare, intreaba-te daca e suficient de motivata si daca are destul potential sa le invete rapid. Fapt care nu se intampla, mai repede prefera sa urle la angajat, apoi arancand expresia: Mai sunt 100 la usa care asteapta. Dar intreaba-te, tu ca angajator: ,,ce fel de om sunt eu? ce fel m-am comportat cu angajatul meu? am incercat sa-l ajut sa invete sau cand stiu ca el este baza , l-am motivat, sau m-am gandit ca este obligat sa faca, daia il platesc!,, Gresit, total gresit!!!
Unii oameni cu experienta si care sunt foarte buni nu ar accepta un asemenea contract. Aici trebuie sa fii foarte atent pentru ca e riscant sa angajezi asemenea persoane din mai multe motive. In primul rand, trebuie sa le dai salarii mai mari.
Eu recomand oameni tineri si motivati care au potential sa invete si pot sa fie modelati in cultura organizatiei tale .

Cum comunici si discuti cu angajatii.

Am discutat intr-o zi cu cineva si l-am intrebat cat e de important ca angajatilor sa le fie foarte clar ce se vrea de la ei. Mi-a raspuns ca e foarte important si ca el chiar a avut probleme in aceasat privinta.
Pana la urma le-a scris oamenilor un regulament in care sunt stipulate toate sarcinile pe care trebuie sa le indeplineasca, cu cat mai multe detalii.
Poti sa-i spui regulament, fisa postului sau cum vrei tu dar eu recomand sa ai un asemenea document scris pe care sa-l citesti impreuna cu fiecare nou angajat si sa te asiguri ca intelege toate punctele. Daca acel regulament se aplica mai multor persoane care au acelasi post, afiseaza-l undeva la vedere.
Alt prieten mi-a spus ca niciunul dintre angajatii lui n-a fost in stare sa faca treaba buna si ca de toti a fost dezamagit. Eu l-am intrebat daca oamenilor le era clar ce doreste el de la ei. Mi-a raspuns ca nici el nu stie exact ce vrea de la ei.
Daca esti in situatia asta, nu te astepta ca oamenii sa stie singuri ce trebuie sa faca si fii sigur ca vei avea probleme.

Ma intreb daca Luca le-a spus oamenilor lui de la angajare faptul ca va trebui sa lucreze si in zilele de sarbatori. Ca angajat, mai ales cand esti tanar, nu iti pica bine sa afli doar cu cateva zile inainte faptul ca va trebui sa lucrezi in noaptea de revelion, mai ales daca nu esti platit in plus.

Cum iti motivezi angajatii

A. Stilul de management
Multi manageri cred ca angajatii sunt motivati doar de bani si ca atat timp cat ei le platesc salariile trebuie sa scoata cat mai mult de la ei. Pentru a obtine performante cat mai bune de la angajati, acesti manageri se comporta autoritar.

Acest stil, desi e foarte popular printre patronii si managerii romani, de cele mai multe ori da cele mai slabe rezultate. Pot sa iti spun din experienta mea ca si angajat ca atunci cand am avut de-a face cu asemenea sefi, mai mult imi doream sa nu imi fac bine treaba si sa gasesc scuze.
In schimb, cand am avut sefi cu care puteam sa comunic, care stiau sa imi arate ca ma apreciaza si care imi dadeau incredere, eram foarte motivat sa fac o treaba cat mai buna si am avut intr-adevar rezultate excelente.
In cartile de management se spune ca stilul autoritar e potrivit doar in cazul persoanelor care nici nu au abilitati pentru a face o sarcina si nici nu au disponibilitatea de munci., Doar cred ca au slugi si sunt obligati sa lucreze. Astfel de manageri, patroni, etc, au un mare deficit si cu siguranta afacerea va pica. Nu tipi la angajat, nu il injuri, aratai ca inainte de sef, patron, manager poti sa-i fi prieten. Apoi sigur ai de castigat
Daca un angajat nu are abilitati dar e motivat atunci trebuie sa folosesti indrumarea, daca are abilitati dar nu are disponibilitate trebuie sa gasesti metode de a-l motiva iar daca le are pe amandoua trebuie sa-i oferi incredere si sa-i delegi sarcinile fara sa ai o atitudine de control.
Cel mai important e insa ca oamenii sa simta ca iti pasa de ei. Atunci te vor recunoaste ca lider si vor dori sa te ajute si ei facand o treaba buna. Daca tu nu ii respecti si nu ii tratezi ca pe niste oameni, nici lor nu le va pasa de tine sau de firma ta.
De exemplu ce crezi ca s-ar fi intamplat daca Luca nu l-ar fi dat afara pe baiatul care a vrut sa inchida barul? Cum ar fi fost daca i-ar fi spus. “Du-te tata la chef si vino maine sa vorbim!” si a doua zi i-ar fi explicat de ce a gresit si la ce se asteapta de la el pe viitor.
Posibil si sa fi castigat respectul acelui baiat si sa se aleaga cu un angajat loial.

B. Partea materiala

Bineinteles ca si partea financiara conteaza si sfatul meu e sa iti platesti bine angajatii, e bine ca firma ta sa fie cunoscuta ca una care plateste mai bine decat restul.
O strategie pe care unele companii o aplica pentru a reduce plecarile e de a oferi oamenilor anumite bonusuri in functie de performante. Aceste bonusuri sunt comunicate oamenilor lunar, dar sunt platite doar la sfarsitul anului. Faptul ca pot pierde aceste bonusuri daca pleaca din firma, e un motiv in plus pentru oameni sa nu o faca.
In cazul in care un angajat creste mult si devine foarte competent si foarte important pentru afacerea ta, ca sa nu il pierzi, gandeste-te ce te-ar face pe tine sa nu iti doresti sa pleci daca ai fi in locul lui si ofera-i acelasi lucru.
Poate alta firma ii ofera un salariu mult mai bun sau isi doreste o noua provocare. Eu in aceasta situatie, as oferi oamenilor foarte performanti procente din afacere. Astfel, liderii din compania ta sunt motivati sa ajute compania sa obtina profituri cat mai bune si tu poti sa le delegi cat mai multe din sarcinile tale.

C. Ofera-le oamenilor posibilitati de dezvoltare.

Tony Robbins spune ca tot ce exista in univers, sau se afla in crestere sau e pe cale sa moara.
La fel si angajatii tai isi doresc sa creasca. Unii vor sa ramana pe acelasi post dar sa devina mai buni, iar altii vor sa invete lucruri noi, sa aiba parte de noi provocari, sa avanseze si sa conduca echipe.
Discuta cu fiecare in parte si afla in ce directie isi doresc sa se dezvolte si sprijina-i.
Doua intrebari importante pe care sa ti le pui
Poate nu esti de acord cu nimic din ce am scris eu aici. Pana la urma ce naiba stiu eu chiar daca sunt profesor, etc? Poate crezi ca n-am avut in viata mea un subaltern, dar din pacate am avut multi.
Daca e singurul lucru cu care ramai, daca tot ai citit pana aici, mi-ar placea sa te intrebi ce lucruri care depind de tine poti sa le imbunatatesti si gaseste propriile metode de a angaja oameni mai buni, de a comunica eficient cu ei si de a-i motiva.
Multi spun ca e foarte greu sa gasesti oameni buni, aproape imposibil. Probabil ca sunt putini oameni valorosi pe piata muncii si aceia isi gasesc foarte repede un loc de munca.
Daca angajatii tai sunt multumiti, te lauda pe tine si conditiile de munca de la compania ta, ai sanse mult mai mari ca acei oameni valorosi sa vina singuri la tine fara sa faci mari eforturi. Oare ce povestesc angajatii despre firma ta, despre cum sunt platiti, despre cum ii tratezi, despre atmosfera si conditiile de lucru, despre posibilitatile de dezvoltare?

Iti multumesc ca ai citit articolul, sper ca macar o parte dintre aceste idei iti vor fi de folos

Articol preluat de pe facebook.

Marineata Ionut

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
iulie 2016
L Ma Mi J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro