Nesimtire sau lipsă de profesionalism
Nesimtire sau lipsă de profesionalism
Mai jos vă reproduc reclamația mea către Lidl, magazinul din Oltenița, trimisă astăzi prin formularul de contact de pe site:
Buna ziua
Astăzi în jurul orei 11 am fost la magazinul Lidl din Oltenița. În magazin era coada de cel puțin 15 persoane la primele două case iar celelalte case erau libere fără casier. I-am sugerat casierului de la casa 2, un domn tânăr, bine făcut, să mai ceara deschiderea unei case. Nici măcar nu s-a uitat la mine, m-a ignorat și nu m-a onorat cu un răspuns. Când am ajuns la casă i-am cerut să cheme pe pe șeful de magazin și după o mică insistență, tot fără să mă bage în seamă, a sunat și a venit șeful de magazin. Menționez că dl în cauză procedează la fel de fiecare dată și când este în magazin și îi cer vreo explicație. Șeful de magazin mi-a spus că îl va atenționa pe domnul în cauză și apoi și el mi-a explicat faptul că magazinul duce lipsă de personal și nu poate respecta politica magazinului de a nu se crea cozi mari la case.
Această stare de fapt cu cozi interminabile la case este o practică curentă. Numai că în alte cazuri la sugestia clienților se cere prin mijloacele audio ale magazinului deschiderea a încă unei case, chiar dacă aceasta se face cu întârziere. Mă întreb cu bună dreptate, ce este aceasta nesimtire sau lipsă de profesionalism?
Nesimtire sau lipsă de profesionalism din partea angajaților de la Oltenița sau din partea lanțului LIDL?
Dacă nu ai personal de calitate nu trebuie să te lauzi cu realizările mari care ed fapt nu sunt chiar așa. Deschidem magazin ca să avem de cine ne bate joc? Cu toate acestea sunt persoane în magazin care sunt excepțional de receptive și care discută cu respect cu clienții:
Iată și discuția din magazin aici
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.