Circulatie feroviara închisă la trei zile de la încetarea viscolului
Circulatie feroviara închisă. La atâtea zile de la încetarea viscolului circulaţia pe linia pe linia Bucureşti -Olteniţa deservită de Transferoviar Călători circulaţia este încă închisa. Încercând să vorbesc la dispeceratul central, telefon 0238.434.380,dar după ce am sunat circa 45 de minute nu a răspuns nimeni. Atunci am sunat la Casa de bilete din Bucureşti, număr afişat pe site-ul https://www.transferoviarcalatori.ro/ la secțiunea contacte, o doamnă amabilă mi-a explicat că circulaţia se desfăşoară pe această linie până la Budeşti. Restul explicatiei a fost asa de stupefianta căci fără sa op am înregistrată ]mi este teama s[ o redau decât atât:”Nu vă pot spune când va circula până la Olteniţa.”
Circulatie feroviara închisă la trei zile de la încetarea viscolului
După discuţia cu doamna cea amabilă m-am dus în Staţia CFR Olteniţa unde am fotografiat trei garnituri de trenuri care așteptau să se deschidă linia. Întrebând un angajat al stației acesta mi-a spus la fel : “Așteptăm să vină frezele” Iată și câteva imagini din gara Oltenița. Vreau să menționez că atunci când am vrut să merg în zona unde sunt garate câteva pluguri care se pot atașa în fata locomotivei, un angajat al Transferoviar Călători mi-a interzis să fotografiez pentru motivul invocat că este proprietate privată.În demersul meu de a obţine informații exacte am sunat pe dl Anghelescu care este responsabil cu această linie din partea Transferoviar Călători.
Pe un tot autoritar de parcă eu eram un om al străzi de care vrea să scape am fost informat că trebuie să mă adresez la sediul central dacă vreau informații, şi ca acum a făcut rost de o freză ca se deszăpezească linia la 3 zile de la terminarea viscolului. Alte amănunte să le discut cu conducerea. Şi a mai menționat un lucru: astăzi de la ora 14 se dă drumu la circulație pe linia 801. Am simțit gustul amar al celui care trăiește într-o ţară unde trebuie doar să plătim și să ne supunem celor mai forțoși. Dl Angelescu este unul din forțoșii Transferoviar.
Din surse de la faţa locului am aflat că până acum Calea ferată a fost curățată de cu lopata, iar când au ajuns în porțiunea cu zăpada de peste 2,5 metri au început să aștepte freza.
Citeşte şi Transferoviar Călători, sau minunea de trei zile
Faptul ca linia 801 a fost înzăpezită atâtea zile a fost un ajutor dat primăriei Oltenița care nu a deszăpezit căile de acces din oraş în gară. Dacă vreţi să plecați la București cu trenul luați și câte o lopata în bagaj
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.