Service auto şi servicii de calitate în Bucureşti
Accidentele auto de multe ori ne pun în încurcătură. Nu ştim sau nu avem un service de care să fim siguri că face reparaţii serioase sau ca ne putem lua repede maşina pentru a o folosi. De curând am avut un accident destul de urât dar mulţumesc lui Dumnezeu fără victime. Pentru că am fost la câteva service-uri mai mici şi mi se punea condiţia de a rezolva întâi problema cu asiguratorul şi apoi să se apuce ei de reparaţii. Am căutat mai mult pe internet şi am găsit Marathon Service auto Bucuresti sector 4. La început nu ştiam nimic despre ei dar documentându-mă mai bine am văzut că este un service auto Bucuresti.
Service auto cu servicii de calitate
Ce m-a încântat la ei a fost faptul că în privinţa asigurării ei sunt cei care se ocupă de întocmirea dosarului de daune poate fi complicată si de lungă durată. Pentru că nu prea aveam timp de pierdut si de aceea am fost încântat că Marathon Service a deschis un dosar de daune pentru mine la societatea mea de asigurări. Aşa am scăpat de o mare bătaie de cap şi nu am pierdut timpul care pentru mine este preţios.
Pentru ca să nu existe dubii din partea mea am fost invitat atunci când a venit agentul constatator.
Importante de ştiut este că Marathon Service colaborează cu toate firmele de asigurări auto pentru o decontare directa a sumelor necesare pentru reparații, indiferent daca este vorba de RCA sau de CASCO. Alianz Tiriac, Ardaf, Asiban, Asirom, Astra , BCR Asigurări, Credit Europe, Generali, Grupama, Omniasig, Uniqa sunt o parte din societățile de asigurări cu care aceştia colaborează pentru o decontare directa a reparațiilor auto.
În timp ce eram încă în service aceştia m-au atenţionat că au oferte speciale pentru revizii auto multimarca. Specialiştii service-ului execută în atelierele echipate cu aparatură de ultimă generaţie, revizii şi reparaţii la cote superioare.
Toţi specialiști sun oameni cu o calificare şi pregătire excelentă formaţi majoritatea în cadrul acestui service.
La plecarea de la sediul lor din Bucureşti, Sos. de Centura 119, cod poştal 077160, au vrut să îmi dea o maşină pe care să o folosesc cât a mea era în service. Am refuzat pentru că pe perioada aceasta urma să folosesc maşina firmei.
Cert este că am fost surprins când peste o săptămână am primit un telefon de la Marathon Service prin care mă invitau să merg ca să îmi iau maşina reparată. Am mers la ei cu maşina firmei. Pentru că nu sunt chiar un afon în am făcut o verificare amănunţită a maşinii inclusiv în locurile unde piesele fuseseră distruse complet în accident. Totul părea normal. Au testat mașina în atelier pe pista cu role ce o au acolo şi apoi am ieşit şi pe drum pentru un test. Totul a mers perfect.
Pentru că mai erau puţine zile până când trebuia să fac verificarea ITP la maşina de serviciu pentru a obţine RAR-ul, am lăsat maşina în service. Şi în acest caz am fost chemat după două zile ca să ridic maşina.
Când am ajuns la RAR aceştia nu au găsit nici o bubă la maşină. Un inspector m-a şi întrebat: „Unde aţi făcut revizia, la Marathon Service?” Apoi îmi arată cu lupa cum pe o piuliţă era ştanţat M.S., semnătura service-ului.
Aceasta mi-a întărit încrederea că service-ul găsit este unul de încredere.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.