Folie auto pentru confortul autoturismului tau
De curând cineva mi-a sugerat ideea sa pun folie auto la geamurile autoturismului meu. Îmi propunea ceva ce pentru el era o mică afacere, care îi aducea bani dar pe mine nu prea mă avantaja. Este drept că mă costa mai puţin decât la un service auto, dar nu prezenta siguranţa lucrului bine făcut, cu utilaje performante, de specialiști. I-am mulţumit lui nenea respectiv şi am căutat un service autorizat care să facă acest lucru. Am găsit o ofertă de folie Auto, foarte avantajoasă mai ales că urma să monteze folie auto omologata. Folia auto este de mai multe calităţi dar variază ca tip şi după marca de autoturism la care este folosită. O funcţie importantă pe care trebuie să o aibă o folie este să facă o izolație termică cât mai bună între exterior şi interior.
Un alt rol al foliei la care trebuie să ne gândim când o montăm este faptul că în cazul unui evenimente nefericit când geamul este lovit acesta chiar dacă se sparge cioburile nu se răspândesc ele rămânând lipite pe folie astfel ca se limitează riscul de rănire prin tăierea în cioburi.
Folie auto pentru confortul autoturismului tau
Despre felul în care se montează vă dau câteva detalii:
- Împreună cu montatorul stabiliţi folia pe care o veţi folosi.
- Trebuie ştiut ca pe geamurile laterale se poate aplica orice tip de folie auto.
- Pe geamurile care sunt situate în câmpul de vizibilitate către înainte al conducătorului (geamuri laterale fata, altele decât parbrizele) se verifica mai întâi factorul de transmitanţă a luminii, iar daca acesta depășește valoarea de 70%, atunci se poate trece la următoarea faza a procesului de aplicare de folii auto.
Procesul de aplicare al foliei este unul foarte complex care contă în circa 15 etape. Folia trebuie aplicata dintr-o singura bucata pe toate geamurile, folie NU trebuie sa aibă cute, zgârieturi si bule de aer.
La lunete şi alte geamuri dublu curbate, folia se aplica dintr-o singura bucata prin termo-contractarea foliei auto cu ajutorul unui pistol cu aer cald reglat la temperatura de 300-400 grade C.
După ce am avut toate datele problemei am ales folia potrivită şi apoi am aşteptat ca lucrătorul specialist să o lipească.
La terminarea lucrării am primit un certificat de garanţie în care mi se garanta lucrarea şi specifica în amănunt materialul şi procedeul folosit, aşa ca la un control RAR să am justificarea operaţiilor făcute.
Pentru că eram în acel service am decis să mi se facă şi o revizie a instalaţiei de aer condiţionat. A trebuit să fac şi incarnare freon, de fapt o completare cu freon.
Faţă de lucrarea care dorea să mi-o facă vecinul am avut ocazia să văd ce înseamnă un service autorizat. În primul rând are toate sculele necesare şi nu trebuie sa improvizeze nimic.
Experienţa este şi ea importantă dar atunci când improvizezi prea mult rişti să pierzi acest avantaj. Cheltuiala chiar dacă pare puţin mai mare acum, amortizarea sa în timp va fi mult superioară prin durat mărită de utilizare a lucrării.
Pentru mai multe detalii accesati stiri din domeniul auto
Oricum este mai ușor să faci cu meseriași în ateliere specializate orice lucrare. Mai uşor și mai ieftin.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.