Detalii care maresc eficienta celor care lucreaza in cadrul unui birou

0
Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Eficienta reprezinta principala caracteristica pe care angajatul trebuie sa o puna in slujba angajatorului din momentul in care acesta din urma face o angajare. Desi la prima vedere gradul de eficienta depinde doar de catre motivatia pe care angajatul o are, realitatea din teren ofera o cu totul si cu totul alta explicatie. Aceasta poate fi impulsionata si de catre mediul in care se lucreaza ori de modul in care acesta este amenajat. Cel mai bun exemplu in acest sens este reprezentat de lucrul intr-un birou. Chiar daca din ce in ce mai multa lume alege sa lucreze in cadrul unui birou nu toti reusesc sa ofere eficienta cautata de catre angajatori. De ce se intampla acest lucru? Pentru ca mediul in care lucreaza nu le ofera posibilitatea de a-si arata productivitatea si eficienta la adevarata valoare. Pentru a nu ajunge in aceasta situatie iata cateva dintre detaliile care fac diferenta dintre un mediu propice productivitatii si un mediu nociv pentru eficienta in munca a angajatului.
Indiferent de marimea ori arhitectura biroului acesta trebuie sa fie luminat cat mai intens cu putinta de catre lumina naturala. Pe langa faptul ca aceasta nu oboseste ochii cum se intampla in cazul luminii artificiale, ofera o doza de optimism si entuziasm care nu poate fi decat benefica pentru gradul de productivitate al angajatului.
Mobilierul de calitate nu reprezinta doar o carte de vizita pentru biroul in care lucrezi ci reprezinta un detaliu care din punctul meu de vedere poate face diferenta intre eficienta si ineficacitate. Acest lucru se datoreaza faptului ca utilizarea unor piese de mobilier birou poate ingreuna ori usura munca celor care activeaza in cadrul respectivului birou. Din acest motiv recomand dotarea birourilor doar cu piese de mobilier birouri utile si care nu favorizeaza aparitia diverselor afectiuni medicale cum ar fi de exemplu afectiunea coloanei vertebrale.
Nu in ultimul rand crearea de locuri de relaxare reprezinta un alt detaliu care este foarte important din punctul meu de vedere pentru obtinerea unui grad cat mai mare de eficienta din partea angajatilor. Acest detaliu nu presupune construirea unor chestii foarte complexe ci doar scoaterea angajatilor din rutina cotidiana pentru o perioada scurta de timp.

Comments

comments

Share.

About Author

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.