Cartile de vizita un exemplu de bună creştere
Cartile de vizita un exemplu de bună creştere
În luna ianuarie anul acesta am însoţit pe ultimul un prieten. Prieten adevarat! Printre ceilalți care au venit să îl petreacă erau mulţi alţii care aveau un altfel de statut social faţă de statutul meu.
Am cunoscut felurite persoane şi cu această ocazie am stabilit anumite contacte. La un moment dat unul caruia îi spuneam cum aş putea fi contactat pe facebook mi-a spus: “Nu ai o carte de vizită”. Am rămas blocat. Nu aveam aşa ceva. Este drept că a fost un moment uşor penibil peste care atat eu cât şi cealaltă persoană am trecut fără resentimente.
Cartile de vizita un exemplu de bună creştere
Într-o lume a vitezei a timpului utilizat la maxim, existenţa unei cărţi de viyită este un lucru banal. Pentru mine care provin din altă epocă, am trăit 40 de ani în epoca comunistă, existenţa cărţii de vizită nu mi se părea o necesitate. O necesitate absolută.
Atunci am hotărât să comand carti de vizita. Unde? Oriunde numai să nu mai fiu în situaţia penibilă în care să spun că nu am şi poate că uneori să ratez un contact care poate pe viitor să îmi fie util.
Am găsit pe cei de la URBAN PRINT care ofereau nenumărate variante de cărți de vizită, chiar şi Carti de vizita auto.
Oferta de cărţi de vizită de la URBAN PRINT m-a surprins şi prin calitatea produselor oferite spre comercializare, dar şi prin prețurile foarte scăzute.
Ca idee de bază care guvernează activitatea Urban Print este aceasta: “Cartea de vizita este una dintre cele mai importante etichete în afaceri. De aceea, trebuie sa ai modelul care te reprezinta. Acesta te ajută în succesul tău!”
Există ideea preconcepută că o carte de vizită este un moft, dar nici pe departe că ar fi op necesitate în relațiile intre oamenii de afaceri și nu numai.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.