Organizezi o petrecere de ziua companiei? Iata ce nu trebuie sa-ti lipseasca!





Ziua companiei poate fi sarbatorita fie la un restaurant, fie la un salon de evenimente sau chiar in sediul firmei.
Organizezi o petrecere de ziua companiei?
Daca vrei sa organizezi un eveniment de tip in-house intim si reusit, iata ce trebuie sa incluzi in planificare:
Un tort personalizat. Daca vrei sa marchezi in mod glorios aniversarea companiei, iti sugeram sa intri pe https://www.cofetariaarmonia.ro/torturi/ si sa comanzi un tort personalizat, realizat special pentru aceasta ocazie. Evenimentele speciale sunt presarate cu momente dulci!
Elementele decorative. Baloane, aranjamente florale, confetti – toate acestea NU trebuie sa lipseasca de la petrecere, daca iti
doresti sa creezi o atmosfera plina de viata. In plus, pentru ca invitatii sa se simta in largul lor, va trebui investesti in crearea unui cadru primitor si colorat. Asa ca intra aici si comanda cateva fotolii-puf pentru a decora corespunzator sala in care va avea loc evenimentul. Nu uita ca si luminitele colorate pot juca un rol-cheie in crearea unei atmosfere propice, asa ca poti decora spatiul cu ghirlande luminoase si beculete colorate.
Gustarile. Avand in vedere ca este o petrecere restransa, sfatul nostru e sa comanzi cateva platouri cu produse de patiserie si mini-prajituri. Bufetul suedez este cea mai potrivita optiune pentru petrecerile corporate. In felul acesta, invitatii pot servi exact produsele care ii atrag, iar modalitatea de servire este mult mai simpla, fara a mai fi nevoie de chelneri.
Bautura. Desi este interzis consumul de alcool in timpul programului de munca, de data aceasta poti face o exceptie. Pana la urma, e vorba de o petrecere, nu-i asa? Oricum, sampanie tot va trebui sa comanzi, asa ca de ce sa nu maresti aria de posibilitati, incluzand si un vin, un whisky si o vodka in meniu? Macar sub forma de cocktail-uri si tot e bine! Desigur, bauturile alcoolice nu trebuie sa se regaseasca din abundenta la bar, insa nu le poti exclude de tot din plan! Compenseaza cu bauturi carbogazoase, smoothie-uri, fresh-uri si sucuri naturale.
Surpriza serii. Orice eveniment reusit se sfarseste cu o surpriza! Poate fi vorba despre un numar de stand up-comedy, un spectacol de magie, un concert sau o piesa de teatru. Important este sa incluzi in programul evenimentului si un element de divertisment, pentru ca o petrecere trebuie sa fie vesela si distractiva si e musai ca invitatii sa se simta bine!
Muzica. Chiar daca e o petrecere corporate, tot petrecere e! Asa ca muzica nu trebuie sa lipseasca. Desigur, nu este potrivita
muzica de club, insa poti opta, in schimb, pentru cateva dintre hit-urile momentului, atata in limba romana, cat si in limba engleza. Tot ce trebuie sa faci e sa creezi o lista de melodii si sa o lasi sa ruleze automat pe tot parcursul evenimentului, mai putin atunci cand se tin discursuri. Poti folosi un laptop, la care sa conectezi un sistem audio. Nu ai nevoie de mai mult pentru a crea o atmosfera vibranta!
Premii. O afacere nu este profitabila daca oamenii care o tin pe linia de plutire nu isi dau tot interesul pentru ca firma sa se dezvolte, iar cifra de afaceri sa creasca. Angajatii merita sa fie rasplatiti pentru dedicarea lor si pentru tot efortul depus in sprijinul companiei. Aniversarea companiei este ocazia perfecta pentru a-i sarbatori pe ei – oamenii care au facut ca totul sa fie posibil. Le poti oferi niste diplome simbolice, insa adevaratul premiu consta in bonusurile de performanta. Asa ca asigura-te ca managemtul este de acord cu acest sistem de recompense si fa-ti colegii fericiti!
Acestea sunt lucrurile de care trebuie sa tii cont in organizareai unei petreceri pentru firma. Asigura-te ca nu ai omis nimic si poti fi sigura ca evenimentul va avea succes!
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.