To DO list pentru site-ul meu in 2017!

0
Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
To DO list pentru site-ul meu in 2017!

To DO list pentru site-ul meu in 2017!

In societatea actuala, sa detii un blog personal ori o afacere prezenta atat in offline, dar, mai ales, in online, reprezinta un adevarat must-have. Acesta este si motivul pentru care mi-am dorit sa valorific pasiunea pentru scris, ajungand, in timp si cu multa rabdare, sa am suficienti vizitatori pe site, cat sa ma determine sa continui ceea ce mi-am propus: sa devin cat mai vizibil in online si sa castig, astfel, simpatia publicului.

To DO list pentru site-ul meu in 2017!

Imi amintesc ca, la fiecare inceput de an, mi-am stabilit o lista cu prioritati vizavi de pagina web pe care o gestionez. Este vorba, mai exact, de un To DO list pe care fiecare dintre noi si-l noteaza undeva unde sa nu aiba nimeni acces si pe care ni-l dorim sa il indeplinim in decursul a 12 luni. Asa am facut si la debutul anului acestuia, asa ca, in cele ce urmeaza, va voi dezvalui ce am reusit sa fac pana acum, dar si ceea ce imi doresc sa bifez de pe lista in lunile urmatoare.

3 lucruri importante pe care am reusit sa le realizez:

  • De-a lungul timpului, am reusit sa constientizez faptul ca daca ai mai mult continut pe site, atunci numarul vizitatorilor acestuia va creste. Pot sa spun ca, anul acesta, mi-am propus sa scriu aproape zilnic, din dorinta de a deveni din ce in ce mai vizibil pentru public. Si consider ca am reusit!
  • Social Media pare sa capete o importanta majora atat pentru algoritmii motorului de cautare Google, cat si ca trafic direct. De aceea, am realizat o pagina de Facebook, intrucat am descoperit ca traficul provenit din Social Media este unul pretios. Un alt motiv care m-a determinat sa implementez o pagina de Facebook este acela ca mi-am dorit ca vizitatorii sa aiba libertatea de a-si exprima liber opiniile vizavi de site-ul pe care il detin, sa voteze articolele si sa le share-uiasca. In acest fel, eu imi dau seama ce anume place publicului meu, dar si ce tip de articol creeaza engagement (pareri, intrebari, sfaturi etc.).
  • Mi-am dorit ca, anul acesta, site-ul meu sa acopere cat mai multe arii de interes pentru public. Consider ca am reusit sa bifez acest punct si ma straduiesc sa continui in aceeasi maniera.

Ce urmeaza sa bifez de pe To DO list:

  • Logo-ul sau sigla paginii web reprezinta modalitatea prin intermediul careia imi voi promova afacerea, atragand, in acest fel, un numar cat mai mare de vizitatori. Un logo de calitate trebuie sa emane originalitate, creativitate si eleganta. Pentru a-mi indeplini si aceasta dorinta, voi discuta, cel mai probabil, cu o agentie de marketing online care sa se recomande, printre altele, si prin servicii de design grafic.
  • Este bine cunoscut faptul ca oamenii sunt mult mai atrasi de imagini decat de text. De aceea, in curand, si site-ul meu va fi format dintr-un mixt de texte si imagini relevante, menite sa atraga un numar cat mai mare de vizitatori spre conversie.
  • Consider ca este important ca publicul meu sa fie la curent cu noutatile de pe site. Asadar, imi propun sa implementez pentru pagina web pe care o administrez un email informativ, modern si atractiv, prin intermediul caruia sa tin legatura cu oamenii. Astfel, toate persoanele interesate de ceea ce promovez pe site, vor primi periodic un newsletter care sa le ofere informatii relevante despre tot ceea ce le poate starni atentia.
  • Materiale promotionale. Publicul fidel va primi, la aniversarea paginii web, mici atentii, precum agende si pixuri, ecusoane si altele, toate asociate brandului meu. Bineinteles, fiecare material va fi inscriptionat cu logo-ul site-ului, adresa web, email si numarul de telefon.

Intotdeauna am fost de parere ca, daca muncesc mai mult la ceea ce mi-am propus, atunci se vor indeplini toate obiectivele pe care mi le-am stabilit. Asadar, astept cu nerabdare ziua in care voi bifa toate dorintele de pe To DO list-ul meu.

Comments

comments

loading...
Share.

About Author

https://www.ziarulluiipu.ro

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.