Tehnica pop up curb cu impact mare asupra privitorilor





Aria publicitara variază zi de zi, venind cu inovații care mai de care mai interesante. Astăzi voi vorbi de un pop up spider drept. Un pop up spider este un stand expozițional pliabil, deci realizat din materiale uşoare.
Tehnica pop up curb cu impact mare asupra privitorilor
Mai există şi spider pop-up curb care aşa cum îi spune numele este curb.
Avantajul acestor spidere este că ele sunt un sistem expozitional pliabil, au un panou flexibil care le face să fie uşor montate în orice loc. Prin pozitionarea lor dar şi prin forma ele atrag uşor privirile stârnind interesul pentru produsele expuse.
Cum vedeţi şi în imagine forma acestui popup curb dar şi culoarea atrage privirea celui ce se apropie de el.
Această tehnică, sistem expozitional pliabil, de popup curb a fost gândit de experți în psihologie care au observat multe dintre reacţiile celor care trec pe lângă un astfel de panou flexibil. Vedeti aici exemple
În activitatea de publicitate de azi un rol important îl au tehnicile SEO şi alte tehnici legate de internet. Totuşi orice firmă de publicitate trebuie să se bazeze şi pe
serviciile unui psiholog. Acesta este primul care poate arăta ce simte un trecător sau un vizitator al unui site atunci când vede o reclama. Tehnica de popup curb este încă în vogă. Totuşi firmele de publicitate trebuie sa se gândească şi la viitor. Oamenii se vor învăţa cu aceste imagini şi se vor plictisi. Tocmai pentru a preîntâmpina un astfel de lucru o firmă serioasa de publicitate trebuie să cerceteze în perspectivă noi tehnici de publicitate, mai ales cele care folosesc publicitatea tipărită pe suporturi diferite.
Tehnica de publicitate pop up spider mi se pare una agresivă pentru faptul că panourile sunt aşezate pe căile de acces sau direct în mai multe colţuri ale unei săli. Omul priveşte reclama şi ajunge sa se gândească la ea.
Sunt nenumărate melodii care au devenit şlagăre şi pe care le fredonăm adesea în intimitate sau chiar pe stradă. Ceva ca aceste șlagăre trebuie să provoace o reclamă. Cu cât sunt mai mulți cei care o fredonează, cu atât mai mulţi vor fi cumpărătorii produsului căreia i se face reclamă. Pop up spider şi popup curb doresc să facă aceasta.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.