Un site bine vazut de motoarele de cautare, gratie optimizarii seo
De multe ori nu înţelegem de ce site-ul nostru nu mai are vizitatori, sau este mai puţin vizualizat. O tehnică de care posesorii de site-uri nu ţin seama este acea optimizare seo.
Un site bine vazut de motoarele de cautare
Unii dintre noi nu au cunoştinţele necesare.
Ei instalează modulele prefabricate sau lasă site-ul aşa cum a fost construit de cineva. De obicei la aceasta recurg cei care nu obţin bani din site şi se rezumă la sumele mai mici pe care le pot cheltui.
Cei care se pricep, sigur îşi fac singuri actualizările. Important este desigur şi conţinutul pentru că un site pe care se scrie agramat, sau vulgar nu prea are cititori datorită conţinutului.
Din această cauză sunt câteva direcții importante în care trebuie să orientezi site-ul tău:
- Strategii de marketing de conținut
- Identifica clienți noi cu ajutorul SEO
- Copywriting pentru SEO
- Cercetare de cuvinte cheie de tip long tail
- Audit SEO si analiza a site-ului
De fapt SEO este Optimizare pentru motoare de căutare sau Search Engine Optimization (SEO), este un proces de perfecționare (favorizare) a vizibilității site-urilor web sau paginilor web în cadrul ordonării rezultatelor căutării în lista făcută de motorul de căutare.
De fapt şi tehnica de a concepe un articol care vrea să fie găsit de motoarele de căutare este o artă a scrisului.
SEO Friendly este si el un concept la care trebuie să ne gândim. Site-ul va fi ușor de indexat, deci vizibil, dacă are un conținut si o structură a link-urilor ușor de parcurs pentru crawlerii Google. Vei obține o optimizare On-Page standard, pentru ca site-ul tău sa se comporte adecvat în procesul de indexare pentru motoarele de căutare.
De asemenea insist asupra conținutului care trebuie să aibă un conținut uşor de citit conținutul nostru mărind șansele ca motorul de căutare sa-i ofere mai multa vizibilitate fiind mai mari . Folosind testul de lizibilitate Flesch-Kincaid pentru a măsura cât de bine a fost scris un articol (este inclus in modulul Yoast pentru WordPress). Orice articol care obține un scor mai mic de 50 trebuie modificat sau rescris până când scorul este îmbunătățit.
O altă tehnică ce trebuie folosită pentru o mai bună vizualizare este distribuirea articolelor pe diferite platforme social media cum este facebook, twiter, etc.
Iată o prezentare frumoasă în legătură cu SEO care în viziunea celui ce a spus aceste cuvinte poetice nu înseamnă doar conținut excelent sau doar optimizarea elementelor interne a site-ului. SEO nu înseamnă manipulare aşa cum nu este nici magie, ci mai degrabă – o combinație armonioasă dintre ştiinţă, poezie şi magie. Adevărul obiectiv este că SEO nu este plictisitor. Asta nu este. Ci mai degrabă – un sport în care gradul de satisfacție este superlativ când câştigi şi „mediocru” 🙂 atunci când pierzi.
Cine are nevoie de servicii SEO? În principiu – toţi! Dar aici apare o problemă – e clar că două site-uri diferite nu pot fi în acelaşi timp pe primul loc în Google. Aşa cum nu pot fi nici pe doi, nici pe trei. Nu în acelaşi timp. Şi atunci – ce-i de făcut? Cine să se apuce de SEO şi cine nu? Răspunsul e: cei care-şi permit să investească în asta. Cei care sunt pregătiţi să depună efort acum şi să aştepte rezultatele pe termen lung. Cei pentru care aceasta are sens din punct de vedere economic.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.