Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Angajatii de la serviciul de pază Lidl Arad sunt violenti cu clientii

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
Angajatii de la serviciul de pază Lidl Arad sunt violenti cu clientii

Angajatii de la serviciul de pază Lidl Arad sunt violenti cu clientii

Dragi prieteni, astăzi am primit la redacție următoarea reclamație referitoare la abuzurile agenților de pază de la magazinul Lidl din Arad, strada Banu Mărăcine, nr 6, fără ca şeful de magazin să îi fi adresat doamnei în cauză scuze pentru comportamentul nesimţit al angajatului firmei de pază. Aflati si voi cine sunt cei de la Lisl în general. Am trimis o cerere pentru explicaţii catre Lidl pe care o voi publica cand o voi primi!

Angajatii de la serviciul de pază Lidl Arad sunt violenti cu clientii

   In data de 23 .12 2017 ,ora 10,00 am intrat in magazinul Lidl din Arad,strada Banu Maracine nr.6 pt a cumpara o paine cu cereale. Sunt o clienta fidela a magazinului LIDL,locuiesc in vecinatate si imi fac zilnic cumparaturile de acolo.

                    Painea dorita se afla insa in cuptor unde dupa afisajul electronic mai aveam de asteptat 10 min pana era gata.Am decis ca acest interval de timp sa il folosesc util, mergand intre timp,dupa alt produs dorit,la un magazin lipit de Lidl.Am ales drept iesire ,in mod intentionat,sa nu fie probleme casa de langa usa magazinului,unde altfel si era un gardian,in fata mea.In momentul in care am ajuns pe culoarul cu casa,calea mi-a fost blocata de agentul de paza,care mi-a cerut,pe un ton arogant si vorbind tare si la,,per tu’’(desi ii pot fi mama)sa ii arat geanta.I-am aratat fara probleme geanta,dar asta pt ca doream sa ies repede si sa revin,pe cand e coapta painea,nu ca ar fi avut dreptate!! L-am intrebat motivul,la care mi-a raspuns din nou,pe acelasi ton ridicat si la per tu:,,Pentru ca nu ai cumparat nimic si ce puteam crede”.M-am simtit umilita de ton,modul de abordare,de blocarea pe culoar,de vorbitul tare si ostentativ in fata multimii de clienti ce erau de fata.Era normal sa ma astepte pana ies de la casa de marcat si sa ma abordeze politicos si discret,intr-o zona anume stabilita pt astfel de situatii,nu facandu-ma in fata clientilor de ras,vorbind tare si arogant,cu lipsa de profesionalism si de bun simt.Si evident,trebuia sa isi ceara apoi SCUZE!!Pentru greseala si umilitoarea situatie in care am fost pusa in magazinul dvs.

                Inteleg necesitatea agentilor de paza chiar a controalelor cand sunt necesare si exista motive intemeiate,nu fantezii si bravisme,insa nu pot sa accept comportamentul abuziv al agentului de paza ,tonul,atitudinea,sfidarea si dispretul cu care am fost tratata in public,care m-au facut sa ma simt umilita,sa fiu facuta prtesupusa hoata,m-a pus in fata tuturor clientilor in postura proasta,si nici macar nu si-a cerut scuze desi gresise.Imi pare f rau ca fiind inainte de sarbatori eram grabita,pt ca altfel refuzam sa ii arat geanta si solicitam sa fie chemata Politia,singura abilitata legal sa ma verifice in geanta .  În articolul 48 din Legea 333/2003, care indică atribuţiile personalului de pază, nu se stipulează că agenţii de pază au voie să îi controleze în bagaje sau să îi percheziţioneze pe clienţii suspecţi de furt, ci se precizează că numai poliţiştii pot avea asemenea atribuţii.

                       Am plecat,iar agentul de paza,brusc dezinteresat de a mai ,,supraveghea’’ magazinul a iesit si el din magazin in strada.Am incercat si acolo sa ii spun ca atitudinea nu a fost corespunzatoare,nu controlul m a deranjat atat cat atitudinea,modul de abordare,blocarea clientului,tonul,modul de exprimare, insa m-am izbit de aceeasi atitutine recalcitranta.Evident ZERO SCUZE.Convins ca are voie orice, si sa te caute in geanta,,preventiv’’.Suparata,I-am spus ca revin in magazin pentru a face o reclamatie scrisa.Seful de magazin mi-a spus sa o las daca doresc la casa de marcat reclamatia(NICI O SCUZA  nici din partea sefului de magazin la relatarea situatiei,din pacate,rusine in acest caz LIDL!!!,inca o dovada ca incurajati astfel de comportamente si tratamente acordate clientilor in magazin).I-am raspuns ca prefer sa o scriu de acasa,daca tot nu imi da nr de inregistrare.M-am intors sa plec, ma indepartasem deja  cativa pasi,cand gardianul, protapit langa seful de magazin a strigat in gura mare dupa mine ca am uitat sa ii cer numele pentru reclamatie sa ma intorc la el ca mi-l da,insistand mistocareste de cateva ori ca poate il vreau totusi,desi ii spusesem ca nu e treaba mea sa il identific.Striga,intre clienti ,de langa seful de magazin . Am apucat sa mai vad cum seful de magazin se chinuia sa il  traga de haina ca sa taca.Am plecat,va rog sa ma credeti cu un gust f amar ,mai ales ca o doamna din magazin,care asistase la balci m-a indemnat si ea sa nu las asa lucrurile pentru ca se va intampla si altora.

            O priveliste deplorabila ,in ajun de Sarbatori In LIDL ARAD-Calea Banul Maracine.Cu lume in jur,un agent de paza care crede ca are voie orice,si un  sef de magazin care incearca sa faca un agent de paza sa taca,….tragandu-l de haina.

         Am plecat la magazinul alaturat si am revenit in Lidl,dupa painea cu cereale.Cuptorul suna ca e gata,lumea  astepta alaturi de mine langa el,si nimeni nu venea sa scoata painea.La un moment dat,un domn de langa mine a cerut unui angajat sa se ocupe cineva de cuptorul care suna de multa vreme dar i s-a raspuns sec ,,ca nu e treaba lui’’.Domnul respectiv a mai oprit un angajat si acela ,in sfarsit,a oprit soneria.Dar painea era tot in cuptor si tot nu o scotea nimeni,asa ca noi am mai asteptat inca o vreme pana a aparut in sfarsit cineva si pentru asta

              Toate cele prezentate in sesizarea mea pot fi verificate daca veti urmari camera de inregistrari a magazinului din data de 23.12.2017,in intervalul orar 10-10,20.

              Va multumesc pentru atentie,sper din tot sufletul ca cineva va lua masuri in educarea,instructajul agentului de paza ce era de servici si ca se va rezolva rezolva si problema cu asteptatul in fata cuptorului pana vine cineva,eventual cel de pe sala,,care nu e cu astea”” sa il anunte pe cel ,,ce este’’.Din simpla colegialitate daca nu din respect pentru client.

Arad,24.12.2017

Veniti cu noi sa părotestam anti LIDL

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
decembrie 2017
L Ma Mi J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro