Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Contabilitatea este o activitate care nu poate lipsi din nicio companie, aceasta avand un dublu rol in buna desfasurare a unui business. In primul rand, contabilitatea reprezinta o reflectare oficiala a activitatii unei firme in fata statului, care are caracter obligatoriu. Contabilitate – keez.ro Contabilitate – keez.ro Declaratiile contabile sunt documente pe baza carora se stabilesc impozitele, taxele si contributiile la stat. Pe de alta parte, contabilitatea ajuta un antreprenor sa monitorizeze activitatea din punct de vedere financiar si al gestiunii si sa ia deciziile corecte din punct de vedere managerial. Avand in vedere ca majoritatea antreprenorilor nu sunt experti contabili, acestia apeleaza la firme de specialitate care sa se ocupe de aceasta activitate. Mai mult decat atat, ei nu dispun de cunostintele si expertiza necesara pentru a evalua performantele firmei cu care colaboreaza, drept pentru care dezvolta o relatie de incredere unilaterala, dand mana libera contabilului, care poate fi competenent sau nu. Din pacate, un antreprenor afla ca au fost comise erori contabile abia cand este prea tarziu si este nevoit sa suporte sanctiuni si penalizari din partea institutiilor statului. Multi antreprenori, chiar daca nu sunt multumiti de performantele contabilului, prefera sa se complaca si sa colaboreze in continuare cu acesta, din mai multe motive: Xby Counterflix – faptul ca s-au obisnuit sa colaboreze cu o anumita firma; – teama ca procesul de schimbare a firmei de contabilitate va fi unul dificil si prefera sa nu se complice; – nu vor sa se loveasca de birocratie si cozi interminabile la institutiile statului. Insa, in realitate, motivele enumerate mai sus sunt complet nejustificate. Iata de ce: 1) Firmele de contabilitate pot colabora cu zeci de clienti simultan. Vechimea colaborarilor nu are nicio legatura cu profesionalismul si competenta acestora. Unii clienti sunt noi, altii mai vechi, insa performantele trebuie sa fie mereu aceleasi, in mod nediscriminatoriu. 2) Contabilitatea este un serviciu ca oricare altul. Exista mai multe firme in Romania care ofera acest serviciu, acestea aflandu-se in competitie si ocupand o “felie din piata” mai mica sau mai mare, in functie de calitatea serviciilor pe care le ofera. Daca esti antreprenor, ai libertatea de a alege sa colaborezi cu firma pe care o consideri tu cea mai competenta. In niciun caz nu ar trebui sa te simti “captiv” in colaborarea cu un anumit contabil, chiar daca acesta va incerca sa te convinga ca numai el iti poate oferi servicii de calitate, mizand pe faptul ca deja lucrezi cu el de ceva timp. Asadar, daca vrei sa schimbi firma de contabilitate, afla ca este mai simplu decat crezi si ca nu te vei lovi de atata birocratie. Iata cum o poti face in numai 2 pasi: Pasul 1 Stabileste data de la care vrei ca noua firma sa preia activitatea. Contabilitatea prespune raportarea lunara la stat, asadar schimbarea trebuie sa aiba loc in mod obligatoriu la inceputul lunii. Nu ai restrictii cu privire la o anumita luna sau perioada a anului, deoarece noua firma de contabilitate va prelua activitatea folosindu-se de balanta lunii anterioare. Pasul 2 Imputerniceste un reprezentant al noii firme de contabilitate pentru a depune in numele tau declaratiile necesare la ANAF si Revisal. Xby Counterflix Dupa cum poti observa, procesul este unul simplu, care implica numai 2 pasi! Nu trebuie sa bati drumuri prin oras, sa stai la cozi interminabile si sa te confrunti cu prea multa birocratie. Insa ce faci daca nici noul contabil nu te multumeste? Vei schimba firma de contabilitate la nesfarsit? Din fericire, exista o solutie pentru tine: serviciile de contabilitate online. Progresul tehnologic din ultimii ani a permis contabilitatii sa faca un salt rapid in era informationala a secolului XXI. Astfel, in premiera in Romania, keez .ro a lansat o platforma online prin care antreprenorii si contabilii pot comunica usor, rapid si in timp util. Insa o platforma de contabilitate online de la keez.ro este mult mai mult decat un canal de comunicare, aceasta fiind un adevarat instrument de management operational, care il ajuta pe antreprenor sa economiseasca timp pretios si sa isi gestioneze business-ul mult mai eficient. Datorita platformei de contabilitate online de la keez.ro, nu vei mai avea nevoie de un contabil cu care sa te intalnesti in fiecare luna pentru a-i preda “sacosa” de documente, pentru ca abia pe data de 25 a lunii urmatoare sa primesti cateva declaratii pentru ANAF. Keez.ro iti ofera timpul necesar pentru a te focusa pe sarcinile antreprenoriale. Tot ce trebuie sa faci este sa faci o poza documentului pe care il doresti inregistrat si sa il uploadezi in aplicatia dedicata. Odata incarcat, documentul este preluat, analizat si procesat de catre expertii nostri contabili. Oricand ai nevoie, poti consulta documentele si rapoartele aferente activitatii companiei tale, in format elecronic, de pe laptop, PC, tableta sau telefon mobil! Mai simplu de atat nu exista!

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Top 5 beneficii în 2017: tichete de masă, cadouri, decontarea transportului, vacanțe în România și pensii private
Cel mai scump beneficiu accesat a fost un pachet de naștere, în valoarea de 4.950 de lei
Companiile client au cheltuit anul trecut peste 46 de milioane de lei pentru beneficiile angajaților
Sumele alocate lunar de companii pentru beneficiile angajaţilor variază între 150 şi 750 de lei
Tendințe 2018: interes crescut pentru carduri cadou, sport & fitness și servicii medicale
.
.

București, 14 martie 2018 – Tichetele de masă, cadourile, decontarea transportului, vacanțele în România şi pensiile private sunt principalele beneficii extrasalariale pe care angajații și le-au ales anul trecut, potrivit unui studiu BenefitOnline.ro, cea mai mare platformă online de beneficii extrasalariale din România. În medie, opțiunile angajaților s-au schimbat o dată la două luni.

În prezent, mai bine de 60.500 de angajați din peste 200 de companii din diverse industrii, precum IT, automotive, banking, share-service şi telecom, utilizează platforma BenefitOnline.ro pentru a-și alege singuri beneficiile extrasalariale. BenefitOnline.ro include peste 2.540 de beneficii extrasalariale active, de la aproape 1.400 de furnizori.

Cele mai dorite beneficii extrasalariale

Anul trecut, cele mai accesate beneficii au fost din categoria celor deductibile: tichetele de masă – 52% din bugetele cheltuite în platforma BenefitOnline.ro au fost direcţionate către acest tip de beneficiu. În topul preferinţelor angajaţilor români se mai află şi cadourile (oferite sub formă de carduri cadou la retaileri importanți, tichete sau vouchere de cumpărături etc.) – aproape 24% din bugetele de beneficii fiind alocate pentru diferite tipuri de cadouri – precum și decontarea serviciilor de transport în comun sau a carburantului – 10,5% din buget. Vacanțele în România s-au situat pe locul al 4-lea în topul preferințelor angajaților români, accesarea lor realizându-se prin intermediul voucherelor de vacanță. Pensiile facultative – pilonul 3, activitățile din zona sport & wellness și sănătate (categorie ce include abonamente la rețele private de sănătate, asigurări de sănătate, servicii stomatologice) s-au regăsit de asemenea în preferințele angajaților de anul trecut.

Xby Counterflix

„Am observat, în 2017, o apetență a angajaților pentru cadouri și gift-carduri, abonamente pentru sport & wellness, cât și pentru diferite tipuri de servicii medicale, categorii care atrag interesul și bugetele utilizatorilor platformei BenefitOnline.ro. Ne așteptăm ca această tendință să se accentueze și mai mult anul acesta”, spune Stelian Bogza, cofondator BenefitOnline.ro.

„Soluția BenefitOnline.ro le permite angajaților acumularea parțială sau totală a bugetului lunar primit de la companie, astfel că, anul trecut, aproximativ 40% dintre angajaţi au utilizat această facilitate a platformei, fapt care le-a permis să acceseze beneficii cu valori mai ridicate”, mai spune Stelian Bogza.

Cel mai scump beneficiu accesat anul trecut, în platforma BenefitOnline.ro, a fost un pachet de naștere, la un furnizor privat de servicii medicale, în valoare de 4.950 de lei.

Top 10 cele mai dorite beneficii de către angajații care au utilizat platforma BenefitOnline.ro în 2017* (*exceptând tichetele de masă)

Cu toate că femeile și bărbaţii au arătat interes similar pentru mare parte din beneficii, în anumite situaţii, opţiunile angajaţilor s-au diferenţiat în funcţie de sex. Astfel, în 2017, femeile au optat mai mult pentru cadouri şi cursuri profesionale, iar bărbaţii au investit mai mult în vacanțe în România şi pensii private.

Opțiunile angajaților au fost diferite și în funcție de generația din care fac parte. Portofoliul de angajați care au folosit platforma BenefitOnline.ro în 2017 a fost împărțit astfel: Baby Boomers (> 48 de ani) – 2,2%, Generația X (38 – 48 de ani) – 16,5%, Generația Y (18 – 37 de ani) – 81,3%.

Astfel, concluzia alegerilor de beneficii pe generații a fost că toţi angajaţii, indiferent de vârstă, își doresc cadouri, servicii de sănatate sau transport, în egală măsură. Totuşi, angajații din generația Y (cu vârste cuprinse între 18 – 37 de ani) sunt motivați mai mult de cursuri profesionale și limbi străine și de vacanțe în România. Angajații din generația X (cu vârste cuprinse între 38 – 48 de ani) au investit mai mult în pensii private și vacanțe în România.

Xby Counterflix

Când angajații achită cu banii lor beneficiile voluntare care reprezintă diverse oferte și reduceri negociate direct de BenefitOnline.ro, la diverși furnizori, abonamentele și activitățile de sport & wellness domină alegerile, cu 39% din totalul opțiunilor, urmate de produse fashion & beauty (20%), gadget-uri IT și abonamente telecom (14%), oferte la restaurante & cafenele, activitați pentru timp liber și hobby, servicii medicale și auto.

Bugetele de beneficii alocate de angajatori

Angajatorii au cheltuit peste 46 de milioane de lei pentru beneficiile pe care angajații le-au ales anul trecut în platforma BenefitOnline.ro. Bugetul de beneficii cheltuit de companii în 2017 a fost mai mult decât dublu față de anul precedent și anticipăm pentru 2018 un volum de minimum 100 milioane de lei. În primele două luni ale anului 2018, bugetul de beneficii al companiilor deja alocat angajaților a fost de aproximativ 23 de milioane de lei.

Sumele acordate lunar de companii pentru beneficiile extrasalariale ale angajaţilor variază între 150 de lei şi 750 de lei.

„BenefitOnline.ro le oferă angajatorilor multiple avantaje de ordin fiscal și de eficientizare a bugetelor de beneficii ale companiilor, cât şi reducerea gradului de încărcare operaţională a departamentelor de HR şi financiar, contribuind, în acelaşi timp, la creşterea nivelului de motivare şi retenţie a angajaţilor. Astfel, trei sferturi dintre companiile care au ales BenefitOnline.ro pentru a-și motiva angajații spun că utilizarea platformei le facilitează administrarea mai uşoară a beneficiilor acordate și îi ajută în procesul de retenție”, spune Adrian Sârbu cofondator BenefitOnline.ro.

Avantaje fiscale pentru angajați și angajatori

Tichetele de masă, acordate conform prevederilor în vigoare, beneficiază de deductibilitate și exceptare de la plata taxelor salariale pentru sumele acordate pentru angajatori, iar angajații plătesc cota actuală de 10% aferentă impozitului pe salarii.

Xby Counterflix

De același regim fiscal (taxe 0% pentru angajator și 10% impozit pe venit pentru angajat) beneficiază și voucherele de vacanță, acordate în cuantum anual maxim de 11.400 de lei.

Cadourile și tichetele cadou oferite angajaților și copiilor minori ai acestora, în cuantum de până la 150 de lei per eveniment special, beneficiază de deductibilitate și sunt scutite de la plata taxelor și impozitelor. Angajatorii pot oferi, fără taxe, cadouri și tichete cadou de 8 Martie – doar angajatelor, de 1 Iunie – doar copiilor minori ai angajaților, de Paști și de Crăciun – tuturor angajaților și copiilor minori ai acestora, precum și la alte evenimente care păstrează încadrarea de cheltuieli cu caracter social.

Serviciile medicale, oferite sub formă de abonamente la rețele și clinici medicale private sau asigurări de sănătate, în limita a 400 de euro pe an (aproximativ 150 de lei pe lună), beneficiază de exceptare de la plata taxelor – atât pentru angajator, cât și pentru angajat. Netaxabile sunt și pensiile facultative din pilonul 3, menținând limita a 400 de euro pe an (aproximativ 150 de lei pe lună).

„Anul trecut, peste 2,1 milioane de lei din bugetul alocat de angajatori pentru beneficii prin platforma BenefitOnline.ro au fost cheltuiți pe servicii medicale și pensii private, reprezentând o creștere de aproape cinci ori față de anul 2016 a acesor categorii de beneficii”, spune Stelian Bogza.

Trainingurile profesionale, fără limitare anuală a sumei alocate, precum și decontarea abonamentelor pentru transportul în comun folosite de angajați pentru drumul de acasă la locul de muncă sunt cheltuieli deductibile pentru companii.

Despre BenefitOnline.ro

BenefitOnline.ro este platforma online cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajați din România și le oferă companiilor un flux complet pentru administrarea, raportarea și integrarea în contabilitate și salarizare a beneficiilor acordate angajaților.

În prezent, mai mult de 60.500 de angajați din România accesează platforma BenefitOnline.ro pentru a-și alege beneficiile extrasalariale, dintr-o paletă de peste 2.450 de beneficii disponibile, de la 1.386 de furnizori.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
martie 2018
L Ma Mi J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro