Cum sa alegi magazinul din care sa–ti cumperi haine second hand?
Magazinele second hand nu mai sunt de mult timp privite cu dezaprobare sau chiar cu dispret, ci dimpotriva clientela acestora este una cat se poate de eterogena, cu reprezentari consistente din toate categoriile sociale, de la cele cu posibilitati materiale foarte reduse, pana la cei cu „dare de mana”, car nu se mai sfiesc deloc sa le treaca pragul. Iar aceasta schimbare favorabila comerciantilor de articole second hand in ceea ce priveste mentalitatea societatii nu s-a produs din senin, ci pe fondul cresterii concrete a calitatii acestui tip de marfa, care prin anii 90 era in in mare masura dubioasa, de o calitate indoelnica si cu riscuri certe asupra sanatatii, pentru ca te puteai trezi dupa cumpararea unei haine la mana a doua cu alergii sau alte afectiuni ale pielii. Intre timp, lucrurile s-au schimbat considerabil si pe fondul exigentelor mai mari ale clientilor, care nu mai accepta usor orice marfa, fie ea si deja purtata, ci una de buna calitate si trecuta prin procese sigure de curatire si igienizare corespunzatoare.
Second Hand
Chiar si in aceste conditii, nu strica totusi un plus de precautie si, daca va numarati printre clientii acestor magazine, ocazionali sau frecventi, pentru a avea posibilitatea sa va cumparati lucruri pe plac, trebuie sa tineti cont de cateva elemente care ii pot diferentia pe comerciantii de articole second hand.
Astfel, orientati-va catre magazine care au pentru aprovizionare o sursa buna de haine en gros de firma, recomandate de prieteni care s-au declarat multumiti de articolele achizitionate de aici. In lipsa unor sugestii de la prieteni, bazati-va pe simtul propriu de observatie si tineti cont de aspectul magazinului, atat la exterior, dar mai ales la interior. Pentru ca preocuparea comerciantilor pentru formarea unei prime impresii favorabile clientului, printr-un aspect placut, primitor chiar de la intrare, apoi o amenajare in interior cocheta, functionala, un spatiu aerisit, luminos, haine asezate pe umerase si rafturi suficiente, pe grupe si categorii de articole, ordonate si organizate cu simt estetic, e un semn clar ca si marfa este selectata cu aceeasi atentie.
De asemenea, aprovizionarea frecventa cu marfa este o dovada a faptului ca exista multi clienti care cumpara frecvent de aici, deci sunt multumiti de articolele comercializate, precum si etichetarea fiecarui produs in parte, la loc vizibil, acordarea constanta de reduceri semnificative la hainele din magazin, alaturi de amabilitatea personalului sunt alte aspecte care te pot convinge ca ai gasit locul potrivit pentru tine.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.