Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

Că ne petrecem destul de mult timp printre rafturile magazinelor nu mai este de mult o surpriză pentru nimeni. Fie că vin sărbătorile, e weekend, e mijlocul săptămânii de lucru sau e perioadă de examene, cert este că uneori ne găsim relaxarea umblând printre rafturi, refăcând stocuri, întinzând mâna cu poftă spre o pungă mare și nouă de ce ne place nouă mai mult. Și de ce să nu fie așa când hypermarketurile se chinuie într-atât să creeze pentru noi cele mai interesante experiențe de shopping? Aveți mai jos 7 motive pentru care ne place să petrecem atât de mult timp în magazinele de alimente și produse pentru casă.

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

1.      Pentru că găsim tot ce ne trebuie într-un singur loc

Da. Românii au amintirea „făcutului pieței”. Asta însemna mers cu plasa în mână la cea mai apropiată piață, studiatul mărfii până când alegeam ceva, apoi colindat multe magazine mici până luam toate produsele necesare. Acum, găsim totul într-un singur loc imens, curat, bine-luminat, unde oamenii se mai chinuie să ne facă și puțină atmosferă. Este mai comod, mai plăcut, mai rapid. Din când în când mai cumpărăm câte ceva ce nu era strict necesar, pentru că este accesibil, pentru că este la îndemână și pentru că ne face plăcere.

2.      Pentru că reînnoirea stocurilor chiar este o activitate plăcută

Toți avem produse care ne plac și pe care preferăm să le știm în frigider și la îndemână tot timpul. Fie că este vorba de un unt mai bun care ne înseninează diminețile, o cafea mai fistichie pe care o scoatem la înaintare la vizite mai speciale sau în zilele de weekend sau o prăjitură congelată, un soi de guilty pleasure. Indiferent ce ar fi, mereu întindem mâna cu entuziasm spre acel nou pachet, mereu avem un pas mai vioi când ne îndreptăm spre casă și știm că vom pune bunătățile la loc de cinste.

Desigur, mai sunt și produsele care ne fac viața mai ușoară dar față de care nu avem vreo inclinație mai deosebită. Vorbim de șervețele, produse de curățare și alte consumabile.

3.      Pentru că este un spațiu creat pentru a ne ține acolo

Încă vă mai întrebați de ce stați atât de mult timp în magazin și nu vă dați seama cum trece timpul? Să vă spunem un mic secret: pentru ca asta este și ideea. Magazinele cu multă experiență pe piață ștu cum să profite la maximum de spațiul închiriat. Astfel, dvs. vă faceți cumpărăturile într-un loc plăcut, cu muzică pe fundal, mirosuri îmbietoare de la diverse raioane și oferte, reduceri, cadouri și alte surprize.

4.      Pentru că avem mereu ceva nou de studiat la raft

Produsele noi sunt cele care ne atrag în magazin. Să luăm ca exemplu oferta celor de la Lidl. În fiecare săptămână, aceștia ne încântă cu oferte noi, unele chiar zilnice. Fie că este vorba de produse specifice unei anumite zone a globului, fie că vorbim de hăinuțe călduroase sau comode, sau de obiecte care ne ajută cu organizarea și curățarea casei. Curiozitatea oricui este stârnită de ofertele numeroase și de cataloagele colorate. Și dacă ochii văd, inima cere și portofelul permite, mergem și în magazin, nu?

5.      Pentru că ne place să simțim că ne permitem… mai ales atunci când economisim

Hypermarketurile sunt celebre pentru ofertele pe care e fac periodic. Și nu vorbim de reduceri pentru toată colecția, așa cum fac magazinele de haine, ci oferte la diverse tipuri de produse, de fiecare dat altele. Puteți vedea astfel de reduceri în oferta Kaufland, de exemplu, sau puteți merge direct în magazin pentru a avea parte de câte o surpriză. Astfel, simțim că ne facem poftele, dar nu rămânem nici cu portofelele goale. Cea mai bună afacere!

6.      Pentru că ne dă ocazia să ne reinventăm ori de câte ori vrem

Dacă vrem ceva nou, dacă suntem într-o pasă mai creativă, unde altundeva să ne ducă pașii dacă nu într-un hypermarket? Poate avem chef de o seara franțuzească, deci merge ceva cu mult unt, o franzelă, un vin cu pretenții, un preparat special și poate un CD cu muzică franțuzească sau un obiect decorativ inedit. Sau poate aveți chef de niște burgeri sau un movie night și aveți nevoie de recuzită pentru prieteni. Uneori, aceste pregătiri sunt chiar la fel de plăcute, asemeni evenimentului. O plimbare printre rafturi, câteva idei căutare pe Internet și inspirația venită pe moment. Important este să găsim un hypermarket a cărui ofertă să ne permită să ne reinventăm oricât de des vrem. Iar dacă nu știți de unde să începeți să căutați, puteți începe cu un site care adună la un loc toate ofertele de pe piață: catalomat.ro.

7.      Pentru că face din rutina noastră ceva mai plăcut

Mersul la hypermarket face parte din rutina majoritatea persoanelor care lucrează de la 9 la 5 în fiecare zi. Uneori, nevoia de a cumpăra mâncare și alte produse necesare în casă poate fi dublată de posibilitatea de a se relaxa în voie. Locul este luminos, animat, prețurile sunt accesibile, mâncarea arată foarte bine. Și parcă mereu ne place să revenim asupra ideii de a cumpăra ceva nou. Oare săptămâna aceasta? Oare acum vom lua pachetul special de cafea turcească? Sau fața de masă care va face mesele în familie și mai elegante? Oare să încercăm în seara asta melci? Sau tarta aia de lămâie care mereu ne face cu ochiul din galantar…

 

Facem cumpărături din nevoie sau din plăcere? De ce nu din ambele motivele? Dacă avem la dispoziție oferta completă a unui hypermarket mare, putem combina oricând utilul cu plăcutul. Putem deveni experți în a cumpăra cele mai bune lucruri, la cele mai bune prețuri, și putem fi primii care încearcă ceva nou.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
mai 2018
L Ma Mi J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro