Ziarul lui Ipu

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 361-lea magazin din România în Dobroești, județul Ilfov. Începând cu 8 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România. Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO - produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare citeste

Acer se angajează la neutralitate climatică pentru linia de laptopuri Vero

Acer se angajează la neutralitate climatică pentru linia de laptopuri Vero Acer și-a anunțat angajamentul față de neutralitatea emisiilor de carbon pentru linia de laptopuri Aspire Vero, începând cu noul Aspire Vero 16 (AV16-51P). În conformitate cu standardele internaționale pentru calcularea amprentei de carbon și a neutralității climatice, în fiecare etapă a ciclului de viață al dispozitivului  se iau măsuri pentru a minimiza amprenta de carbon , iar apoi, vor fi aplicate credite de carbon de înaltă calitate pentru a atinge neutralitatea climatică. "Pentru a contribui la abordarea provocărilor din ce în ce mai mari reprezentate de schimbările climatice, pe partea de produse, Acer propune o "tehnologie conștientă" proiectată și realizată cu gândul la viitor", a citeste

IWA Charity Christmas Bazaar. Comunitatea diplomatică din România se mobilizează în spirit filantropic pe 10 decembrie. Celebrare caritabilă pentru cauza „Demnității pentru Seniori”

Duminică, 10 decembrie 2023, începând cu ora 10:00, la parterul Bibliotecii Naționale a României, Asociația Femeilor Internaționale (IWA) organizează cea de-a 31-a ediție a Bazarului diplomatic. Evenimentul este organizat de IWA - Asociația Internațională a Femeilor din România, sub egida Ministerului Afacerilor Externe al României. Cu prilejul deschiderii celei de-a 31-a ediții a Bazarului se aniversează și 45 de ani de activitate în România a Asociației Femeilor Internaționale (IWA). În cadrul acestei ediții aniversare se vor reuni, la parterul Bibliotecii Naționale a României, reprezentanți ai 60 de misiuni diplomatice. Bazarul IWA, simbol al unității și dovadă a implicării diplomației publice, invită citeste

FANII FORMULA 1® MARCHEAZĂ 1 MILIARD DE TURURI ÎN EA SPORTS™ F1® 23

FANII FORMULA 1® MARCHEAZĂ 1 MILIARD DE TURURI ÎN EA SPORTS™ F1® 23 Ambasadorul EA SPORTS și triplul campion al Formula 1, Max Verstappen, este cel mai popular pilot în rândul jucătorilor București, România - 6 decembrie 2023 - Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) marchează finalul sezonului captivant Formula 1® 2023 și face o retrospectivă a anului pe circuitul din F1® 23. EA SPORTS™ a analizat datele din joc*, dezvăluind echipele, piloții, locațiile și obiectele populare printre fanii jocului oficial al FIA Formula One World Championship™. Jucătorii F1® 23 au avut un an plin, completând 73 de milioane de curse, 1 miliard de tururi și concurând roată la roată pe 5,25 miliarde de kilometri. Max Verstappen, citeste

Renergia, prima aplicație din România care eficientizează consumul de energie și reduce facturile, lansată la nivel internațional în cadrul COP28

Renergia, prima aplicație din România care eficientizează consumul de energie și reduce facturile, lansată la nivel internațional în cadrul COP28 Renergia este singura aplicație din România prezentată la summit-ul COP28, cel mai important eveniment din lume privind schimbările climatice Utilizarea aplicației Renergia poate reduce cu până la 30% factura la energie (electricăși termică), cu aplicarea măsurilor de eficiență energetică recomandate Renergia este singura aplicație din Europa care permite realizarea unei radiografii complexe a amprentei de carbon în sectorul rezidențial Investiția în dezvoltarea aplicației a fost de peste 300.000 de euro Aplicația este dezvoltată de primul start-up afiliat Universității Tehnice din Cluj-Napoca Cluj-Napoca, 6 decembrie 2023 – Energy Advisor, primul start-up afiliat Universității Tehnice din Cluj-Napoca, lansează Renergia, prima aplicație mobilă din România citeste

Danubius și Footprints AI lansează rețeaua de Retail Media cu cea mai mare acoperire geografică din România și deschid, în premieră, accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI

Danubius și Footprints AI lansează rețeaua de Retail Media cu cea mai mare acoperire geografică din România și deschid, în premieră, accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI Magazinele de proximitate, restaurantele și hotelurile își pot crește veniturile, prin analiza tranzacțiilor colectate de casele de marcat Datecs și profilarea clienților, cu ajutorul tehnologiei Footprints AI Este pentru prima oară în România când ne apropiem de înțelegerea reală a comportamentului de consum și a profilului de consumator cu ajutorul datelor și AI București, 6 decembrie 2023 - Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius, principalul furnizor de case de marcat Datecs din România, și lansează rețeaua de Retail Media cu cea mai mare acoperire geografică din România, deschizând, în premieră, accesul IMM-urilor la tehnologia Footprints AI. Inițiativa le permite tuturor comercianților citeste

Concursul BANDA ASAP s-a încheiat. Lista elevilor câștigători din București, județele Ilfov și Constanța

Concursul BANDA ASAP s-a încheiat. Lista elevilor câștigători din București, județele Ilfov și Constanța 750 de idei despre cum salvăm planeta de plastic, ale elevilor din București, județele Ilfov și Constanța, la ediția a doua a concursului BANDA ASAP, organizat de ASAP România și Animest. Am desemnat câștigătorii! Având ca punct de plecare tema ”2040. În România încă se mai aruncă plastic la gunoi. Un erou/ o eroină decide să ia soarta plasticului în propriile mâini”, elevii au exemplificat prin stiluri diverse de desen cum văd ei salvarea planetei. Dacă unii au ales eroi fantastici precum „Cei 3 muschetari ai reciclării”, „Ninjaboy și invazia gunoiului”, „Eco-Man și Robo Curățătorii”, „Zâna Plasticului”, alții se încred că ei înșiși, citeste

TikTok celebrează comunitatea globală prin raportul Anul văzut pe TikTok: 2023

TikTok celebrează comunitatea globală prin raportul Anul văzut pe TikTok: 2023 Raportul celebrează cele mai populare trenduri, creatorii care s-au remarcat și momentele frumoase din acest an, inspirate de comunitatea globală TikTok. București, 6 decembrie 2023 - Astăzi, TikTok dezvăluie Anul văzut pe TikTok: 2023, raportul anual care celebrează comunitatea globală, dar și trendurile, creatorii și momentele memorabile. 2023 a fost anul în care comunitatea TikTok a învățat life hack-uri, dar mai ales s-a distrat pe cinste - iar aici se evidențiază trendul legat de Imperiul Roman. De-a lungul acestui an, comunitatea TikTok formată din peste un miliard de utilizatori a continuat să crească și să conecteze oameni din toată lumea, ceea ce a citeste

Chaka Sobhani se alătură DDB WW în calitate de Președinte, CCO International

Chaka Sobhani se alătură DDB WW în calitate de Președinte, CCO International Un lider creativ premiat părăsește Leo Burnett WW pentru a se alătura rețelei DDB București, 6 decembrie 2023 - DDB Worldwide anunță că Chaka Sobhani devine Președinte, CCO International. Sobhani părăsește Leo Burnett Worldwide pentru a se alătura rețelei globale DDB. Sobhani îi va raporta CEO-ului DDB Worldwide, Alex Lubar, cu care va lucra alături de echipa de conducere globală a DDB pentru a continua să crească rețeaua DDB, dar și să ducă mai departe moștenirea sa de excelență creativă și eficacitate. Sobhani a fost numită Lider Creativ de către Campaign în 2022 și a figurat în mod constant în Top 10 Lideri Creativi ai publicației citeste

Studiu Aqurate: Sărbătorile de iarnă aduc vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, în rândul magazinelor online monitorizate

Studiu Aqurate: Sărbătorile de iarnă aduc vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, în rândul magazinelor online monitorizate Cele mai mari creșteri apar în categoriile Mobilier, Echipamente și Accesorii și produse pentru Copii și bebeluși Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 80 de magazine online, din 10 categorii de comerț electronic Timișoara, 5 decembrie 2023 – Luna decembrie, perioadă a Sărbătorilor de iarnă, aduce magazinelor online vânzări cu 28% mai mari decât media lunară anuală, potrivit unui studiu realizat de Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor. „Sărbătorile de Crăciun sunt un nou vârf al perioadei de cumpărături, în eCommerce. Și de această dată, am analizat un citeste

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

Că ne petrecem destul de mult timp printre rafturile magazinelor nu mai este de mult o surpriză pentru nimeni. Fie că vin sărbătorile, e weekend, e mijlocul săptămânii de lucru sau e perioadă de examene, cert este că uneori ne găsim relaxarea umblând printre rafturi, refăcând stocuri, întinzând mâna cu poftă spre o pungă mare și nouă de ce ne place nouă mai mult. Și de ce să nu fie așa când hypermarketurile se chinuie într-atât să creeze pentru noi cele mai interesante experiențe de shopping? Aveți mai jos 7 motive pentru care ne place să petrecem atât de mult timp în magazinele de alimente și produse pentru casă.

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

7 motive pentru care ne relaxăm în magazine

1.      Pentru că găsim tot ce ne trebuie într-un singur loc

Da. Românii au amintirea „făcutului pieței”. Asta însemna mers cu plasa în mână la cea mai apropiată piață, studiatul mărfii până când alegeam ceva, apoi colindat multe magazine mici până luam toate produsele necesare. Acum, găsim totul într-un singur loc imens, curat, bine-luminat, unde oamenii se mai chinuie să ne facă și puțină atmosferă. Este mai comod, mai plăcut, mai rapid. Din când în când mai cumpărăm câte ceva ce nu era strict necesar, pentru că este accesibil, pentru că este la îndemână și pentru că ne face plăcere.

2.      Pentru că reînnoirea stocurilor chiar este o activitate plăcută

Toți avem produse care ne plac și pe care preferăm să le știm în frigider și la îndemână tot timpul. Fie că este vorba de un unt mai bun care ne înseninează diminețile, o cafea mai fistichie pe care o scoatem la înaintare la vizite mai speciale sau în zilele de weekend sau o prăjitură congelată, un soi de guilty pleasure. Indiferent ce ar fi, mereu întindem mâna cu entuziasm spre acel nou pachet, mereu avem un pas mai vioi când ne îndreptăm spre casă și știm că vom pune bunătățile la loc de cinste.

Desigur, mai sunt și produsele care ne fac viața mai ușoară dar față de care nu avem vreo inclinație mai deosebită. Vorbim de șervețele, produse de curățare și alte consumabile.

3.      Pentru că este un spațiu creat pentru a ne ține acolo

Încă vă mai întrebați de ce stați atât de mult timp în magazin și nu vă dați seama cum trece timpul? Să vă spunem un mic secret: pentru ca asta este și ideea. Magazinele cu multă experiență pe piață ștu cum să profite la maximum de spațiul închiriat. Astfel, dvs. vă faceți cumpărăturile într-un loc plăcut, cu muzică pe fundal, mirosuri îmbietoare de la diverse raioane și oferte, reduceri, cadouri și alte surprize.

4.      Pentru că avem mereu ceva nou de studiat la raft

Produsele noi sunt cele care ne atrag în magazin. Să luăm ca exemplu oferta celor de la Lidl. În fiecare săptămână, aceștia ne încântă cu oferte noi, unele chiar zilnice. Fie că este vorba de produse specifice unei anumite zone a globului, fie că vorbim de hăinuțe călduroase sau comode, sau de obiecte care ne ajută cu organizarea și curățarea casei. Curiozitatea oricui este stârnită de ofertele numeroase și de cataloagele colorate. Și dacă ochii văd, inima cere și portofelul permite, mergem și în magazin, nu?

5.      Pentru că ne place să simțim că ne permitem… mai ales atunci când economisim

Hypermarketurile sunt celebre pentru ofertele pe care e fac periodic. Și nu vorbim de reduceri pentru toată colecția, așa cum fac magazinele de haine, ci oferte la diverse tipuri de produse, de fiecare dat altele. Puteți vedea astfel de reduceri în oferta Kaufland, de exemplu, sau puteți merge direct în magazin pentru a avea parte de câte o surpriză. Astfel, simțim că ne facem poftele, dar nu rămânem nici cu portofelele goale. Cea mai bună afacere!

6.      Pentru că ne dă ocazia să ne reinventăm ori de câte ori vrem

Dacă vrem ceva nou, dacă suntem într-o pasă mai creativă, unde altundeva să ne ducă pașii dacă nu într-un hypermarket? Poate avem chef de o seara franțuzească, deci merge ceva cu mult unt, o franzelă, un vin cu pretenții, un preparat special și poate un CD cu muzică franțuzească sau un obiect decorativ inedit. Sau poate aveți chef de niște burgeri sau un movie night și aveți nevoie de recuzită pentru prieteni. Uneori, aceste pregătiri sunt chiar la fel de plăcute, asemeni evenimentului. O plimbare printre rafturi, câteva idei căutare pe Internet și inspirația venită pe moment. Important este să găsim un hypermarket a cărui ofertă să ne permită să ne reinventăm oricât de des vrem. Iar dacă nu știți de unde să începeți să căutați, puteți începe cu un site care adună la un loc toate ofertele de pe piață: catalomat.ro.

7.      Pentru că face din rutina noastră ceva mai plăcut

Mersul la hypermarket face parte din rutina majoritatea persoanelor care lucrează de la 9 la 5 în fiecare zi. Uneori, nevoia de a cumpăra mâncare și alte produse necesare în casă poate fi dublată de posibilitatea de a se relaxa în voie. Locul este luminos, animat, prețurile sunt accesibile, mâncarea arată foarte bine. Și parcă mereu ne place să revenim asupra ideii de a cumpăra ceva nou. Oare săptămâna aceasta? Oare acum vom lua pachetul special de cafea turcească? Sau fața de masă care va face mesele în familie și mai elegante? Oare să încercăm în seara asta melci? Sau tarta aia de lămâie care mereu ne face cu ochiul din galantar…

 

Facem cumpărături din nevoie sau din plăcere? De ce nu din ambele motivele? Dacă avem la dispoziție oferta completă a unui hypermarket mare, putem combina oricând utilul cu plăcutul. Putem deveni experți în a cumpăra cele mai bune lucruri, la cele mai bune prețuri, și putem fi primii care încearcă ceva nou.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
mai 2018
L Ma Mi J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro
Cine este online
Nu sunt utilizatori care să fie online