Din nou Lidl Oltenita
Asa stie Lidl sa facă comerţ
Astăzi am primit la redactie urmatoarea scrisoare din partea unui cetaţean din Olteniţa cu rugamintea de a o trimite la cei de la LIDL. Din păcate formularul de contact nu a functionat
Buna, ziua
Astăzi 15.12.2018m-am confruntat cu o situație mai neplăcută în magazinul dvs. din Oltenița. După ce am pus produsele pe banda de la casă şi mai apoi le-am plătit, o doamna din spate m-a îndemnat să mă mișcmai repede. Sunt o persoană în vârstă si mă mișc mai greu. (Menționez că produsele le-am avut puse într-un coş de plastic ce se află în magazin, dar care nu poate fi trecut dincolo de casă pentru a putea să te deplasezi mai repede. Politica magazinului)” Ma adresez casierului sa ma sprijine, dar acesta in loc sa ma ajute să pun mai repede în sacoșa produsele imi spune pe un ton superior :”Vedeți că unele persoane se grăbesc și nu așteaptă după dvs” M-am simțit umilit si batjocorit. In felul acesta am înțeles ca persoanele cu unele dizabilități nu au ce căuta la dvs în magazin. În anexa aveți bonul pentru ca sa puteti identifica ora si locul întâmplării.
În acelasi timp ma voi adresa Autorităţii Naţionale pentru Persoanele cu Dizabilități pentru ca şi ei să ştie ce politica încurajează lanţul dvs demagazine.
Un alt aspect pe care l-am sesizat a fost ca o masina a parcat chiar în faţa uşii de intrare a clienţilor. Am sesizat serviciul de pază din magazin care nu aluat nici o măsură, măcar să meargă sa atenționeze șoferul de la volan. Întâmplarea a avut loc cu 10-15 minute înainte de cealaltă de la casa demarcat. In speranța unui răspuns competent şi satisfăcător, va rog sa ma ajutați>>
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.