In curand se vor revolutiona cumparaturile online
Comparativ cu cateva decenii in urma, cumparaturile au fost mult facilitate de sistemul de comandare online la care parintii sau bunicii nostri nu indrazneau sa viseze. Cand in trecut frecventam magazinele, fara sa gasin ceea ce aveam nevoie si stateam la cozi o jumatate de zi, nu puteam sa credem ca va veni ziua in care vom sta acasa si cu ajutorul unui dispozitiv vom intra in magazin, apoi vom alege produsele pe care le vom pune in cosul virtual, iar de a doua zi, ele vor pleca deja catre noi.
Cumparaturile online ne ajuta in urmatoarele imprejurari:
-cand gasim produse de care ne indragostim pe loc, pe care nu le vedem in alte magazine. De exemplu, multe mamici au plasat comenzi de costume populare pentru serbarile scolare care urmeaza si pentru tinutele de banchet ale copiilor, deoarece nu mai este timp de alergat prin magazine.
-in cazul unor marfuri foarte grele si voluminoase pentru care cumparatorul ar trebui sa se gandeasca si la transport. Este mult mai usor ca vanzatorul sa se ocupe si de livrare.
Ce ne asteapta insa in viitor? Este suficient sa citesti articolul Cum se va schimba modul in care cumparam produse din magazinele online de pe site-ul Generalmedia.ro ca sa intelegi.
Preluând modelul fișei de bibliotecă din care se pot afla multe informații utile despre cititor, cum ar fi:
-frecventa lecturii cartilor intr-o anumita perioada
-preferinta pentru un anumit gen literar si pentru anumiti scriitori,
magazinele online vor intocmi cu atentie fisa fiecarui cumparator in parte. Aceasta va avea rolul de a veni in ajutorul ambelor parti: cumparatorului i se pun mai repede la dispozitie produsele preferate, vanzatorul stie care sunt exigentele partenerului sau de afaceri. Fisa respectiva are rolul de a tine o evidenta clara a clientilor fideli si a celor noi.
-livrarea personalizata. De multe ori comandarea decurge fara probleme, procesarea acesteia la fel, dar se intampina greutati in relatia curier-cumparator. Noul concept va tine cont de programul si de preferintele cumparatorilor fie prin sosirea la domiciliu la orele cerute de beneficiari, fie prin lasarea comenzii in dulapuri speciale pe care nu le pot deschide decat cumparatorii.
-varietate mare de produse, peste 6 milioane de produse unice, ce pot fi comandate oricand, fara ca omul care are nevoie de ele sa piarda vremea prin magazine si sa caute mijloace de transport cu care sa le aduca acasa.
-prezentarile video detaliate ale produselor si ale modului de utilizare al acestora.
-in cazul in care un produs nu satisfice gusturile si exigentele consumatorului, acesta va putea fi livrat in doua zile si banii vor fi in contul celui care a achitat contra valoarea lor la fel de prompt.
Toate aceste facilitati raspund nevoii cumparatorului modern de a primi repede si acasa tot ce are nevoie si de a fi servit cu promptitudine de magazinele care vor sa isi pastreze clientii fideli si sa atraga altii noi.
Perspectiva pare mai mult decat eficienta de ambele parti si va reduce pierderile de timp, timpul fiind una dintre cele mai pretioase resurse ale omului modern.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.