Alege cel mai bun salon nunta Bucuresti pentru nunta ta
Nuntile mi-au placut dintotdeauna, pentru ca sunt evenimente frumoase, in care distractia si voia buna sunt la ordinea zilei. Nunta reprezinta cel mai frumos moment din viata viitorilor miri, de aceea el trebuie sa fie perfect organizat, astfel incat sa aiba loc intr-o locatie de poveste. Este un eveniment care trebuie organizat pana in cele mai mici detalii, deci in cazul in care nu te descurci pe cont propriu cu organizatul, atunci ai intotdeauna solutia sa apelezi la consultanta de specialitate, in acest domeniu. In cazul de fata, eu va recomand cel mai bun salon nunta Bucuresti – Princess Ballroom & Events. Din punctul meu de vedere, Princess Ballroom & Events va poate garanta organizarea unei nunti ca de poveste (fara exceptie de la regula)!
Personal, va recomand sa alegeti restaurantul lor, daca vreti sa aflati ce inseamna sa alegeti savoarea, fascinatia si eleganta la preturi deosebit de accesibile, de care va puteti bucura intr-o atmosfera imbietoare si relaxanta, alaturi de invitati. Princess Ballroom & Events este, in momentul de fata, cel mai potrivit restaurant pentru organizarea de nunti, botezuri, evenimente, petreceri aniversare si petreceri corporate, aflandu-se in topul preferintelor celor ce vor sa-si organizeze si sa celebreze evenimente importante din viata. Intr-un ambient original, Princess Ballroom & Events va invita, pe fiecare in parte, sa petreceti fiecare moment important din viata voastra intr-un stil unic, cu bun gust si cu amintiri memorabile.
Indiferent de numarul de invitati pe care il aveti la evenimentul vostru, Princess Ballroom & Events va pune la dispozitie trei saloane, cu capacitate diferite: Crystal, Majestic si Princess. Salonul Crystal este ideal pentru evenimentele ce au un numar mic de invitati. Acest salon poate gazdui pana la 120 de persoane, iar spatiul disponibil este suficient pentru a permite tuturor celor prezenti sa se distreze si sa danseze. Amplasat intr-o zona centrala si avand un design aparte, salonul Crystal este potrivit pentru evenimentele restranse. Salonul Majestic poate gazdui pana la 200 de persoane. Acest salon are o capacitate considerabila, potrivita pentru evenimentele importante din viata voastra, iar salonul Princess, ce are o capacitate de peste 500 de invitati, va asteapta sa ii treceti pragul alaturi de persoanele cu care sa petreceti unele dintre cele mai importante clipe din viata.
Pe mine, cel mai mult m-au impresionat aranjamentele si decoratiunile florale, puse la dispozitie de echipa acestora. Dintotdeauna mi-au placut florile, fie ele naturale, artificiale din plastic sau din hartie – consider ca acestea au capacitatea de a schimba radical atmosfera dintr-o incapere. Diversitatea si combinatiile de culori si texturi ale acestora, te ajuta sa obtii un decor de basm. Fara ele, eu nu vad cum ar putea o sala de restaurant sa ma duca cu gandul la o nunta. Dar poate ca acest lucru este doar o parere personala si sunt mult prea subiectiva, cand vine vorba despre astfel de detalii. Oricum aranjamentele pentru nunti si botezuri au evoluat destul de mult si acum se pot folosi si alte decoratiuni, precum baloane, pene si asa mai departe (gusturile fiecaruia sunt diferite si clar nu se discuta, cand vine vorba de ele). Dar, revenind la oile noastre mai importante, cel mai important aspect il reprezinta intotdeauna restaurantul unde va avea loc nunta / evenimentul vostru.
Intotdeauna la Princess Ballroom & Events se scriu povesti de neuitat, fie ca vorbim de nunti, botezuri, petreceri de firma, majorate sau baluri ale bobocilor. Cu ajutorul lor, toate devin evenimente reusite! Ei au experienta si sunt foarte implicati in ceea ce fac. Mai mult decata atat, echipa va pune la dispozitie foarte multe avantaje. Apelati cu incredere la acestia, daca aveti nunta programata si va doriti sa aveti parte de cele mai bune servicii. Au cel mai accesibil pachet de nunta din zona, cu trei saloane cu dimensiuni diferite, perfecte pentru orice tip de eveniment. Daca alegeti Princess Ballroom & Events, la finalul evenimentului calculele financiare vor fi in favoarea voastra si nu percep taxa pentru ospatari.
Doamnelor, domnisoarelor, cu siguranta si voi va doriti sa va simtiti ca niste regine / printese, in ziua nuntii voastre – partea buna este ca puteti sa va desfasurati nunta intr-un cadru de poveste, intr-unul dintre saloane puse la dispozitie de Princess Ballroom & Events, una dintre cele mai apreciate locatii de evenimente din Bucuresti. Cel mai mult ii recomanda experienta: au peste 15 ani de cand se ocupa cu organizarea de petreceri si se mandresc cu acest lucru. Cele mai importante evenimente din viata ta, pot fi perfecte daca alegi Princess Ballroom & Events! Iar eu va spun aceste lucruri din propria experienta, deoarece si eu am optat pentru serviciile lor all inclusive. Nunta mea a fost una de vis, in care m-am distrat alaturi de cei dragi care mi-au fost alaturi si impreuna am reusit sa cream amintiri de neuitat, pe care le-am captat in fotografii.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.