Petrecere de logodna la Ballroom Militari
De la petrecerea burlacilor pana la brunch-ul de dupa nunta, exista o multime de petreceri care trebuie organizate inainte si dupa marele eveniment. Primul insa este petrecerea de logodna, asa ca dati-i stralucirea pe care o merita. Acest eveniment ofera cuplului sansa de a raspandi vestile bune si de a sarbatori alaturi de cei dragi. Faceti petrecerea memorabila urmand acesti pasi importanti. Iata sfaturi utile despre planificarea petrecerii de logodna.
Decideti sa inchiriati o locatie
Locatia este esentiala. Daca nimeni nu este dispus sa gazduiasca petrecerea acasa, incepeti sa cautati cele mai bune restaurante pentru o petrecere de logodna. Veti dori ceva care sa fie usor de localizat pentru toti oaspetii si sa aiba suficient loc pentru toti invitati. Daca doriti sa sariti cativa pasi in procesul de planificare, a gasi o locatie care ofera servicii de catering si bauturi este un plus. Noi va recomandam Ballroom Militari care are in dotare 6 sali, de capacitati diferite. Va fi locatia perfecta pentru o petrecere de logodna, indiferent ca aveti 70 de invitati sau peste 300. De asemenea, tot aici puteti organiza si petrecerea de nunta, cea mai mare sala gazduind 600 de invitati.
Petrecere de logodna la Ballroom Militari
Alegeti o tema
Desi evenimentul are deja o tema solida – logodna – este posibil sa doriti sa faceti ceva inedit. Nu, acest lucru nu inseamna ca ar trebui sa faceti petreceri de Halloween sau bal mascat, dar ar trebui ca petrecerea de logodna sa aiba o atmosfera distincta. Cand toate celelalte idei nu se potrivesc, uitati-va la anotimpuri pentru ajutor. Daca petrecerea de logodna este in toiul iernii, veti dori ceva confortabil si puteti aduce inclusiv un Mos Craciun pentru copii. Daca este vara, profitati de vremea calda. Optati pentru o petrecere in stil marin sau rustic.
Faceti lista de invitati
Inainte de a incepe sa faceti lista de invitati, stati la o discutie cu toata familia. Ganditi-va bine daca doriti ceva mai intim sau un eveniment la scara larga, care sa includa pe toata lumea, de la colegi de munca pana la prieteni de la scoala. Nu uitati sa luati in considerare bugetul petrecerii de logodna si dimensiunea locatiei pe care intentionati sa o rezervati atunci cand creati lista. Sfat: daca nu vor fi invitati si la nunta, nu ii invitati la petrecerea de logodna.
Obtineti informatii de contact
Dupa ce aveti gata o lista de invitati, va trebui sa ii contactati. Trimiteti un e-mail, un mesaj Facebook sau un text catre fiecare persoana invitata. In aceasta situatie nu este nevoie de invitatii tiparite, ca in cazul nuntii. Totusi, daca doriti sa creati invitatii speciale, cititi urmatorul subpunct.
Stilizati invitatiile
Petrecerea de logodna nu e nevoie sa fie la fel de formala precum precum cea de nunta, asa ca nu ezitati sa va distrati atunci cand faceti invitatile. Jucati-va cu culori, fonturi, modele si grafica pentru a oferi ceva care sa se potriveasca cuplului. Daca nu sunteti grozav cu proiecte DIY, exista o multime de optiuni pe internet care va vor ajuta sa va starneasca creativitatea. De asemenea, la logodna nu este nevoie sa se aduca cadouri, asa ca trebuie sa mentionati acest lucru pe invitatie.
Faceti totul din timp
Trimiteti invitatiile cu cel putin trei-sase saptamani inainte de data petrecerii. Astfel, oamenii isi pot organiza timpul pentru a nu lipsi de la acest prim pas pentru unirea unui cuplu.
Petrecere de logodna la Ballroom Militari
Planificati meniul
Petrecerile de logodna sunt putin diferite fata de cele de nunta, asa ca veti dori sa pastrati masa “usoara”. Un tip de bufet sau gustari in stil cocktail s-ar potrivi perfect. Daca doriti ceva mai formal, alegeti o masa mai classy. La Militari Ballroom Residence veti avea mai multe optiuni de meniuri, pentru orice gusturi si cerinte culinare. Veti dori sa verificati daca vreunul dintre oaspetii dvs. are sensibilitate la anumite alimentare sau daca aveti invitati vegani sau vegetarieni. Optati astfel, pentru un meniu diversificat.
Nu uitati de cocktail-uri
Nicio sarbatoare nu este completa fara cocktail-uri, asa ca nu uitati sa stabiliti si acest aspect. Asigurati-va ca aveti o aprovizionare sanatoasa cu vin, lichior si sampanie pentru toasturi. De asemenea, poate doriti sa luati in considerare ca “vedeta” serii sa fie un cocktail cu un nume distractiv (inspirat de cuplu, desigur) si un amestec de arome preferate ale cuplului.
Creeati un playlist de petrecere
Nu doriti un eveniment complet tacut, nu-i asa? Acum nu este momentul sa angajati o trupa, dar a aduce un DJ poate fi o ideea minunata. Faceti o lista cu melodiile preferate ale cuplului si vorbiti cu cel care va intretine atmosfera. Exista astfel de DJ care pun la dispozitie inclusiv jocurile de lumini sau fumul pentru ringul de dans.
Pregatiti un discurs
Veti dori sa pregatiti un mic discurs pentru a anunta logodna Nu trebuie sa fie un discurs lung si formal, ci unul care sa vina din inima pentru ca este, pana la urma, inceputul vietii in doi!
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.