Romania victima a companiilor de navigatie fantoma ce opereaza sub pavilioane straine





Romania victima a companiilor de navigatie fantoma ce opereaza sub pavilioane straine
In aceasta dimineață un cargou aparținând unei companii din Belize, LADY SIRIA, general cargo ship a fost protagonistul unui eveniment in Portul Tulcea.

Echipajul a pierdut controlul asupra motorului principal și aspra guvernării (cârma navei) Urmare acestor evenimente echipajul a încercat sa oprească nava lansând una dintre ancorele prova (tribord) . Aceasta s-a rupt și a fost lansata a doua ancora. Grăpând (alunecând pe fundul apei) și aşa aceasta, nava a ajuns sa lovească cheiul Dunării în zona hotelului Delta unde se aflau mai multe ambarcațiuni de agrement. Avariile materiale sunt considerabile, fără a fi semnalate până acum nici o victimă.
Romania victima a companiilor de navigatie fantoma ce opereaza sub pavilioane straine
Aceasta nava este prezentata astfel pe site-ul www.vesselfinder.com Nava LADY SIRIA (IMO: 9163568, MMSI: 312514000) este o navă General Cargo construită în 1998 și care navighează în prezent sub pavilionul Belize. Nu este o nava veche.
O prezentare mai amănunțita o avem pe site-ul http://www.vesseltracking.net/
LADY SIRIA (IMO 9163568) – General Cargo Ship
What are LADY SIRIA ship details?
Rating:
LADY SIRIA (IMO: 9163568) is a General Cargo Ship registered and sailing under the flag of Belize. Her gross tonnage is 4355 and deadweight is 6830. LADY SIRIA was built in 1998 by SASEBO HEAVY INDUSTRIES. LADY SIRIA length overall (LOA) is 105.5 m, beam is 16.8 m and maximum draught is 6.92 m. Her container capacity is 0 TEU. The ship is operated by ADRIAMEDITERAN LTD.
Where is LADY SIRIA current position?
LADY SIRIA current position is received by AIS and displayed on next chart by using of VesselFinder services.
Vessel details for LADY SIRIA
Ship Particulars | Value |
---|---|
IMO | 9163568 |
Callsign | V3YV6 |
Flag (Registration) | Belize |
Owner / Manager | ADRIAMEDITERAN LTD |
Gross Tonnage | 4355 |
Deadweight (t) | 6830 |
Length (m) | 105.5 |
Beam (m) | 16.8 |
Draft (m) | 6.92 |
TEU | 0 |
TEU14 | 0 |
Reefer | 0 |
Built (year) | 1998 |
Builder | SASEBO HEAVY INDUSTRIES |
Speed (knots) | 16 |
Yard | SASEBO |
All details and current position are for informational purposes and VesselTracking is not responsible for the accuracy and reliability of LADY SIRIA data values.
Construită in 1998 este o nava destul de nouă. Cauza accidentului poate fi incompetența echipajului sau proasta întreținere a navei. Din păcate nu avem informații asupra naționalității membrilor echipajului, dar detaliile constructive din imagine aduc cu o nava construita în Rusia sau Ukraina.
Din investigatiile ulterioare am aflat ca nava a fost construita în Japonia. Ce părere au constructorii despre acest eveniment?
Înregistrarea unor nave sub pavilion Belize este periculoasa. Aceste nave ar trebui privite cu mai multa atenție atunci cand intra in apele teritoriale româneşti. Amintiţi-vă doar de Rostock. (Rostock a fost o navă sub pavilion ucrainean care a eșuat și s-a scufundat în brațul Sulina al Dunării în dreptul localității Partizani la 2 septembrie1991)
https://www.facebook.com/dobrogeanews/videos/2443594255863896/
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.