Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Comercianții oltenițeni. Cum îsi tratează clienții?

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr
Comercianții oltenițeni. Cum îsi tratează clienții?
Comercianții oltenițeni. Cum îsi tratează clienții?

Comercianții oltenițeni. Cum își tratează clienții?

Update: ora 18

La ora 18 am intrat în magazin și am văzut ca s-au schimbat lăzile cu mandarine, acestea sunt corespunzătoare calitativ.

Mă voi referi la un singur magazin care este în apropierea locuinței mele. Aura şi Rareș. În urma cu peste un an am făcut o sesizare atât la OPC cât şi la ISU pentru a semnala unele deficiențe. Marfa nu era ținută corespunzător în lăzile frigorifice, iar spațiul de deplasare intre rafturi era blocat de angajații magazinului care așezau marfa, de căruțuri ramase goale şi  de felurite materiale publicitare, rafturi cu sticle, etc. Ulterior Aura şi fiul ei Ariton m-au abordat când am intrat din nou în magazin; mai era puțin și cred că luam bătaie!  

A intervenit soțul Aurei, Aurel care a aplanat conflictul. Am avut o discuție zic eu amicală în care mi-a promis că va rezolva el problemele. Ținând cont de amenda primita de la ISU mi-a dat un exemplu exprimat plastic: „Dacă duci un sac în spinare şi mai vine altul care mai adaugă încă un sac ce faci? Cazi în genunchi şi mori.”

Comercianții oltenițeni. Cum îsi tratează clienții?

O perioada am văzut unele mici schimbări în bine, dar ulterior acestea au dispărut. Zilele trecute îl atenționam din nou, pe Ariton, ca spaţiile dintre rafturile cu mărfuri, şi aşa mici ̶  nu pot circula două persoane, una pe lângă alta, decât cu greutate  ̶  erau pline şi închise de angajații magazinului care aranjau marfa. În caz de incendiu sau cutremur nu ai pe unde să ajungi la ieşire ( şi aici ar trebui să se sesizeze ISU pentru ca nu exista doua ieşiri). La observația mea îmi răspunde ca pot să plec la alt magazin daca sunt nemulţumit.

Astăzi la casă era o fata măruntă, plinuță şi brunetă. I-am reproşat ca majoritatea legumelor şi fructelor sunt sub normele de calitate la preț maxim, sugerându-i că ar trebui scăzute preşurile sau ca marfa să dispară de la raft. Mandarinele erau în doua lăzi, 80% din ele fiind stricate. Cartofii la fel iar ceapa sănătoasă era plină de numeroase alte cepe intrate în putrefacție. Preţul era acelaşi ca cel cu care s-au vândut când erau proaspete.

Comercianții oltenițeni. Cum îsi tratează clienții?

Urmare a observației mele fata respectivă mi-a răspuns: „Puteți să vă alegeţi ce doriţi ̶  ce să alegi daca totul este stricat ̶  sau puteți pleca la alt magazin”.

Aceasta este concepția celor de la Aura şi Rareș ̶  tratează clienţii cu lipsă de respect ̶, atitudine care nu face altceva decât să degradeze actul de comerţ.

Săptămâna trecută am fost la București să îmi cumpăr o cămaşă. Am intrat intr-un magazin specializat. Am cerut vânzătoarei o cămaşă. Nu s-a potrivit. Am probat alta. Nici aceasta nu s-a potrivit. Am mai probat una cu acelaşi rezultat.

Vânzătoarea amabilă mi-a mulţumit că am vizitat magazinul şi m-a invitat să revin peste o săptămână ca sigur mai aduce marfă şi va comanda ceva care să mi se potrivească. Este drept că magazinul reprezintă o marcă de renume: Secuiana 

Comercianții oltenițeni. Cum îsi tratează clienții?

În aceeaşi zi am mers să schimb un sacou pe care mi l-a cumpărat fata mea şi era puțin cam mare. Am mers la magazinul Peek and Clopenburg  , de unde era cumpărat sacoul executat de firma Christian Berg. In magazin angajata care vindea a recunoscut-o imediat pe fiica mea şi a venit intrebînd daca este o problemă cu sacoul. După ce i-am explicat că vreau un sacou mai mic, cu o amabilitate extremă, a căutat şi mi l-a oferit. După proba s-a dovedit a fi bun. A făcut extraordinar de repede actele de schimb şi am plecat acasă mulțumit. Nu mai spun că discuția a fost excepțională, am fost invitați să venim de fiecare data când avem nevoie. Menționez ca în ambele cazuri nu am lăsat nici un leu ciubuc.  

Concluzia mea este că şi în Oltenița se poate face comerţ civilizat daca vrei. Am întâlnit la toate marketurile din Olteniţa, Lidl, Carrefour Market, Penny, Profi, o atitudine mult mai civilizată şi amabilă faţă de clienţi decât aici, la Aura şi Rareş. Oare de ce nu vor să înveţe şi ei.

Eu pot să îmi aleg magazinul, dar magazinul lor este mai aproape de mine. Sper că nu voi avea geamurile sparte sau să fiu bruscat pe stradă de prietenii lui Ariton @company.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
ianuarie 2020
L Ma Mi J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro