Nu aveti vanzare? Poate nu aveti fotografii de produs bune!

0
Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

In acest articol veti afla de ce fotografiile dvs. de produs sunt un element central al afacerii dvs. si cum sa obtineti imagini profesionale pentru magazinul online sau retelele de socializare. Fotografiile frumoase cu produse sunt cruciale! Reprezinta un punct atat de important incat nu intelegem cum, astazi, unii isi pot permite sa le neglijeze. 

Ati cumparat vreodata un produs de pe internet? Cu siguranta ati achizitionat de pe net nu doar odata, cid e mai multe ori. Deci stiti ca pe web, nu putem solicita decat un produs pe care il vedem, cat mai clar si din cat mai multe unghiuri. Cercetarile arata ca 93% dintre consumatori considera ca aspectul vizual este elementul cheie in deciziile de cumparare. Toata lumea cunoaste zicala: „Prima impresie este cea care conteaza”. Aceasta este perfect adaptata acestui context.

Aspectul vizual reprezinta imaginea marcii dvs. Ar trebui sa stiti ca creierul nostru echivaleaza calitatea imaginii cu cea a produsului nostru. Asadar, facem urmatoarea conexiune: fotografie proasta = produs de calitate slaba = brand nesigur = nu cumparam.

De aceea, aveti nevoie de un fotograf produse profesionist. Un studiu comportamental realizat arata ca femeile sunt mai sensibile la fotografiile de produse decat barbatii.

Prin urmare, comertul electronic destinat femeilor este preocupat in special de acest aspect. Un fotograf de produse va sti exact cum sa puna in valoare obiectele ce trebuie vandute, fara a ascunde realitate, ci dand valoare produsului.

O fotografie facuta de amatori pe un site are un impact direct astazi asupra perspectivelor dvs. Aceasta va discredita afacerea si nu incurajeaza clientii sa va contacteze … oricare ar fi suportul pe care este utilizata aceasta fotografie (site-ul web, retelele de socializare, brosura de vanzari, pliantul). Cu toate acestea, acest fenomen este amplificat pe Internet, deoarece ne uitam la imagini inainte de a citi continutul unui site sau o postare in retele. Luati exemplul unei fotografii de calitate scazuta, folosite pentru banner-ul unui site web. Un utilizator acorda site-ului dvs. doar 3 secunde pentru a decide daca ramane sau nu pe pagina dvs., daca primul lucru pe care il vede este o imagine care nu face cinste afacerii dvs., nu va merge mai departe si va reveni rapid la pagina de cautare pentru a gasi un alt profesionist. Pentru a evita sa fiti judecati pe astfel de considerente, trebuie deci sa va asigurati ca utilizati imagini profesionale de calitate pe toate caile de comunicare.

Care este rolul imaginilor in comunicarea dvs.?

Dupa cum spunea Confucius, „o imagine valoreaza o mie de cuvinte”. Pentru o companie, imaginile vizuale sunt o mina de aur. Ele atrag atentia si va ajuta sa va transmiteti mesajul. Pentru un magazin online, imaginile au un rol si mai important in paginile cu produse. Acestea sunt singurele imagini pe care viitorii dvs. clienti le vor avea despre produsul dvs. Daca nu sunt realiste, atractive si convingatoare, este foarte putin probabil sa achizitioneze ceva chiar daca produsul dvs. este de buna calitate.

Daca ati inteles cat de importante sunt fotografiile in comert si pentru promovarea produselor, probabil ati inteles si de ce o fotografie de proasta calitate nu va vinde produsul. Apelati la photowire.ro pentru a avea imagini reprezentative, de cea mai buna calitate, pentru fotografiile produselor dvs.

Comments

comments

loading...
Share.

About Author

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.