Training customer care pentru companii

0
Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Datorită stilului meu de viață, foarte ocupat, cu responsabilităti, mereu ocupat, nu prea am mai putut să merg prin magazine să fac cumpăraturi, să mă duc prin piețe să cumpar legume, fructe, etc.

Din acest motiv, nu prea mai aveam nimic prin frigider, de haine noi nici nu se mai punea problema.

Într-o zi, într-o pauză de masa, discutam cu colegii, care, aveau și ei aceeași problemă. Toți se plîngeau de lipsa timpului.

La un moment dat, apare și șefa noastră, care, după ce ne-a ascultat problemele, a început să râdă de noi în hohote.

După cîteva minute, după ce s-a mai potolit din râs, ne-a povestit cît de ușor îi este ei cu această problemă, și cum face ea.

Când am aflat cum face ea, nu ne-a venit să credem cât de ușor și-a schimbat ea stilul de viață prin alegerile pe care le-a facut.

Și-a ales câțiva furnizori de servicii sau produse, care, ofereau servicii și produse de calitate, dar, pe lîngă acestea, ne-a explicat ea, aveau si  support.

De a doua zi asta am facut și noi. După 48 de ore eram toți bucuroși și fericiți, cu frigiderele pline, cu haine noi.

Pentru asta, rămân dator șefei mele ever.

Am rămas fidel furnizorilor mei de servicii sau de produse, pentru că, pe lîngă calitatea produselor sau serviciilor în sine, mă simt respectat în calitate de client. Ori de câte ori am nevoie de suport, sau vreau detalii suplimentare, despre un serviciu, sau un produs, suportul mă ajută.

Acum am înțeles, mai bine, cât de important este suportul pentru client în orice afacere.

Fie că vinzi într-un magazin de piese auto, că asiguri suport telefonic, etc., omul este acela care dă valoare în relația cu clientul. Așa am aflat eu, ce înseamnă comunicare verbală sau comunicare non-verbală.

Firmele, cunosc importanța unui portofoliu de clienți care există deja, dar și importanța clienților potențiali.

Pentru a crește loialitatea clienților față de companie, este nevoie de o echipa de relații cu clienți foarte bine pregatită, care, cu cele mai bune răspunsuri și cele mai potrivite atitudini, menite să încheie orice interacțiune client – reprezentat customer service cu un zâmbet.

Acest curs training customer care îți oferă un instrumentar de tehnici și strategii de gestionare a relațiilor cu clienții, cu aplicabilitate practică imediată.

Acest curs relatii cu clientii, te va ajuta să devii mai performant în munca ta de zi cu zi.

Te vei înțelege pe tine, mai bine și vei știi, după customer care training, cum să ai un răspuns potrivit, pentru fiecare client.

Căteva din motivele care să te facă să participi la training relatii cu clientii Brightway® :

  1. Să înveți diferența dintre a auzi și a asculta activ și de asemenea cum să identifici obiecțiile sau nevoile clienților.
  2. Vrei să știi cum să rezolvi problemele care apar în gestionarea anumitor situații.
  3. Vrei să înveți cum să reacționezi la diferitele tipuri de atitudini ale clienților.
  4. Vrei să înveți de la un trainer cu pregătire teoretică solidă și experiență practică consistentă în domeniul vânzărilor și customer service;
  5. Vrei să știi cum să reacționezi sau să acționezi în relația cu un client nemulțumit sau o reclamație scrisă indiferent dacă interacțiunea este telefonică sau față în față.

Comments

comments

loading...
Share.

About Author

Leave A Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sari la bara de unelte