Poșta Română! De ce o paște falimentul?





Întâmplarea mea de ieri 18.noiembrie 2020 cred că vine în sprijinul răspunsului la întrebarea mea.
M-am prezentat la ghișeul pentru colete al Oficiului Poștal din Oltenița, pentru a ridica un colet trimis de Emag. Era ora 10:30. Doamna oficiantă de la ghișeu ștampila corespondența liniștită. O întreb despre coletul meu.
“-Nu funcționează sistemul a căzut rețeaua (de calculatoare n.a.) ”
” -Doamnă nu există altă modalitate de a-mi primi coletul azi?”
„-Nu, veniți mâine!”
„-Si dacă nu merge nici mâine?”
„-Veniți când merge.”
„-Doamnă am probleme cu deplasarea și nu vreau să mai fac inutil drumul până la oficiu odată sau de mai multe ori.Dați-mi un numar de telefon unde să pot suna. Aflu și eu când pot veni.”
”-Nu avem si telefoanele personale nu vi le dăm.”
Am cerut să vorbesc cu Diriginta poștei sau cum oare s-o mai numi astăzi, o doamnă Chirtu parcă.
În cele din urmă vine supărată, cu acea atitudine de om supărat că l-am deranjat. Aceleași răspunsuri neprofesioniste. Am început să ridic tonul reproșându-le că iau banii degeaba dacă nu pot rezolva o problemă simplă. ( Un colet mic cu o adresă pe el˗adresa mea). Îmi arată că nu pot nici să primească o scrisoare recomandată ca nu le merge sistemul. După circa 10 minute de discuții contradictorii cu angajatele poștei diriginta sună pe cineva si calculatoarele încep să se miște. După 2 sau 3 restartări sistemul funcționează.
Imi este dat imediat pachetul. Oficianta s-a dus direct la elunde era pe biroul dirigintei. Ii spun oficiantei de la ghișeu:
„-Oare era nevoie ca să ne inervăm reciproc și să țip ca să se resolve situația? Vedeți că v–am scos din amorțire și am rezolvat problema”
”-Problema am rezolvat-o noi. ” Cu lehamite am plecat
Un alt aspect mai vechi pe care l-am sobservat la Poșta Română (fără nici o legătură direct cu cele două oficiante) este timpul mare în care se deplasează o scrisoare. Spre exemplu de la Oltenița la București face 5 zile, iar dacă o pui vineri la singura cutie poștală din Oltenița face chiar șapte zile (Poșta din Oltenița respectă weekend-ul). În ciuda prețurilor tot mai mari pe care le plătim pentru corespondență calitatea serviciilor scade.
Probabil că problema cu calculatoarele a fost reală, poate ca sistemul este învechit, poate….poate…..Atunci de ce mai exista Poșta Română? Pentru a mânca de două ori bani de la Români? Oadata prețurile crescute ale serviciilor oferite și odată subvențiile primate de la stat. Oricum cu așa angajate poșta nu are cum să se modernizeze.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.