Bonami o firmă facke?
Bonami
La sfârșitul lunii trecute am comandat un vas din lut ars Bambum Ispir, 4 l. Primul lucru cu care am fost păcălit este următorul: Comanda minima trebuie sa fie de minim 100 de lei lucru ce nu era menționat inițial nicăieri. În mail-ul pe care l-am primit de la Bonami am găsit următorul desfășurător:
Vas din lut ars Bambum Ispir, 4 l
de la Bambum
1 buc.
69 Lei
Fan Courier
16 Lei
Taxă suplimentară pentru atingerea valorii comenzii minime obligatorii
31 Lei
Reducere pentru plata online
-3 Lei
Total sumă: 113 Lei
Prin alt mesaj de la Bonami cu sediul central în Cehia, eram înștiințat că voi primi coletul în perioada 29 noiembrie-2 decembrie.
Pentru a afla de unde apare de diferența de preț am sunat de mai multe ori la Bonami. Din discuțiile telefonice am aflat că produsul meu sosise cu curierul internațional încă din 25 noiembrie în depozitul Bonami din Oradea. Nimeni de la ei nu știa de ce nu a a fost preluat de Fan Curier.
Bonami o firmă facke?
Tot prim e mail mi se comunica:
„Comanda ta tocmai a fost expediată!
Confirmăm că tocmai am expediat comanda ta cu nr. 18….243 din depozitul nostru Bonami. „Curierul te va contacta în curând pentru data exactă de livrare„ Ulterior în mesaj mi se comunica si faptul că a fost solicitat un AWB de la Fan Curier și mi se transmitea numărul 2728…….
Cu toate datele transmise așa cum le-am enumerat coletul meu este de negăsit. Când am întrebat pe operatoarea de la call center Bonami ce se întâmplă cu banii mei dacă renunț acum la produs mi-a spus ca va fi pierderea mea. Din aceasta cauză m-am hotărât să scriu acest articol și să atenționez pe viitorii posibili clienți că există șansa să piardă banii. Multe firme facke au aparut de sărbători. Așa să fie și cu aceasta?
Asta înseamna țară de mâna a treia. „Atenție la Măgăruș” adică la Bonami și alte firme europene
De luni ma voi adresa protecției consumatorului ca sa fie si in atentia lor
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.