Beneficiile aduse de SEO si Google Ads unei afaceri in mediul online
Publicitatea online va permite sa afisati reclamele persoanelor care probabil vor fi interesate de produsele si serviciile voastre, eliminand in acelasi timp persoanele care nu sunt. Si puteti urmari daca acele persoane au dat clic pe anunturile publicate. Publicitatea online va ofera, de asemenea, oportunitatea de a ajunge la clienti potentiali, deoarece acestia folosesc mai multe dispozitive – desktop-uri, laptopuri, tablete si smartphone-uri. Metode precum optimizare SEO Bucuresti sau campanii PPC sunt cunsocute de catre antreprenori ca investitii sigure.
Google Ads va permite sa profitati de avantajele publicitatii online: afisati reclamele persoanelor potrivite, la locul potrivit si la momentul potrivit. Google Ads ofera mai multe beneficii, dar acestea sunt beneficiile cheie:
Directionarea va ofera posibilitatea de a afisa reclamele pentru a ajunge la persoane cu interese specifice – si anume, de persoane care sunt interesate de produsele si serviciile voastre – si de a le afisa anunturi relevante.
Folosind promovare Google Ads ofera diferite moduri de directionare, pe care le vom analiza mai detaliat mai tarziu. Deocamdata, iata o privire asupra optiunilor pe care le aveti cu anunturile online, care va pot face campaniile de marketing si mai bine directionate:
Cuvinte cheie: cuvinte sau expresii relevante pentru produsele si serviciile oferite, care sunt folosite pentru a va afisa anunturile atunci cand clientii cauta termenii respectivi sau viziteaza site-uri web relevante.
Locatia anuntului: afisati anunturile voastre pe paginile cu rezultatele cautarii Google si pe site-urile web care fac parte din retelele de cautare si de display Google.
Varsta, locatia si limba: alegeti varsta, locatia geografica si limba clientilor vostri
Zile, ore si frecventa: afisati anunturile in anumite ore sau zile ale saptamanii si stabiliti cat de des apar anunturile postate.
Dispozitive: anunturile pot aparea pe toate tipurile de dispozitive si puteti regla fin pe ce dispozitive apar anunturile si cand.
Cu Google Ads, daca cineva a dat clic pe anuntul vostru, veti sti. Daca au dat clic pe anunt si apoi au facut ceva valoros pentru afacerea voastra – v-au achizitionat produsul, v-au descarcat aplicatia sau au sunat pentru o comanda – puteti urmari si asta.
Daca vedeti ce anunturi obtin clicuri si care nu, veti vedea rapid si unde sa investiti in campania realizata. Aceasta, la randul sau, poate creste rentabilitatea investitiei.
Puteti obtine alte date valoroase prin publicitate online, inclusiv cat va costa, in medie, publicitate care duce la achizitii online sau la apeluri telefonice ale clientilor vostri. De asemenea, puteti folosi instrumente analitice pentru a afla despre obiceiurile de cumparaturi ale clientilor – cat timp, de exemplu, au tendinta de a va cerceta produsul inainte de a cumpara. De asemenea, va puteti gestiona contul Google Ads offline cu Editorul Google Ads, o aplicatie desktop gratuita, care poate fi descarcata, care va permite sa faceti modificari rapid si comod in contul vostru. Cu Editorul Google Ads, puteti sa descarcati informatiile contului, sa va editati campaniile offline si apoi sa incarcati modificarile in Google Ads. Puteti utiliza Editorul Google Ads pentru a gestiona, edita si vizualiza mai multe conturi in acelasi timp, pentru a copia sau muta elemente intre grupuri de anunturi si campanii si pentru a anula si a reface mai multe modificari in timp ce editati campanii.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.