Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Konica Minolta vizeaza consumul de energie electrica 100% regenerabila, pana in 2050

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

NetZero 2050

 

Cu două noi obiective climatice majore în portofoliu, compania își propune să reducă și mai mult impactul asupra mediului înconjurător

Konica Minolta anunță noi decizii pentru a reduce impactul asupra mediului înconjurător. Compania își propune, în primul rând, să atingă zero emisii nete pentru Domeniile de emisii 1, 2 și 3 până în 2050, iar în cel de-al doilea rând, să realizeze produse fabricate din peste 90% resurse regenerabile (materiale reciclate și biomateriale) până în 2050.

“În momentul în care Konica Minolta a publicat viziunea sa asupra mediului, în 2009 – EcoVision 2050 – obiectivele erau clare și în conformitate cu standardele de la acea vreme. Pe măsură ce criza climatică se accentuează, acele obiective nu mai sunt adecvate. Prin urmare, avem ținte mai stricte de protecție a climei pentru a îndeplini responsabilitatea socială a companiei la nivel mondial, în ceea ce privește reducerea semnificativă a amprentei ecologice. În aceeași măsură, sprijinim clienții, partenerii și furnizorii noștri în atingerea propriilor obiective de mediu”, a explicat Olaf Jonas, General Manager Environmental Social Governance la Konica Minolta Business Solutions Europa.

Zero emisii nete până în 2050: reducerea emisiilor cu efect de seră prin economisirea energiei

Konica Minolta fidelă angajamentului său față de Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite (ODD), consideră Climate Action drept cea mai urgentă măsură de aplicat. Compania lucrează continuu pentru a elimina deșeurile și a reduce emisiile de gaze cu efect de seră pe întreaga durată de viață a produselor dezvoltate. Compania a înregistrat peste 2,067 milioane de tone de CO2, în 2005, iar până în 2021, cifra a scăzut la 790 mii, ceea ce a reprezentat o reducere de 61%. Astfel, până în 2050, compania își propune să atingă Zero Emisii Nete în Domeniile 1, 2 și 3:

  1. Evitarea consumului de energie și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră (GES)
  2. Înlocuirea surselor de energie care emit GES cu energie regenerabilă
  3. Compensarea emisiilor inevitabile de GES

Mai exact, consumul de energie al dispozitivelor de printare Konica Minolta a scăzut continuu în ultimii ani. Cel mai mare consum de energie, de peste 60%, are loc atunci când tonerul este fixat pe hârtie. Cu tonerul polimerizat Simitri® V cu care este dotată seria de echipamente bizhub I, cea mai recentă generație de MFP, Konica Minolta a reușit să reducă temperatura de fixare cu aproximativ 15oC, în comparație cu modelele anterioare.

În plus, Konica Minolta își propune să înlocuiască combustibilii fosili cu energie regenerabilă, deoarece arderea combustibilului cu scopul de a genera electricitate produce cantități masive de emisii de gaze cu efect de seră. Compania, membră a RE100 din 2019, s-a angajat să utilizeze 100% energie electrică regenerabilă până în 2050 și 30% până în 2030. Din acest motiv, Konica Minolta aprovizionează 8,3% din electricitate din surse regenerabile, la nivel mondial, începând cu anul fiscal 2021. Sediul central al Konica Minolta și alte 11 subsidiare folosesc deja energie electrică 100% regenerabilă. Două dintre fabricile din China folosesc același gen de electricitate, ceea ce înseamnă că mai mult de 50% dintre MFP-uri și toate dispozitivele de producție de tipar pentru piața europeană sunt produse cu energie electrică regenerabilă. În plus, fabrica europeană de toner din Franța utilizează energie electrică 100% regenerabilă.

În Europa, Konica Minolta compensează emisiile ce nu pot fi evitate și sprijină proiectele de protecție a climei care vizează înlocuirea combustibililor fosili cu energie regenerabilă, cum ar fi parcurile eoliene, împreună cu partenerul său – Climate Partner. Toate proiectele trebuie să îndeplinească criteriile Gold Standard VER – standard înființat în 2003 de către WWF și alte ONG-uri internaționale pentru a se asigura că proiectele care reduc emisii de gaze cu efect de seră prezintă cele mai înalte niveluri de integritate a mediului și contribuie la o dezvoltare durabilă. Proiectele Gold Standard VER vizează dincolo de aspectele climatice, deoarece acestea țin cont, în mod fundamental, și de aspecte sociale. Konica Minolta oferă clienților săi posibilitatea de a compensa emisiile inevitabile de GES pentru dispozitivele de tipar digital de birou și de producție, prin programul Enabling Climate Compensation. Din 2015, peste 50.000 de tone de emisii au fost compensate.

Cu ajutorul serviciilor remote, Konica Minolta a reușit să economisească 310.760 de kilometri și să “viziteze online” 8.900 de clienți, în Europa, din 2020 până în 2022. Acest lucru înseamnă o reducere de 140.000 de tone de emisii GES.

Acolo unde este posibil, compania încearcă să schimbe transporturile de pe calea aerului sau rutiere, în feroviare și navale. În momentul de față, 90% din transportul de mărfuri din Țările de Jos se efectuează pe râul Rin, iar 40% din transporturi se efectuează deja feroviar, în Italia.

Minimizarea risipei și a consumului resurselor naturale

Konica Minolta își propune să utilizeze mai mult de 90% din resursele recirculate pentru produsele sale, până în 2050. Aceste resurse sunt materiale reciclate și biomateriale. Având în vedere acest obiectiv, compania își propune să permită reutilizarea și reciclarea materialelor de cât mai multe ori posibil, pentru a minimiza deșeurile și consumul de resurse materiale.

În anul fiscal 2021, 11.200 de tone de echipamente de birou scoase din uz au fost preluate înapoi. Dintre acestea, 99% au fost reciclate. Ca parte a Programului Clean Planet, consumabilele ieșite din uz sunt colectate și reciclate din toată Europa.

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Călătoria organizației Konica Minolta a început acum 150 de ani, odată cu o nouă viziune de a realiza diferit lucrurile. Dezvoltăm inovații pentru binele societății și al lumii. Același scop care ne-a ținut în mișcare atunci, ne mobilizează și acum.

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 32 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2021 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, imprimante și sisteme de tipar digital profesional și industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe FacebookYouTube și LinkedIn.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
aprilie 2023
L Ma Mi J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro