Ziarul lui Ipu

HP|Poly oferă conectivitate și gestionare simplă a apelurilor cu căștile Bluetooth® Direct pentru Zoom

HP|Poly oferă conectivitate și gestionare simplă a apelurilor cu căștile Bluetooth® Direct pentru Zoom HP anunță introducerea tehnologiei Bluetooth® Direct pentru Zoom, pentru a simplifica conectivitatea pentru întâlnirile virtuale. ”Imaginați-vă confortul de a vă conecta căștile la PC fără a mai fi nevoie de adaptoare sau de ajustări manuale ale setărilor atunci când începeți ședința pe Zoom. Oamenii își doresc conexiuni autentice, fie că este vorba de contact vizual, de limbajul corpului sau de conversații captivante. Pe măsură ce munca în format hibrid continuă să evolueze, este esențială integrarea tehnologiei care îi pune pe oameni în prim-plan. Scopul nostru este de a simplifica munca hibridă cât mai mult”, spune Helen Sheirbon, vicepreședinte senior și președinte citeste

Ziua Pi, îndrăgită şi aniversată de profesori şi copii

Ziua Pi, îndrăgită şi aniversată de profesori şi copiiZiua Pi, îndrăgită şi aniversată de profesori şi copii În  mod sigur că cel mai îndrăgit număr, atât de către profesori, cât şi de către copii, este misteriosul şi magicul număr Pi(π). De foarte mulţi, ani multe şcoli din ţară şi din lume, aniversează Ziua numărului Pi, împărtăşindu-şi reciproc cunoştinţele, aplicaţiile, utilitatea numărului Pi în majoritatea domeniilor, nu doar  curriculare ci şi extracuriculare şi transcuriculare. Noi ne-am  mobilizat şi în acest an şi am pregătit un program pentru aniversarea  numărului Pi, care coincide şi cu Ziua Internaţională a Matematicii şi cu Ziua de nastere a lui Albert Einstein, printr-o videoconferinţă internaţională, la care citeste

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei, față de 207 lei cu un an în urmă București, 28 martie 2024 – Românii au cheltuit, în medie, mai mult pentru comenzile online plasate între 14 februarie și 14 martie 2024, iar valoarea coșului mediu a ajuns la 244 de lei în acest an, în creștere de la cei 207 lei înregistrați în aceeași perioadă din 2023, potrivit datelor easySales înregistrate de la magazinele din platforma proprie de eCommerce. „Românii au făcut achiziții – și, deseori, cadouri – cu o valoare semnificativ citeste

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun final toate task-urile București, România – 28 martie 2024 – Samsung Electronics lansează Galaxy Tab S6 Lite (2024), o tabletă versatilă concepută pentru a satisface atât nevoile profesionale ale consumatorilor, cât și pe cele de divertisment. Echipată cu celebrul S Pen de înaltă precizie, Galaxy Tab S6 Lite (2024) stimulează creativitatea, ideile și productivitatea pentru studenți, tineri profesioniști și familii. „La Samsung, înțelegem că viața se desfășoară într-un ritm alert, munca este tot mai dinamică, iar consumatorii au nevoie de un dispozitiv care să citeste

Rezultatele studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”: 57% dintre firme au o strategie de marketing, dar doar 23% implementează cel puțin jumătate din planurile anuale

Rezultatele studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”: 57% dintre firme au o strategie de marketing, dar doar 23% implementează cel puțin jumătate din planurile anuale 28 Martie 2024 Agenția de marketing KLAIN anunță rezultatele studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”, desfășurat în colaborare cu Universitatea Babeș-Bolyai (UBB), Centrul de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială (CoRe), BT Mic și susținut de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD). Deși marketingul online este prezent în planurile de promovare ale firmelor din România, 57% dintre acestea având o strategie de marketing, afacerile întâmpină probleme în aplicarea sa. Astfel, doar 23% dintre ele reușesc să implementeze cel puțin jumătate din acțiunile anuale digitale. Conform Eurostat, doar 33% dintre companiile din România folosesc aceste metode de promovare, prin platformele digitale, citeste

ELKO Romania: Transmisii live permanente prin noua camera corporala Axis cu tehnologie LTE sau 4G

ELKO Romania: Transmisii live permanente prin noua camera corporala Axis cu tehnologie LTE sau 4G Bucuresti, 28 March 2024 – ELKO Romania, parte a ELKO Group, prin partenerul sau, Axis Communications, anunta lansarea camerei corporale AXIS W120 Body Worn, destinata in principal sectorului de securitate si aplicare a legii. Camera dispune de tehnologie LTE/4G, Wi-Fi® si Bluetooth® integrata si permite efectuarea de transmisiuni in direct prin intermediul aplicatiei AXIS Body Worn Live. Functiile de monitorizare a locatiei si de initiere a transmisiei live le ofera purtatorilor certitudinea ca prin simpla apasare a unui buton, cineva poate vedea intotdeauna actiunea in care sunt implicati si ii poate localiza cu precizie. Echipamentul AXIS W120 Body Worn ofera o calitate citeste

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a echilibrului, UP Generation anunță lansarea programului "Life Skills Pro", un program de mentorat pentru adolescenții și tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani. Având o abordare inovatoare, acest program oferă oportunități practice de învățare și aplicare a abilităților de viață esențiale. Ultimul deceniu a fost marcat de schimbări rapide și provocări complexe la nivel global, iar noua generație de tineri se confruntă cu un mediu extrem de dinamic și imprevizibil. Anxietatea și incertitudinea au devenit aspecte cotidiene ale citeste

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1 Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28 martie, utilizatorii de Galaxy S23 Series, S23 FE, Z Flip5, Z Fold5, Tab S9 (5G) și Tab S9 (Wi-Fi) vor avea acces la noi modalități de comunicare, creativitate și productivitate cu Galaxy AI. Odată cu această actualizare, Samsung marchează un pas semnificativ în democratizarea AI-ului pe telefoanele mobile, oferind o gamă mai largă de funcționalități care aduc plus valoare experienței utilizatorilor Galaxy de pretutindeni. Atunci când călătorești în Paris și dorești să întrebi localnicii despre un restaurant autentic, poți să folosești funcția citeste

Konica Minolta prezintă 20 de subiecte și premiere europene la expoziția drupa 2024

Konica Minolta prezintă 20 de subiecte și premiere europene la expoziția drupa 2024 Konica Minolta a dezvăluit multe detalii despre prezența sa la drupa 2024, unde intenționează să prezinte 20 de subiecte de interes și premiere europene. Acestea vor conține informații despre pionieratul companiei în transformarea digitală și demonstrații live pe cele mai mari echipamente pe care le-a prezentat vreodată în cadrul acestui eveniment. Konica Minolta deține unul dintre cele mai mari standuri (Hala 8b) din cadrul expoziției ce va avea loc la Dusseldorf, Germania, între 28 mai și 7 iunie 2024. Sub umbrela sloganului “See the Potential in the Future of Print”, compania va avea la dispoziție un stand de 2.400 metri pătrați, citeste

Motorola lansează “Moto Essentials for Business” pentru a ajuta întreprinderile mici și mijlocii

Motorola lansează “Moto Essentials for Business” pentru a ajuta întreprinderile mici și mijlocii Motorola a anunțat o suită de noi instrumente și servicii pentru IMM-uri, denumită ‘Moto Essentials for Business’ după ce studiul Motorola Global Employee Security and Productivity¹ a arătat că doar un sfert dintre angajați au la dispoziție smartphone-uri dedicate pentru muncă.  De asemenea, studiul arată că aproape jumătate dintre angajații IMM-urilor au considerat că utilizarea propriului smartphone la locul de muncă le compromite securitatea. Întreprinderile mici și mijlocii contribuie în mod esențial la economie, dar se confruntă cu multiple provocări tehnologice care au un impact asupra creșterii și profitabilității lor. Printre aceste provocări se numără adaptarea la tehnologiile noi, având o citeste

Konica Minolta aniverseaza anul acesta 150 de ani de activitate

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Konica Minolta 150 years is just the start

Konica Minolta, unul dintre cei mai importanți jucători din industria echipamentelor de printare, aniversează anul acesta 150 de ani – un secol și jumătate de tehnologie, performanță și inovație.

Istoria companiei începe în 1873, când Rokusaburo Sugiura deschide un mic magazin specializat în produse fotografice și litografice, în Tokyo. În 1903, Konica Minolta produce primul aparat foto Cherry Hand Camera, iar 15 ani mai târziu, în 1928, lansează primul film fotografic – Sakura. În 1970, compania produce primul copiator color.

În prezent, Konica Minolta este unul dintre cei mai mari și renumiți producători mondiali de sisteme profesionale de tipar digital, echipamente de tipar industrial, sisteme de printare a materialelor textile, unități de tipar digital al etichetelor și ambalajelor, precum și echipamente multifuncționale pentru birouri.

Totodată, compania este cunoscută la nivel mondial pentru producția instrumentelor de măsurare a calității dispozitivelor de iluminare și echipamente medicale, primele sisteme de mamografie digitală cu raze X și aplicare a tehnologiei de contrast fiind produse de Konica Minolta.

În ultimii 10 ani, compania și-a extins portofoliul cu o gamă diversificată de soluții de digitalizare și management al documentelor electronice, iar, mai recent, furnizează sisteme de supraveghere și soluții de analiză video pe mai multe piețe la nivel mondial.

Konica Minolta este prezentă astăzi în peste 150 de țări la nivel global, din care 51 sunt în Europa, având aproape 40 000 de angajați în întreaga lume și aproximativ 9 000 care activează în Europa.

Compania înregistrează aproximativ 2 milioane de clienți la nivel global, dintre care circa 220 000 sunt în Europa. Totodată, Konica Minolta deține o rețea globală extinsă de parteneri și distribuitori autorizați.

La finele anul fiscal 2022, Grupul a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de peste 7,5 miliarde de euro.

În ceea ce privește proiectele de sustenabilitate și responsabilitate față de mediu, Konica Minolta își propune să atingă zero emisii nete până în anul 2050, prin compensarea surselor de energie care emit gaze cu efect de seră cu energie regenerabilă. Sediul central al Konica Minolta din Tokyo, 11 subsidiare ale Grupului, două dintre fabricile din China și fabrica europeană de toner din Franța utilizează deja energie 100% regenerabilă.

Totodată, compania își asumă angajamentul de a furniza produse fabricate din peste 90% resurse regenerabile (materiale reciclate și biomateriale) până în 2050.

Konica Minolta 150 years is just the start_1

Subsidiara Grupului, Konica Minolta Business Solutions România, activează pe piața locală de 32 de ani şi deține o reţea de distribuţie formată din peste 60 de parteneri autorizați.
Din 2001, Konica Minolta România își menține pozița de lider pe segmentul echipamentelor laser color A3 pentru birouri, iar din anul 2009, ocupă primul loc pe piața sistemelor de tipar digital.

În prezent, activitatea subsidiarei locale se concentrează pe cinci direcții de business: sisteme profesionale de tipar digital pentru volume mici până la volume foarte mari de printare, adresate tipografiilor, producătorilor de tipar comercial, cât și mediului corporate, echipamente de tipar digital industrial pentru printarea formatelor mari și atipice, ambalajelor și etichetelor, inclusiv înnobilarea acestora, echipamente multifuncționale pentru birourisoluții de digitalizare și management al documentelor electronice, precum și sisteme de supraveghere și soluții de analiză video.

În anul fiscal 2022, Konica Minolta România a înregistrat o cifră de afaceri de peste 36 de milioane euro. Compania a obținut o cotă de piață de 51.9%, pe segmentul sistemelor de tipar digital, și 36%, pe segmentul echipamentelor multifuncționale laser A3 color pentru birouri.

„Pentru 2023, Konica Minolta România urmărește creșterea business-ului și menținerea poziției de lider atât pe segmentul echipamentelor laser color A3 pentru birouri, cât și pe piața sistemelor de tipar digital și industrial. Un alt obiectiv este extinderea companiei ca integrator IT&C și furnizor de soluții de supraveghere și analiză video”, declară Helmut Ignat, Director General al Konica Minolta Business Solutions România.

Konica Minolta România marchează aniversarea celor 150 de ani de activitate a Grupului printr-o serie de evenimente de responsabilitate socială organizate local, pe parcursul acestui an.

„Suntem încântați să celebrăm aniversarea celor 150 de ani de istorie Konica Minolta prin evenimentul organizat la Grădina Botanică din București și, totodată, suntem onorați să îl avem alături de noi pe Excelența Sa, domnul Hiroshi UEDA, Ambasadorul Japoniei în România”, afirmă Helmut Ignat.

În cadrul primului eveniment aniversar, ce a avut loc la Grădina Botanică „Dimitrie Brândză” din București, în luna aprilie, angajații Konica Minolta România, alături de Excelența Sa, domnul Hiroshi UEDA, Ambasadorul Japoniei în România, au contribuit la înfrumusețarea Grădinii prin plantarea a diferite specii de plante și copaci japonezi în sectoarele Flora Asiei și Rosarium.

„La aniversarea a 150 de ani de activitate, ne exprimăm recunoștința față de acționari, parteneri și clienți, mulțumindu-le pentru loialitate și încredere. Sub sloganul campaniei aniversare globale – 150 years is just the start – continuăm în misiunea noastră de a inova în domeniul tehnologiei și de a contribui, totodată, la evoluția societății”, mai declară Helmut Ignat.

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Călătoria organizației Konica Minolta a început acum 150 de ani, odată cu o nouă viziune de a realiza diferit lucrurile. Dezvoltăm inovații pentru binele societății și al lumii. Același scop care ne-a ținut în mișcare atunci, ne mobilizează și acum.

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 32 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2021 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, imprimante și sisteme de tipar digital profesional și industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe FacebookYouTube și LinkedIn.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
aprilie 2023
L Ma Mi J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro