Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

„De pe cladire pe umar”, vernisaj inedit al produselor remesh care ofera a doua sansa oamenilor si mediului

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

remesh

București, 18 mai 2023 Ce soluție a găsit atelierul de croitorie remesh împotriva uneia dintre cele mai mari surse de poluare din întreaga lume, în timp ce a demonstrat că persoanele excluse și marginalizate sunt resurse valoroase pentru societate?

Genți, ghiozdane, borsete și alte accesorii pentru casă au putut fi admirate în cadrul vernisajului „De pe clădire, pe umăr”, prima expoziție prin care atelierul remesh, o unitate protejată pentru persoane cu dizabiltăți a Asociației Ateliere Fără Frontiere (AFF), promovează atât produse cu impact de mediu redus, cât și munca persoanelor cu dizabilități, provenite din medii dezavantajate pentru care asociația face toate eforturile să le reintegreze în societate.

Luând în considerare impactul social, economic și ecologic al fabricării produselor, Damien Thiery, CEO-ul AFF a explicat beneficiile fashion-ului sustenabil autentic asupra mediului și modul în care acesta încurajează consumul conștient și responsabil.

Principiile fashion-ului sustenabil includ, printre altele, utilizarea materialelor și proceselor mai puțin dăunătoare mediului, reciclarea și reutilizarea materialelor, reducerea emisiilor de carbon și sprijinirea producției locale. Prin acțiunile remesh ne asumăm responsabilitatea față de mediu, promovând un viitor mai sustenabil”, a explicat el.

Dovadă stă și modul în care angajații atelierului remesh, care fac parte din grupuri dezavantajate cu multiple provocări sociale, educaționale și de sănătate (victime ale violenței domestice sau ale traficului de ființe umane,  persoane fără adăpost, private de libertate, dizabilități), dau viață nouă bannerelor și mesh-urilor publicitare, adică unor tone de plastic fără alternativă de reciclare, și le transformă în obiecte cu design unic.

Bannerele publicitare conțin substanțe chimice care în timp se infiltrează în sol, în timp ce numărul acestor materiale publicitare este foarte mare, durata lor de viață este foarte scurtă. În atelierul remesh recuperăm bannerele și le transformăm în produse sustenabile, etice, dând materialelor din banner o șansă la o nouă viață. Avem clienți care, de pildă, de mai bine de patru ani, la cumpărături, în loc să achiziționeze zilnic pungi de unică folosință, utilizează revive-ul remesh, încăpător și rezistent” ne-a declarat Damien Thiery.

Mai mult decât atât, dintr-un panou outdoor obișnuit de pe stradă, în funcție de modelul genții, angajații atelierul remesh produc între 30 și 75 de genți.

Ateliere Fără Frontiere este printre puținele organizații din România care are un program de sprijin socio-profesional pentru persoanele greu angajabile în vederea plasării pe piața forței de muncă. Mai precis, asociația le oferă adulților un loc de muncă-pilot, unde dobândesc aptitudini esențiale și învață o meserie nouă, se obișnuiesc cu munca în echipă și cu programul zilnic de lucru. În plus, primesc consiliere pentru viitor, sfaturi și ajutor în rezolvarea problemelor personale și administrative și încurajare pentru a prinde încredere în propriile forțe.

Angajații din atelierul de croitorie remesh sunt adulți greu-angajabili, recomandați de către alte organizații sociale, care învață să pregătească pentru cusut materialele publicitare, să taie după tipar, dar să și coasă noile produse. Fiindcă se pune accent pe valorificarea materialelor în produse sustenabile, în producție se încearcă adăugarea cât mai puținor accesorii cumpărate, fără chingi sau catarame. „Nu vrem să producem alte deșeuri, trebuie să irosim cât mai puțin material. Totul se reutilizează, iar ce rămâne în urma croitului se toacă și devine umplutură pentru tabureți”, explică reprezentanții AFF.

În cei peste 15 ani de activitate, în cadrul remesh au fost colectate peste 36 de tone de deșeuri publicitare și au fost croite peste 72.000 de produse.

În tot ce fac, oamenii din atelierul remesh respectă principiile dezvoltării durabile, economiei sociale, solidare și circulare și ale comerțului echitabil. De pildă, atelierul are un impact de mediu prin reducerea risipei, deșeurilor și poluării, reutilizând materiale publicitare OOH (banner, mesh, steag) și transformându-le în produse promoționale – accesorii de modă și home deco. De altfel, fiecare produs remesh este unic, fiind croit manual și are o durată lungă de viață. Mai mult, reprezintă o declarație de sutenabilitate pentru cei care vor să achiziționeze produse promoționale cu impact minim asupra mediului și să contribuie la integrarea oamenilor ce provin din medii defavorizate.

Organizațiile și întreprinderile a căror activitate este reintegrarea adulților vulnerabili pe piața muncii, prin activitatea economică, așa cum sunt atelierele create de Asociația Ateliere Fără Frontiere (educlick, remesh și ferma bio&co), sunt singura șansă de adaptare la o viață în societate.

Despre Ateliere Fără Frontiere:

Asociația Ateliere Fără Frontiere (AFF) este o organizație non-profit, înființată în 2008 pentru integrarea pe piața muncii a persoanelor vulnerabile. Ca să își îndeplinească misiunea, AFF a creat trei întreprinderi sociale de inserție prin activitatea economică – educlick, remesh și ferma bio&co, în care oferă servicii personalizate de acompaniere socială, consiliere pentru inserție, psihoterapie și acompaniere pedagogică pentru formarea de competențe a persoanelor care cumulează multiple dificultăți la angajare (șomaj de lungă durată, adicții, dizabilități, abandon școlar, violență domestică, trafic de persoane, probațiune, pedepse privative de libertate, lipsă locuință etc).

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
mai 2023
L Ma Mi J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro