Producatorul de mase plastice Omnia Plast si-a digitalizat procesele de productie cu ajutorul solutiei Charisma ERP, oferita de TotalSoft
Omnia Plast, unul dintre cei mai importanți producători locali de mase plastice, și-a digitalizat procesele de producție și a susținut o dezvoltare accelerată a activității cu ajutorul soluției Charisma ERP oferită de TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est. Principalul obiectiv atins de companie prin utilizarea soluției digitale constă în gestionarea integrată a proceselor de producție, de la intrarea materiei prime până la livrare, respectiv planificarea activității în funcție de rapoartele obținute.
Omnia Plast, parte a grupului italian Sunino Spa, specializat în producția de mase plastice, a crescut de la 250 de angajați, în anul 2006, la o echipă de cca. 1300 de oameni și o cifră de afaceri de aproximativ 53 de milioane de euro, în prezent. Dezvoltarea companiei a fost susținută, printre altele, de soluția Charisma ERP, oferită de TotalSoft, prin care Omnia Plast și-a atins țelul de integrare și gestionare unitară a procesului de producție, livrare și raportare.
„Inițial, lucrurile se puteau gestiona în mai multe softuri standard, însă odată cu creșterea înregistrată, am simțit nevoia de centralizare a acestora, tocmai pentru a putea controla producția cât mai bine și a avea rapoarte în funcție de care să putem să ne îmbunătățim activitatea. Charisma ne-a ajutat să implementăm un sistem propriu în care să poată lucra toți cei implicați, într-un mod direct”, a declarat Alexandru Grancea, manager general Omnia Plast.
Printre obiectivele atinse de companie prin implementarea soluției TotalSoft se numără: urmărirea stocurilor, urmărirea fluxului de producție cu ajutorul unui sistem de programare automat, respectiv optimizarea și eficientizarea fluxurilor existente. Atingerea acestor deziderate a adus o serie de beneficii precum: urmărirea rețetarului într-un singur ecran, eficientizarea achizițiilor, monitorizarea constantă a vânzărilor, respectiv urmărirea producției prin scanare, reușind, astfel, să elimine toate erorile umane și timpii pierduți în acest proces. Pe scurt, compania a obținut integrarea întregii activități într-un singur soft.
Publicația CIO Applications Europe, un cunoscut ghid de tehnologie pentru business, a inclus TotalSoft printre primii 10 furnizori de soluții de tip ERP din Europa deoarece Charisma ERP automatizează și integrează procesele din toate ariile de business, crescând eficiența unei companii prin gestionarea proceselor de business, planificarea activității, forecaste-uri și analize de business.
Despre TotalSoft
TotalSoft, companie românească înființată în 1994, este unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business (ERP, HCM, Healthcare și BI) din Europa Centrală. Compania are o echipă de 600 de specialiști și proiecte în peste 40 de țări, pe patru continente.
TotalSoft este unul dintre primii 10 furnizori globali de soluții software pentru industria de leasing și unul dintre top 10 furnizori europeni de soluții ERP și HCM. Produsele de top ale TotalSoft, Charisma ERP, Charisma HCM și Charisma Medical Software sunt lideri de piață în România, cu aplicare în opt verticale de business: financiar, retail & distribuție, producție, servicii, construcții, agricultură, energie și medical. De asemenea, compania oferă și o suită unică de servicii de externalizare care include, pe lângă serviciile de HR și Financiar-Contabilitate, partea de digitalizare în conformitate cu cerințele GDPR. În toamna anului 2016, compania TotalSoft a fost achiziționată de Logo Yazilim A.S. (Logo).
Despre Omnia Plast
Omnia Plast, parte a grupului internațional Sunino Spa, specializat în producția de mase plastice, produce pe plan local echipamente sportive de iarnă, precum și o diversitate de produse din plastic. Compania, cu sediul în Chiajna, a fost lansată pe piața locală în anul 2006 a ajuns, în prezent, la cca. 1300 de angajați și trei fabrici.
Omnia Plast produce pe piaţa locală aproape jumătate de milion de clăpari pentru un brand internaţional din top 3. La final de 2022, compania încheia anul cu o cifră de afaceri de 261 mil. lei.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.