Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Automatizarea Prestashop, Solutia De Marketing Pentru Comertul Electronic, Acum Disponibila In Romania

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

PrestaShop-Wall

Automatizarea PrestaShop cu Klaviyo este o soluție dedicată magazinelor online care facilitează automatizarea marketingului, oferind experiențe personalizate pentru cumpărători.

PrestaShop, una dintre cele mai mari trei platforme globale de comerț electronic, și Klaviyo, o soluție de automatizare a marketingului și a datelor clienților, anunță lansarea Automatizării PrestaShop cu Klaviyo la nivel global, inclusiv în România. PrestaShop a ales Klaviyo datorită funcționalităților sale avansate și inovatoare, integrării perfecte cu platforma PrestaShop și istoricului solid de susținere a afacerilor prin intermediul automatizării personalizate a marketingului. Astfel, PrestaShop oferă comercianților săi o soluție fiabilă și eficientă care poate îmbunătăți semnificativ strategiile de marketing, generând rezultate de succes.

Având în vedere că peste 70% dintre consumatori așteaptă un serviciu personalizat din partea brandurilor, cererea pentru experiențe adaptate nevoilor fiecărui cumpărător este mare. Automatizarea PrestaShop cu Klaviyo abordează această nevoie, oferind specialiștilor în marketing o unealtă puternică pentru crearea interacțiunilor extrem de personalizate. Prin segmentarea clienților în timp real, fluxurile automate de e-mail predefinite, analiza predictivă și suportul cuprinzător, Automatizarea PrestaShop cu Klaviyo permite comercianților să crească conversiile și veniturile. Ca rezultat, furnizarea de experiențe personalizate ajută la construirea relațiilor pe termen lung cu clienții.

“Considerăm că fiecare antreprenor trebuie să dețină, să controleze și să-și dezvolte propriul magazin online. Cu Automatizarea PrestaShop cu Klaviyo, ridicăm personalizarea și automatizarea marketingului la un nivel superior. Comercianții pot valorifica eficient datele clienților lor, pot automatiza comunicarea personalizată și pot obține rezultate remarcabile în angajament, conversii și venituri”, declară Eric Senechal, Director General al PrestaShop.

Datele arată că 82% dintre specialiștii în marketing folosesc deja e-mailul în strategiile lor de marketing, recunoscând eficacitatea sa în atingerea obiectivelor și implicarea clienților. Automatizarea PrestaShop cu Klaviyo abordează cele mai urgente nevoi ale comercianților, oferindu-le un avantaj competitiv în peisajul comerțului electronic.

Prin integrarea perfectă cu magazinele online și accesul la peste 300 de alte aplica

ții și instrumente, comercianții PrestaShop pot consolida datele clienților și asigura disponibilitatea clienților în timp real. Această bază de date unificată oferă o înțelegere mai profundă a comportamentului cumpărătorilor, permițând campanii de marketing mai țintite, precise și eficiente.

Statisticile arată, de asemenea, că în medie, 70% dintre coșurile de cumpărături online sunt abandonate chiar înainte de finalizarea achizițiilor. Motivele includ navigare casuală (listă de dorințe), planificare prea scumpă, costuri de transport prea mari, coduri de reducere care nu funcționează. Cu Automatizarea PrestaShop cu Klaviyo, comercianții au la dispoziție instrumente automate de marketing pentru a readuce în atenția clienților care și-au abandonat coșurile de cumpărături și pentru a-i încuraja să finalizeze achizițiile.

“Noi căutăm întotdeauna soluții pentru a îmbunătăți viața clienților noștri și suntem încântați să facem parte din grupul select de Esențiale PrestaShop. Construirea de parteneriate solide cu platforme precum PrestaShop permite clienților noștri să-și dezvolte afacerile, facilitând crearea de experiențe personalizate la scară largă”, declară Justin Khaksar, Vicepreședinte Senior Internațional la Klaviyo.

Automatizarea PrestaShop cu Klaviyo se adresează unei game largi de comercianți, de la întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) la start-up-uri, care caută o soluție completă de sistem de gestionare a conținutului (CMS). Interfața prietenoasă a utilizatorului a fost proiectată astfel încât toți comercianții, indiferent de nivelul lor de cunoștințe digitale, să poată naviga și utiliza platforma în întregul lor potențial.

Principalele caracteristici ale Automatizării PrestaShop cu Klaviyo:

● Segmentare puternică – pentru a trimite conținutul potrivit audienței potrivite, asigurând campanii personalizate.
● O bază de date unificată – pentru centralizarea seturilor de date istorice și în timp real ale clienților, oferind o vedere cuprinzătoare asupra profilurilor, tranzacțiilor și comportamentului clienților.
● Integrări perfecte – pentru conectarea la peste 300 de integrări predefinite, aducând împreună toate sursele de date pentru o strategie de marketing unificată.
● Insight-uri relevante și optimizare – pentru acces la rapoarte predefinite și personalizate, automatizarea testelor A/B și valorificarea referințelor personalizate pentru a lua decizii bazate pe date.
● Experiență pe mai multe canale – pentru coordonarea mesajelor pe mai multe canale, inclusiv e-mail, formulare și remarketing social, în vederea maximizării conversiilor.

Odată cu lansarea Automatizării PrestaShop cu Klaviyo, Klaviyo oferă și integrări îmbunătățite cu versiunile PrestaShop 1.7 și 1.8. Acestea includ funcționalități și caracteristici noi, ajutând comercianții să economisească timp pentru dezvoltarea afacerilor.

Într-un mediu online extrem de competitiv, soluția Automatizării PrestaShop cu Klaviyo deblochează întregul potențial al afacerilor de comerț electronic la nivel mondial, stimulând creșterea veniturilor. Cu operațiuni în România din 2008, PrestaShop a depășit 6.500 de magazine active în România și își propune să-și extindă afacerea la nivel local, având ca obiectiv atingerea a peste 10.000 de magazine active în următorii 3 ani.

Despre PrestaShop

PrestaShop este o companie globală de comerț electronic de top, care deservește clienți în peste 190 de țări. Oferim soluții incluzive, personalizabile, scalabile și bine susținute pentru a permite fiecărui antreprenor să dețină, să controleze și să-și dezvolte propriul magazin online. PrestaShop face parte din MBE Worldwide (mbecorporate.com), o platformă de facilitare a comerțului care include și peste 3.150 de centre de soluții pentru afaceri în 52 de țări. În 2022, MBE și PrestaShop au deblocat împreună comerțul pentru peste 1 milion de clienți de afaceri la nivel mondial. prestashop.com

Despre Klaviyo

Klaviyo este o platformă inteligentă de automatizare a marketingului care facilitează centralizarea și utilizarea fiecărei piese a datelor clienților de către afaceri. Cu Klaviyo, afacerile pot combina datele clienților cu peste 300 de integrări pentru a automatiza comunicările personalizate prin e-mail și SMS, care fac ca clienții să se simtă văzuți. Klaviyo face totul ușor – nu este nevoie să începeți de la zero, să îmbinați mai multe platforme sau să vă bazați pe piețe terțe și rețele de publicitate. De la magazinele mici până la companii consolidate, afacerile inovatoare precum Dermalogica, Living Proof, Citizen Watches și alți peste 110.000 de utilizatori plătitori folosesc Klaviyo pentru a atrage, angaja și păstra clienții – și pentru a crește în proprii termeni. Aflați mai multe la klaviyo.com.

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
iulie 2023
L Ma Mi J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro