Ziarul lui Ipu

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion

Fii și tu parte din lumea elegantă a rochiilor pe DY Fashion Multe dintre femei caută să aleagă rochiile potrivite. Fie că urmează un eveniment, o nuntă, petrecere, o gală sau dorești să impresionezi prin eleganța și stilul tău, tocmai ai găsit destinația ideală. Dar cum vei alege rochia și culoarea potrivite? Rochiile nu sunt doar articole vestimentare, ci mai mult de atât, ele reprezintă și o formă de exprimare personală, în care îți poți prezenta personalitatea doar printr-o ținută. Ele sunt purtate de către femei venind în diverse stiluri, acoperind toate tipurile de materiale fie pentru sezonul rece sau cald. Mai multe aici vezi. Primul pas în alegerea rochiei tale potrivite constă în citeste

SOLE lansează: Pop-Up Store SOLE 2024 – Discover. Shop. Shine.

România – 3 iulie 2024 – SOLE.ro , retailerul de top în produse cosmetice de înaltă calitate, are plăcerea de a anunța lansarea proiectului de vară 2024: Pop-Up Store SOLE. Această inițiativă inovatoare aduce o experiență de shopping unică și captivantă pentru iubitorii de frumusețe și îngrijire personală din întreaga țară.  Despre Pop-Up Store SOLE Începând cu 8 iulie 2024, Pop-Up Store SOLE va călători în principalele orașe din România, aducând cele mai noi și populare produse cosmetice direct la consumatori. Fiecare pop-up store va fi amenajat într-un stil modern și atrăgător, oferind vizitatorilor oportunitatea de a descoperi și testa produse de la branduri citeste

Pregătește-te pentru sezonul de construcții 2024 cu Somfy

Odată cu venirea verii și a zilelor mai calde, începe sezonul de construcții. Cum va fi acesta și ce provocări vor întâmpina consumatorii în 2024? Ce soluții pentru casa inteligentă merită luate în considerare? Somfy sugerează la ce să te gândești atunci când decizi să construiești. Să construiești sau să nu construiești? În anii anteriori, din cauza pandemiei, a unei inflații ridicate și a unei situații geopolitice instabile, piața construcțiilor a întâmpinat multe provocări. Casele pasive sau cu zero-energie sunt în prezent în creștere ca popularitate, deoarece necesită mai multe investiții la început, dar reduc costurile de întreținere și funcționare a casei în citeste

tRANSITNET – UN SERVICIU INOVATIV DESTINAT SIMPLIFICARII TRANZITULUI VAMAL

In comertul international, un exportator vinde bunuri fara a plati taxe si TVA in tara sa, in timp ce un importator va dori sa achite TVA si taxe doar dupa ce bunurile i-au intrat in depozit. Intre aceste doua locatii marfurile nu se afla in circulatie libera si pot fi transportate doar sub supraveghere vamala, ca un fel de magazin duty-free pe roti. Acest lucru se face in cadrul unei proceduri denumite tranzit vamal, care asigura datoria vamala in cazul in care marfurile dispar pe traseu sau nu ajung niciodata la destinatie. Pentru a veni in sprijinul celor interesati, SGS a citeste

Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”

Proiectul este adresat copiilor care se confruntă cu tulburări alimentare  Asociația Zi de Bine, în parteneriat cu Spitalul Clinic de Copii „Dr. Victor Gomoiu” și Spitalul de Psihiatrie Voila din Câmpina, inaugurează proiectul “Sunt (Im)Perfect”, un proiect pilot derulat pe o perioadă de 3 luni, care vizează recuperarea copiilor cu tulburări alimentare. Proiectul a presupus amenajarea unor saloane  din cadrul celor două spitale de referință din București și Câmpina. În plus, tot în cadrul acestui proiect, se va stabili primul protocol terapeutic pentru minorii care se confruntă cu tulburari alimentare, prin diagnosticarea și tratarea adecvată a acestor patologii. În luna august, campania citeste

Tuborg lansează un produs ideal pentru vară: Tuborg ICE în ediție limitată

București, 2 iulie 2024: Tuborg dă tonul verii cu un nou produs inovator, berea Tuborg ICE, filtrată la -1℃, cu 4.2% alcool. Rezultatul este o băutură mult mai fresh, care păstrează savoarea naturală, plină de aromă a hameiului, oferind o senzație de răcorire continuă, potrivită atât consumatorului clasic de bere Tuborg lager, cât şi tinerilor dornici să încerce produse noi, surprinzătoare. Cu o istorie de peste 140 de ani, Tuborg este un reper de calitate pe piața berii și a venit, de-a lungul timpului, în întâmpinarea consumatorilor cu produse îndrăznețe, adaptate noile tendințe și apreciate de consumatorii de orice vârstă, precum capacul special citeste

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023: ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets”

Raportul ESG al ELKO Group pe 2023:  ”Sunt mândru de faptul că ELKO a devenit parte a inițiativei Science Based Targets” Grupul ELKO (denumit în continuare ELKO) a prezentat raportul ESG 2023, realizat în conformitate cu Directiva privind Raportarea Sustenabilității Corporative și cu Standardele Europene de Raportare privind Sustenabilitatea (ESRS). Utilizarea noii abordări în raportul 2023 a permis ELKO să prezinte informațiile într-o manieră mai structurată, fără abateri de la cerințe, și să evidențieze noile standarde de raportare. „Sunt mândru să vă prezint cel de-al treilea raport ESG al nostru. Ceea ce a început ca o călătorie în necunoscut a devenit un factor de igienă pe întreaga piață, legislația permițând noi standarde și cerințe de raportare. Am învățat cu sârguință și am făcut citeste

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection

HONOR lansează două noi funcții inovatoare: prima protecție oculară AI Defocus Eye Protection din industrie și AI Deepfake Detection La MWC Shanghai 2024, HONOR a prezentat noile funcții revoluționare, care utilizează inteligența artificială la nivel hardware pentru a ameliora miopia și a detecta eventuale fraude. [România, București – 26 iunie, 2024] - Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit în cadrul discursului de la MWC Shanghai 2024, cele mai recente progrese AI centrate pe nevoile utilizatorilor: AI Defocus Eye Protection și AI Deepfake Detection. În cadrul sesiunii keynote, brandul a reafirmat angajamentul față de AI-ul centrat pe om integrat în dispozitive, subliniind potențialul hardware-ului activat de AI de a sprijini utilizatorii prin servicii personalizate, protejând totodată confidențialitatea acestora. „Inteligența artificială ne transformă viețile citeste

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK

HONOR 200 Pro obține primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK Noul HONOR 200 Pro, creat pentru a redefini experiența utilizatorilor, a obținut scoruri de top în clasamentele DXOMARK, câștigând prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort. [București, România - 28 iunie 2024] Brandul global de tehnologie HONOR anunță că cel mai recent smartphone lansat, HONOR 200 Pro, a obținut recunoașterea din partea DXOMARK. Clasat pe primul loc în clasamentul High-End de la DXOMARK, HONOR 200 Pro reflectă angajamentul constant al HONOR de a crea inovații centrate pe nevoile utilizatorilor. În plus, HONOR 200 Pro a câștigat prestigioasele premii Gold Display și Eye Comfort Label, fiind apreciat pentru calitatea remarcabilă a display-ului și funcțiile citeste

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană

Elena Pap, Numită Director Europa în cadrul Up Group: Un Pas Strategic în Expansiunea Europeană București, 17 Iunie 2024 – Up România anunță numirea Elenei Pap în funcția de Director Europa în cadrul Up Group, după o carieră de peste 20 de ani în care a ocupat poziția de CEO al Up România, în ultimii patru ani având cumulativ și poziția de Director Regional Up Group. Elena Pap este recunoscută pentru performanțele sale excepționale și contribuțiile semnificative la dezvoltarea companiei pe piața beneficiilor extrasalariale din România. Elena Pap a reușit să transforme Up România, dintr-o companie orientată către produse tradiționale, într-o companie orientată către tehnologie și inovație, consolidându-i poziția și extinzând afacerea în mod semnificativ. Sub conducerea sa, compania citeste

Sonos colaboreaza cu producatorul Eric J Dubowsky si lanseaza o melodie emotionanta, care le „da fiori” ascultatorilor

Facebooktwitterpinterestlinkedintumblr

Sonos și Eric J Dubowsky dau frâu liber celor mai puternice emoții, totul prin intermediul unei experiențe audio spațială și captivantă, care explorează beneficiile muzicii

Santa Barbara, Calif. — 10 august 2023 Eric J Dubowsky, inginer, producător și compozitor premiat cu GRAMMY, Emmy® și ARIA, lansează „Frisson Trigger”, o nouă piesă muzicală revoluționară, creată pentru a maximiza emoțiile pe care conținutul audio le poate oferi, în colaborare cu Sonos, companie lider mondial în materie de experiențe de audiție. Într-o lume post-pandemică, în care oamenii caută modalități tot mai diverse de a-și satisface nevoile emoționale și de a regăsi sentimentul de conectare cu cei din jur, Sonos vine în întâmpinarea  acestei nevoi cu o experiență de ascultare imersivă atât de profundă, încât le poate face ascultătorilor „pielea de găină”. Inspirată de o cercetare academică, piesa „Frisson Trigger” scoate la iveală cele mai puternice emoții ale ascultătorilor, în timp ce îi învăluie într-o călătorie sonoră care prezintă posibilitățile nelimitate ale inovației audio spațiale. Disponibilă la nivel global, ascultătorii pot asculta piesa Frisson Trigger pe Apple Music..

Frisson, este un răspuns psihofiziologic indus de muzică, evocând o senzație plăcută ce are ca rezultat furnicături ale pielii, senzația de „piele de găină” și dilatarea pupilelor. Eric J a conceput o piesă care încorporează în mod intenționat alegeri muzicale specifice, despre care s-a dovedit științific că declanșează emoții – de la armonii neașteptate, acorduri deosebite și game melodice. Piesa s valorifică la maximum toate capacitățile Dolby Atmos și ale boxeirevoluționare Sonos Era 300 de la Sonos, cu tehnologia spatial audio, pentru a crea un peisaj sonor hipnotizan, ce învăluie ascultătorul în muzică.

„Munca mea de o viață este dedicată misiunii de a-i face pe oameni să se conecteze emoțional cu muzica, așa că am aprofundat cercetările pentru a explora modul în care aș putea exploata știința extraordinară din spatele emoțiilor. Muzica are o încărcătură complexă de posibile declanșatoare universale de emoții, dar ceea ce am descoperit este că reacțiile emotive ale ascultătorilor ating maximul în puncte diferite, așa că experiența este în întregime una personală”, a declarat Eric J Dubowsky.

Dr. Solange Glasser, psiholog muzical și lector la Universitatea din Melbourne, a cercetat valoarea pe care oamenii o acordă ascultării muzicii, observând impactul profund al acesteia asupra bunăstării noastre emoționale. În timpul pandemiei Covid-19, Dr. Glasser și colegii săi au descoperit, prin intermediu unui alt studiu, că 81% dintre oameni au experimentat terapia prin muzică – o practică esențială pentru îmbunătățirea sănătății mentale.

În România, un studiu realizat în anul 2020 arată că numărul persoanelor care ascultă muzică a crescut la 88%, comparativ cu anul 2019 când procentul acetora era de 74%. În plus, un alt studiu arată faptul că, pentru 60% dintre cei intervievați, muzica a reprezentat cea mai frecvent utilizată soluție anti-stres pe durata pandemiei Covid-19.

„În timpul pandemiei COVID, ascultarea muzicii a devenit un ‘surogat social’ care a favorizat o conexiune comună cu umanitatea în timpul izolării. Chiar și în momentele de tristețe, senzația de emoție provocată de muzică poate fi plăcută, datorită puterii sale cathartice și a legăturii comunitare”, a declarat Dr. Solange Glasser. „Există adesea o concepție greșită conform căreia creativitatea în muzică este experimentată doar de către artist, însă există o creativitate inerentă în ascultarea muzicii. Aceasta stârnește sentimente de admirație, ne ancorează în prezent și ne ajută să ne reconectăm cu emoțiile noastre – creând un sentiment de apartenență.”

Atunci când vine vorba despre gusturile muzicale ale românilor, rezultatele unui studiu realizat de Institutul Român pentru Evaluare și Strategie arată că aceștia ascultă – majoritar – muzică populară, muzică ușoară, pop românesc și pop străin, iar pentru 83% dintre aceștia muzica reprezintă un element foarte important în viața cotidiană. În ceea ce privește frecvența sesiunilor de ascultare, 75% dintre cei intervievați ascultă muzică zilnic, iar 25% de câteva ori pe săptămână, majoritatea alegând ca mijloace de redare radioul (59%), televizorul (59%), internetul (52%) și telefonul (40%).

Pe măsură ce din ce în ce mai mulți oameni apelează la sunet ca mijloc de vindecare, grijă față de sine și plăcere, Sonos se angajează să creeze experiențe de audiție intime, umane și fidele intenției artistului. Giles Martin, vicepreședinte, Sound Experience la Sonos, a declarat: „La Sonos, suntem motivați și inspirați de inovațiile care pot transforma modul în care ascultăm, ajutând oamenii să simtă mai mult din muzica pe care o iubesc. Atunci când activați funcția spatial audio, acesta poate amplifica acel sentiment și intimitatea pe care o simțiți cu artistul. Recenta noastră lansare a familiei Era a marcat această nouă evoluție a ascultării, Era 300 fiind prima noastră boxă inteligentă construită pentru spatial audio – creând o experiență sonoră care plasează ascultătorul în inima muzicii.”

Piesa „Frisson Trigger” realizată de Eric J este disponibilă acum pe Apple Music. Pentru o experiență de audiție completă, boxa Era 300 oferă sunet spațial revoluționar.

Utilizatorii pot asculta și alte piese despre care s-a dovedit științific că evocă emoții  pe lista de redare Sonos „Music For Frisson” disponibilă pe Apple Music.

******************************

Despre Sonos

Sonos (Nasdaq: SONO) este compania lider mondial în furnizarea de experiențe audio. Ca inventator al sistemelor audio multi-room wireless pentru acasă, inovația Sonos susține utilizatorii pentru ca aceștia să se bucure de experiențe de audiție mai bune, oferindu-le oamenilor acces la conținutul pe care îl iubesc și permițându-le să-l controleze oricum și oricând doresc. Cunoscută pentru experiența de audiție inegalabilă pe care o oferă, designul armonios, simplitatea în utilizare și sistemul open platform, compania Sonos face ca întreaga complexitate a conținutului audio să fie disponibilă pentru toată lumea. Sediul central al companiei Sonos se află în Santa Barbara, California. Află mai multe pe www.sonos.com

Comments

comments

loading...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Winston Churchill
250px-Churchill_HU_90973

Puterea corupe iar puterea
absoluta corupe absolut.

acupunctură sujok, kinetoterapie, gimnastică medicală, drenaj limfatic, masaj medical, reflexoterapie sunteți invitați la Cabinetul de Recuperare Medicala Oltenița.
tel. 0721 170 958 sau email coteagabi@yahoo.com

Follow Buttons
FollowFollow on FacebookFollow on Google+Tweet about this on TwitterFollow on LinkedIn
august 2023
L Ma Mi J V S D
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Meta
Ipu, public, ziar, publicitate, natura, Oltenita, Romania, prejudecati, balsam, SUA, UE, atentate, blogging, Videochat , tip, Italia, drepturile omului, Santierul Naval Oltenita, istorie, apa, padure, pescuit, Turcia, NATO, ONG, Enel, Iohanis, SEO , Biosano,
Traduceri

Execut traduceri  documentații tehnice, instrucțiuni de folosire, etc. pentru gadgeturi diferite, mașinării, și altele din limbile rusă, franceza și engleză în limba română. Contract de colaborare.

Amănunte pe mail de contact al publicației.

office@ziarulluiipu.ro

Smart Youtube Widget
Top Rated
Newsletter

Salut! Iti pot oferi gratuit acces la cele mai noi stiri.

Ce trebui sa faci este doar sa introduci adresa ta de e-mail si sa te bucuri de informatiile pe care le vei primi

Free Website Translator

https://www.facebook.com/ziarulluiipu.ro